2009年10月24日 星期六

09'新加坡遊-第二日(上)

16/10/2009 先雨後晴

  /
Tanny
 港灣牛車水Suntec City


我哋間房望出去嘅view呀!個泳池幾靚,不過喺對面間酒店咖!



其實哩間酒店係幾近啲旅遊點,直望已經見到Singapore Flyer啦!



起身時發覺嗰個輕觸式電子板又唔work嘞!原全冇反應呀!我今次都費時打電話等人嚟,貼張紙叫拾房嗰人幫我哋搵人嚟整呀!



今朝我哋八點出發去聖陶沙呀!首先喺Dhoby Ghaut搭MRT去Harbourt Front



以我嘅習慣都算做晏出發啦! 酒店隔離係Singapore Art Museum,街上放滿咗好多藝術品,不過我唔識欣賞






途經一間Food Court,見好多人喺裡面食早餐,我哋都未食嘢,所以都入去幫襯吓先!



我哋兩個人叫咗一碗魚蛋粉,SG3.50,都唔平啊!不過好好食呀!啲魚蛋好彈牙呀!



食飽就繼續向車站Dhoby Ghaut進發嘞!點知落起雨嚟呀!



哩間唔知咩聖堂呢? 幾靚啊!  


MRT內



話咁快就到咗Harbourt Front嘞!  



去聖陶沙嘅車站係喺Vivo City嘅三樓,哩到有間好大嘅Foodrepublic,裡面有好多新加坡美食。但因為我哋去到時只係九點,所以好多都重未開舖




想試吓嘟嘟糕但都係未開舖呀!



想搭車出發去聖陶沙,但出面落緊雷雨啊!如果落咁大雨過去都冇用喎!





咁唯有喺Toast Box食吓嘢,等場雨停咗先過去啦!



肉鬆多士套餐 - SGD4.20,多士好好食,杯咖啡真係好正呀!



我哋最鐘意哩隻糖心蛋呀!好好味呀!



Toast Box旁有間舖頭賣啲懷舊嘅玩具呀!




食完嘢喺商場行咗陣都重係不停咁落雨,喺到足足逗留咗個幾鐘都冇好轉,因為我哋只係想過去行吓沙灘同坐吓吊車,如果落雨落成咁過去都冇意思,唔想浪費時間!所以最後都係決定放棄去聖陶沙啦!



唯有影吓個車站當去咗啦!留返個籍口比自己下次嚟過!咁就搭返MRT去牛車水,其實即係唐人街啊!




一出車站已經見到林志源嘅招牌啦!



哩到啲屋好有特色啊!




街道兩旁都係賣記念品嘅店舖,太多都係帶有中國特色嘅產品,雖然對我哋中國人嚟講少咗份吸引力,但我同大笨蛋都喺到停留咗一段時間,左睇睇右望望,都幾得意啊!


行行吓又落雨啊!



少不免都買咗少少新加坡記念品啊!





哩到有間好似博物館嘅地方,擺放咗一啲唐人街嘅歷史相片同物品




跟住就過去林志源買肉乾,因為朋友講過其實佢唔係旅遊書講到咁好食, 所以我哋想試食吓!但哩間嘢啲人都幾串,唔比試食。所以我哋去咗隔離嗰間香味肉干睇吓嘞!



哩間香味又有得試食、又有特價,試過幾種口味都幾好食,所以我哋就幫襯哩間啊!而林志源就買咗少少啦!始終係最出名嘅一個店舖




跟住又繼續行



啲屋真係幾靚啊!



哩條街再晏啲會有好多嘢食啊!而家十一點幾重未開舖!




去到馮滿記就幫朋友買哩到好出名嘅荳蔻膏,但竟然唔記得幫自己買喎!我發覺我每次去旅行個腦袋都好似好唔聽使咁!成日都唔可以正常運作既!




轉眼就到咗佛牙寺,裡面收藏咗全亞洲最大由真金打造嘅佛牙舍利塔,用嚟供奉釋迦牟尼嘅舍子。但我哋只係喺出面影吓相,並冇入去參觀啊!




沿住佛牙寺再向前行就會到新加坡最古老嘅印度古廟 - 馬里安曼興都廟,但我哋見到佢時啱啱修葺緊,所以無緣見佢一面啊!



                                                                                     

Bounce
Bounce
Bounce
....續


5 則留言:

  1. 又有咁多正野食, 我最鍾意!
    我去過星洲2次, 一次係工幹, 另一次跟團, 2次都冇好野食, 睇來真係要自己去次先得喇.
    [版主回覆10/24/2009 17:51:00]跟團真係難食到好嘢, 我以前跟團去日本六次都唔吸自己去一次食得咁正, 你一於去行返轉啦!  btw, 工幹唔係應該會有人請食好嘢或地道嘢咖咩??

    回覆刪除
  2. 不停落雨,真係慘!
    [版主回覆10/25/2009 21:02:00]係囉! 去旅行最慘就係落雨, 好彩今次都係落咗半日就冇再落啦!

    回覆刪除
  3. 間酒店係都幾近啲旅遊點,已經見到Singapore Flyer啦,我現在才知,我住果陣,都望唔到這個 view呀。唔怪得知,我在酒店問人點去 Flyer,啲人都話搭的士去啦,原來都幾近吓。
     
    聖陶沙有機會下次再去過,陽光與海灘,我有個同事去新加坡,幾天都住在聖陶沙裡面 ,relax。
    [版主回覆10/25/2009 21:26:00]哩間酒店位置真係唔錯啊! 你可能上次唔係嗰個方向所以咪唔覺囉! 其實由酒店出發去好多地方都好近啊! 所以我哋都好多時選擇行去囉! 而且啲房都幾舒服, 係比個電子板激親啫!
    好! 一於下次再去過, 聖陶沙而家起緊好多嘢, 我諗遲啲去會重多嘢睇啊!

    回覆刪除
  4. 我呢間公司, 想搵個人請食野都好難, 我就間唔中會請人食下野.
    我果次去到s'pore, 果道d staff日日lunch都同我去附近d大排檔食, 但餐餐都難食到爆o架, d野鹹到苦呀! 唔知係咪唔近市中心關係, 所以d野咁難食.
    dinner就餐餐返酒店食, 3星酒店, d野都唔方好食得去邊, 不過都好過lunch.
    我一條友去咗2weeks, 捱足2weeks, 臨走終於可以食番餐好d, 但係我請d staff喎, 食咗我成千幾銀! 骨都赤埋!
    [版主回覆10/26/2009 11:51:00]嘩!去兩星期都食唔到好嘢呀! 我去咗三日就食肥咗啦! 咁你真係要自己去一轉啦! 啲嘢食真係好正呀! 不過佢哋真係好興喺大排檔搞掂啊! 我好奇怪佢哋著晒套裝喺冇冷氣嘅地方食晏, 我都全身濕晒啦! 要返酒店換衫啦! 佢哋跟住重要返工咪成身汗濕淋淋, 好唔舒服呀!

    回覆刪除
  5. Shirley :             咦 ~ "大食代" ? 同香港果D有冇啦更架 ? 
    Bye Bye !
    [版主回覆10/26/2009 21:45:00]我都唔知有冇啊!  如果有就好啦!

    回覆刪除