2008年8月3日 星期日

巴黎、瑞士之夢想自遊行(住宿篇-維威Vevey)

瑞士維威(Vevey) – Rivera Lodge


http://www.rivieralodge.ch/


由於瑞士酒店住宿比較貴,所以我哋選擇住Hostel,又可以有廚房比我用。而哩間係我瑞士住咗五間Hostel第二滿意嘅一間。佢地點都幾方便,由車站行10分鐘就到,附近有兩間超級市場。而Hostel就係湖邊,行去搭船或湖邊散步都好方便。


參考價: 六人房 - CHF37.00 / 人(連床單、枕頭袋、被袋)

而哩到啲職員係咁多間最好啊!而且哩到個廚房係冇時間限,幾時用都得,真係正呀!

唯一一樣唔好係佢好近個湖邊廣場,如果一有啲咩節目就會好嘈!我哋當晚就係有嘉年華會所以人開Party開到兩三點。


地下大堂



 

地下有個遊戲室


哩到都有lift



Reception 喺四樓,廚房飯廳都喺晒四樓,哩到有電腦比錢可以上網。






廚房好大設備好整全



除咗喺室內,重有個露台




我哋住嗰層嘅電視室




哩間係六人房




哩到廁所同浴室係分開,每邊四格,如果你入咗去十五分鐘到啲燈會自動熄,所以如果諗住十五分鐘唔夠就搵人講定到時到後入一入去等啲感應器知道有人啊!







 


1 則留言:

  1. 06年小津瑞士之旅都係住哩到,真的不錯:有廚房及washing machine,小津最鍾意有這些設備。
    [版主回覆08/24/2008 20:23:00]係呀! 哩間hostel真係值得推介啊!

    回覆刪除