2009年8月6日 星期四

北海道仲夏賞花の旅 (第四日-Part 1)

29/07/2009  晴天 

    富良野 à 札幌  à 定山溪


(Part 1)


今朝一早起身望出窗外,嚟咗幾日最好天都算係今日啦!但係我哋今朝要走啦!



食咗早餐,到酒店大堂check out咗後,放底咗啲行李就出去行吓街先!



噚晚就係喺哩間褔壽司食晚咖啦!就喺酒店後面好方便咖!



朝早富良野嘅街道好寧靜呀!






雖說咁早,但都有啲檔口都做緊準備功夫啦!



今日都重有肚臍祭嘅儀式同活動呀!所以好多設施都未搬走啊!






行行吓去到一間買家居用品嘅地方,裡面有好多花花,B女緊係唔會放過機會逛一逛啦!




種喺馬路旁嘅太陽花都好靚啊!



の出ヘそ公園 (ヘそ神社分祠) - 即係肚臍公園呀!



ヘそ絆石: 與至親的「絆」 - 日文嘅「絆」唔係中文嘅「絆」倒人「絆石」亦唔係「絆腳石」「絆」(きずな)喺富良野肚臍文化中,指嬰孩喺母親體內不可分割嘅臍帶,引伸到家人、朋友、社會等倫常連繫,故有謂「親子絆」「市民絆」ヘそ絆石嘅一個洞,讓兩人可各在一邊伸手連繫對方,用握手去體驗「絆」嘅感覺



街邊一朵大紅花



富良野都有間24小時營業嘅麥當當喎!



富良野神社





哩間富良野物產店都有好多手信賣咖!



見時間差唔多就慢慢行返去酒店,途經近肚臍祭會場嘅街,發覺有好多人喺到擺檔,好似啲跳蚤市場咁!





重有BB爬行比賽呀!好鬼得意呀!





一籠BB啊!好cute呀!



買咗啲街頭小食當做晏就呀!



啲日本媽咪將啲小朋友妝扮到好靚啊!



飲飽食醉係時候離開啦!真係好唔捨得走啊!富良野真係一個好靚好舒服嘅地方呀!唔知幾時會再嚟呢



哩間就係傳說中嘅薰衣草號呀!搭哩間車係可以直到札幌唔使轉車咖不過我哋唔搭佢呀!因為佢最早都要下就兩點幾先開,返到札幌要成四點幾太晏啦



走啦!富良野 Bye Bye



我哋由富良野搭去滝川再轉車返札幌



喺富良野駅同埋哩個滝川駅都要搬行李行樓梯,好彩我哋而家哩刻個喼都唔係太重,重可以應乎,但如果有啲人先去札幌小樽shopping再過嚟就真係幾係嘢啊




滝川駅月台



13:50就到達札幌啦!返到嚟大城市!果然係好多人!而且札幌人嘅步伐都追得住我哋香港人呀




一條直路行咗大槪十幾分鐘就到咗聽日要住嘅酒店啦!喺到放底晒啲大件行李先入定山溪




我哋行返去札幌駅旁ESTA下面嘅巴士站搭巴士入去定山溪嘞


由於心急原故,我一去到見到12號定山溪嘅站有車就即刻跑上車,但見之前有一對香港情侶都好似係去定山溪,但佢哋問完個站長就冇上車,我覺得有啲奇怪,所以落返車睇清楚先發覺間巴士只係去豐滝而唔係去定山溪,我都去問吓站長,佢話下一班3:00開出先係去定山溪咖


!嗱嗱淋落車再排隊先!真好彩!如果唔係去咗邊都唔知呀


哩間係去唔到定山溪咖



上車前要攞張整理劵




到落車時跟住自己嘅號碼比錢,我哋搭咗¥750



一個鐘頭廿分鐘先去到定山溪,間巴士差唔多停喺我哋酒店門口呀



                                                                                                      .....續


4 則留言:

  1. 運緊豬仔去賣
    [版主回覆08/06/2009 16:42:00]應該係托兒所帶啲小朋友去參加活動, 但用咁嘅方法又好似幾搞笑呀! 不過啲小朋友好乖咁坐喺到, 唔會係床仔上郁嚟郁去

    回覆刪除
  2. wow, very high efficiency ar! Already day 4 blog!!
    [版主回覆08/06/2009 16:43:00]哈..哈! 因為重放緊假咪有時間打埋佢囉! 如果唔係我驚唔記得晒呀!

    回覆刪除
  3. 理想達成,恭喜妳!
    [版主回覆08/07/2009 22:37:00]Thank you 呀!

    回覆刪除
  4. Shirley :            ~ 玩完 "富良野" 呢Part , 有D唔捨得添 .     要坐好耐車先去到 "定山溪" , 怕怕 ~
    Bye Bye !
    [版主回覆08/08/2009 19:26:00]都ok啦! 個幾鐘頭, 因為駕巴士要站站停吖嘛! 後尾坐酒店嘅免費巴士就10個字到嘞! 快好多啊!

    回覆刪除