2009年10月20日 星期二

09'新加坡遊-第一日(上)

15/10/2009 陰天

  香港 à 新加坡


今次同行只有我細妹大笨蛋,到出發當日仍未認真咁去搵資料、睇旅遊書。第一次完全冇行程喺手就出發啦!


去到機場未上得機,玩吓Happy Farm hea吓時間先!




航班準時10:30起飛。





新加坡航空確實比國泰航空好好多,食個飛機餐瞓返個覺,好快就到咗新加坡墇宜機場啦!






好大好空曠嘅機場啊! 過關都用咗頗長時間,唔知點解關員對每一入境者都發出很多題問,有一部份更須要被帶入房嚟個詳細訪問,當初我都擔心我哋唔知會唔會成為被訪對象,但好彩關員只係問咗我個名就比我過嘞!



攞咗行李就去找換店換咗哩幾日嘅使費。



 

然後就去星航嘅服務櫃台換取機場酒店接送車票同埋一啲優惠coupon,包括有一啲觀光熱點嘅入場費50% discount、觀光巴士任搭(Free)、同可以機場內使用嘅SGD40 coupon(2)

 


搞掂換領手續後就喺counter旁等shuttle bus接我哋去酒店,每人須要貼上個label


星航職員會集齊一班人然後分批車到唔同嘅酒店,所以如果旺季要腳步快少少,如果唔係巴士滿咗就要等下一輪咖啦!


 



好快半個鐘就出到市區,我哋三點九已經不費吹灰之力就可以去到酒店嘞!Hotel Royal @ Queens


 


Check in 咗後就攞埋行李上房,房間雖不大但感覺乾淨企理,而且開啟全房嘅燈都係用輕觸式嘅電子板,好似好先進咁呀!





正想話三星酒店都算唔錯時,嗰個輕觸式嘅電子板竟然冇反應喎!擺明就hang咗機啦!唉…!真係讚壞添!call人嚟check,竟然打咗兩個字電話都冇人接,有冇搞錯,最後都搵到人嚟修理。最後都搞到成四點半先落街啊!


打開旅遊書揭咗一陣,就決定先去新加坡第一旅遊景點 – 嘔吐獅子魚啦!咁跟住睇一睇張自製地圖,如果搭MRT的話,最近嘅站係Bugis,但就只係搭一個站去City Hall,而且重喓喺Dhoby Ghaut轉車,好似有啲費時,從地圖了解由酒店行去City Hall都唔係好遠,所以我哋就決定行落去嘔吐獅子魚到嘞!




酒店旁嘅美術館



其實新加坡天氣都幾熱,但佢哋啲街道大多建築物都有騎樓底又或者兩旁種滿樹,所以行起上嚟唔會好辛苦,而且重不時有啲風吹埋嚟,沿途睇吓嘢認吓路,好快就去到榴槤劇院



途經Raffles City



好多香港人都會簡哩間酒店 - Swissotel Stamford



由於我同大笨蛋都唔食榴槤,所以我哋不時將榴槤劇院講成波羅劇院呀!後來就直情將錯就錯叫波羅劇院嘞!


 



喺劇院門口有檔雪糕檔,大笨蛋買咗磚粟米雪糕夾餅乾試吓,佢話好好味啊!我因為咳緊唔食得,真可惜啊!



影咗一陣相又繼續行,好快就已經見到嘔吐獅子魚喺不遠處出現啦!



魚尾獅像坐落於市內河畔,是新加坡的標誌和象徵。該塑像高8米,重40噸,獅子口中噴出一股清水,是由雕刻家林南先生和他的兩個孩子共同雕塑的,於1972年5月完成。


在魚尾獅像背面的一小塊場地有四塊石碑,碑文講述了魚尾獅象徵的故事,近旁還建有一座小魚尾獅像與之相伴。


細嘅嘔吐獅子魚



獅子魚食濟咗,所以嘔得好犀利啊!


Singapore Flyer,我哋冇去到啊! 只係遠處影個相留念啊!



喺Singapore Flyer 對面就係起緊賭場嘅地盤啊!



                                                                         

Bounce
Bounce
Bounce
....續



 



沒有留言:

張貼留言