2009年12月18日 星期五

141209 ~ 181209 嘔吐獅子魚

14號打完化療針後嘅半夜開始就化身成一條新加坡名勝「嘔吐獅子魚」









無論食咩落肚都全不保留咁嘔返晒出嚟,就算飲啖水落去都要嘔返出嚟!除咗覺得辛苦之外,當時真係感到有啲氣餒啊!但眼見B女媽咪重冇放棄過咁不斷煮啲可以容易入口,又有營養嘅食物,又諗方法慶住啲嘢等我半夜三更爬起身想食嘅時候都有得食,份心機真係令我好感動同唔安落,咁大個人重要佢咁擔心,所以同自己講點辛苦都要捱,點樣嘔都要食落去,至多再嘔過啫!有咩大不了

好彩我重有個強項係瞓覺,以前遇到有咩唔開心、唔想諗我就會去覺,所以今次我都一樣呀!嘔到倦覺得好辛苦就去瞓,咗當冇事發生,終於捱到今日總算食嘢落去都唔再嘔啦!

今日中午公司人事部重搵人送咗個生果籃嚟屋企,佢哋話哩啲係員工福利喎!我做咗咁耐都唔知有哩啲福利啊!

嘩!裡面好多生果啊!









重有我最鐘意嘅士多啤利呀!我一口氣食咗八粒士多啤利,真係又香又甜呀!

好耐未試過今日咁食咗咁多嘢呀!原來食嘢可以好滋味咖!


頭髮喺第一針化療藥副作用下都開始一束束咁甩出嚟,而家頭皮都會因為頭髮脫落而痛,所以見有返啲精神就去髮廊將三千煩惱絲一次過剃去。



 

 

1 則留言: