2010年11月3日 星期三

台中輕鬆四天團 ~ 25/10/2010 (Day 1 - Part 2/2)

喺廣場停留咗大半個鐘,買咗啲小食就由民宿嘅van仔接到今晚要住嘅地方,五分鐘嘅車程就到嗱! ~ 瑞典假期山莊


嚟到已經黃昏。




大堂都幾靚啊!全個民宿只有哩到可以用到wi-fi。


哩到有三層高,不過係冇電梯,所以我哋四位年長嘅家人就安排喺地下哩一層,即接待處後面就係嗱!除咗方便佢哋,亦都方便我哋唔使幫佢哋抬行李上樓啊!


嗱嗱聲返房睇吓咩環境先!
房間好大,但露台個境就嘛嘛哋。




浴室實而不華!





安頓好之後就落餐廳食晚飯嗱! 跟團預咗係一般嘅團體餐,所以都唔多介紹嘞!


而我哋最鐘意係金銀蛋炒苦瓜同埋菜普煎蛋,真係好好味呀!

食飽飽就四周圍行吓影吓相,哩到入夜後都幾涼,我就直情覺得係凍呀!

成個山頭都係哩啲歐洲式嘅民宿。


哩晚天色幾好,可以見到圓圓嘅月亮啊!


但影影吓就開始落霧,四周圍好快就比啲霧包圍住蒙查查。




八點幾已經冇咩做返入房,食埋之前喺便利店買嘅小食就沖涼瞓覺,完成咗一日嘅行程,雖然好似無咩做過,但都好攰呀!而且聽日要五點幾起身睇日出呀!

哩個飯團好好味呀!同日本食嗰啲差唔多。



哩個紅豆豆腐花都好正呀!啲豆味好香、好濃呀!


                                                                                          .....續 (Day 2 - Part 1/3)


6 則留言:

  1. 嘩!update好快,睇唔切!
    [版主回覆11/03/2010 22:48:00]慢慢睇,唔使急啊!

    回覆刪除
  2. D 屋好有歐洲LOOK,加上有霧,意境一流!
    乜0甘多輯一起出,點解唔分日出,騙稿費?
    [版主回覆11/04/2010 19:20:00]哩到嘅賣點就係好似歐洲,我好鐘意哩到呀! 冇計啦!我細妹成日"步"住部電腦,我一等佢行開我就嗱嗱臨砌晒佢囉!見諒.....見諒!

    回覆刪除
  3. 妳可以預設網誌出世日期0架0番。
    [版主回覆11/05/2010 08:48:00]哈 ~ 哈!我又無諗咁多啊!

    回覆刪除
  4. Shirley :          間酒店唔錯喎 , 地方都幾大 .    係呢 ~ 一團有幾多人呀 ?
    因時間不足 , 只能夠每日睇小小 . 
    Bye Bye !
    [版主回覆11/05/2010 08:47:00]雖然哩間酒店(佢哋叫民宿)無咩設施,但地方真係好舒服,所以我好鐘意啊! 慢慢睇吖!因為我下星期要返工嗱!所以嗱嗱聲砌晒個遊記先,唔使心掛掛嘛!

    回覆刪除
  5. 間民宿好有歐洲feel喎, 和我剛去完墾丁的Tuscany一樣 , 遲點會update 個blog
    我也很有興趣去台中, 現在internet print 張visa出來便可以( 想起以要去金鐘排隊+比錢就怕怕), 所以很多朋友都話想去
    [版主回覆11/18/2010 19:24:00]我都好鐘意清境嘅環境啊! 真係好似瑞士啊!
    而家用網上visa真係好正, 所以近排都好多friend輪住去台灣呀!
    咁我等睇你嘅相嗱!

    回覆刪除
  6. 哈哈,都要瞓覺都仍然是掛住日本。
    [版主回覆05/13/2013 12:43:50]咁都比你睇得出添!

    回覆刪除