2009年8月5日 星期三

北海道仲夏賞花の旅 (第三日-Part 1)

28/07/2009  雨天 

    富良野 à 中富良野 ( 富田農場北星山町営ラベソダー園彩香の里) à 富良野(肚臍祭)


(Part 1)


今日一起身望出窗外見到成個天都黑晒!個心情真係跌到落谷底呀!落雨落成咁點算呀!唔通連個天都唔鐘意我,去睇花先嚟落雨


但都照原定計劃食咗早餐就搭6:01開出嘅列車去中富良野喇



大家冇眼花,的而且確係朝早6:01開出,所以我哋6:11就到咗中富良野駅啦!我哋哩團真係名正言順嘅辛苦團嚟咖!重慘過跟團morning call呀! 為嘅係想避開人潮呀!因為我哋今日第一站係要去享負盛名嘅富田農場呀!而且如果唔搭哩班6:01嘅列車,就要7點半先有另一班車,計埋行過去嘅時間要成8點幾先去到啊!所以都係早啲好



哩條就係傳聞中又嗅又焗嘅花人橋



而家天陰陰行都有少少焗,如果係烈日當空行就真係幾攞命喎



過咗花人橋轉右,係咁向前行




大槪三個幾字就會有條斜路就跟住行



沿途嘅指示皮好清楚呀!唔怕蕩失路呀



其實前面已經係北星山町営ラベソダー園,但我哋會下就先嚟哩到,所以就繼續行啊




再行多三幾個字就到咗富田農場啦


喺富田農場入口會見到哩啲咁靚嘅向日葵花田同埋南瓜田啊




哈...哈 七點就嚟到啦!鬼影都冇隻呀!得三個傻瓜咋


五年前跟團時我話過會自己再嚟,今日我終於嚟咗啦



 





冇人呀!你想點影就點影!横影又得、掂影又得、瞓喺到影都得!得咗



哩個位係富田農場必影位置,平時好繁忙要等好耐咖
















Hi,我喺哩到呀





B女,你又掛住玩水嘞



差咗個藍天,個彩色花田當堂失色咗啲啊




但都好感恩,因為啲雨勢好似冇大到,而且好似個天越嚟越光添呀








八點半後啲工人同商舖都開工啦!而啲遊客亦開始嚟啦



製造薰衣草香油嘅地方



行到好倦呀食件蜜瓜先¥250一嚿,嘩!貴咗喎!以前係兩嚿咖喎



食完蜜瓜就係shopping時間啦!大家都有收穫喎


跟住就喺哩到嘅小食店食埋晏先走嘞!所為嘅晏都係十點幾咋



樣樣都好好味呀!食飽飽逛多陣就走嘞!因為有班烏龜列車會喺11:16停泊喺ラベソダー畑駅,哩個站係臨時搭建咖!淨係夏季先會用咖


Bye Bye 啦!後會有期



走嘅時候啲旅遊巴開始到啦



由富田農場行去車站都好近,大槪七分鐘就到啦











                                                                            .....續


3 則留言:

  1. 我下星期去都係plan 8點到富田..你都幾勁...6點
    [版主回覆08/06/2009 09:39:00]因為前幾年跟團去時, 人山人海, 我哋真係唔想同人迫吖嘛!

    回覆刪除
  2. 雖然落雨, 但D相都影得幾靚丫!
    點解條花人橋要罩實晒, 連窗仔都冇隻?
    [版主回覆08/06/2009 15:08:00]雖然而家都ok, 但如果好天啲相會靚啲囉! 人總係會貪心啲啊!  
    條橋有幾個小窗仔囉! 但真係唔夠呀! 我哋下就回程出太陽再行佢, 真係焗到抖唔到氣呀! 但又冇第二條路可以選囉!

    回覆刪除
  3. Shirley :         嘩 ~ 5年前已經黎過 .    果然 "信守承諾" .     6:01就搭車 ? 咁幾多點起身 ? 勁早呀 .
    Bye Bye !
     
    [版主回覆08/07/2009 11:53:00]He ~ He~!其實嗰陣隨口up吓咋! 嗰陣都冇諗過我可以自遊行, 但又真係玩得唔盡興, 而且啲花好靚真係好想同B女嚟, 所以就up吓囉!
    冇計啦! 唔搭哩班,下一班要7點半先開,去到富田要成8點幾,但11點又要走,驚唔夠時間所以唯有搭最早嗰班車囉! 我嗰日未夠五點就起身啦! 喺香港都重未轉身呀!

    回覆刪除