2010年11月3日 星期三

台中輕鬆四天團 ~ 27/10/2010 (Day 3 - Part 1/2)

今朝一早起身第一件要做嘅事就緊係去浸返個溫泉啦!不過哩到要七點先開工,如果喺日本,通常六點已經可以開始嗱!


我哋係第一批入去,所以可以影吓入面嘅環境。


今朝女湯同男湯調轉咗,我比較鐘意今朝哩到,因為喺個溫泉池上面係開咗天窗,有啲涼風吹入嚟無噚晚咁焗呀!


中間圓形嘅係冷水池,當浸完大池嘅熱水,再落哩個冷水池,嗰種爽嘅感覺好難形容呀!




裡面啲設備好齊全咖!基本上咩都唔使帶落去。




浸完返房拾好嘢就去餐廳食個豐富嘅早餐。




餐廳出面望返酒店嘅樣貌。



餐廳面向日月潭。



食飽飽就出發去遊湖啦!





上船啦!我哋坐中華一號呀!



坐定定,開船嗱!




政府為保護原住民,所以哩到其他人係唔可以喺到捕魚,只有原住民先可以喺到搵食啊!



哩間酒店灰色嗰部係蔣介石同宋美齡嚟渡假所住嘅位置。



水霸



哩個島仔係因為地震而剩返哩少少,導遊話以前係可以上去行吓影吓相,但因為之前有啲大陸團唔守規則太多人一次過上島,令圍住個島嘅簡陋棧道臨咗,所以而家已經唔比人上去嗱!




台灣最矮嘅燈塔



中途有好多碼頭,通常啲大陸團都會上岸再行去山上嘅寺廟。




哩間係新起嘅酒店。



藍天白雲,好舒服啊!



大半個鐘頭就返上岸。


哩到啲艇仔返轉晒重落晒水。



表弟話哩啲景最好玩懷舊feel喎!等我試吓先!



完成咗遊船就跟住去毛王爺之家同孔雀園,我個人覺得一個比較無聊嘅行程。


沿途經過纜車站,哩個車站係新開,纜車上山嘅目的地係九族文化村,我睇過人哋嘅相,嗰到都幾特別咖!不過我哋就無哩個行程啊!





毛王爺之家係哩到嘅原居民賣土產嘅地方,包括有鹿胎、靈芝、蜂皇漿。不過我哋成團人都無幫襯呀!




轉吓眼就去到孔雀園







各團友又叫又跳,都無辦法叫到孔雀開屏呀!






最後由哩隻唔靚嘅孔雀開屏。



睇完孔雀就去食飯嘞!哩間酒家就係喺雲品酒店望到對面山頭嘅建築物呀!



門口放咗嚿大木頭。



哩到可以望返過去雲品酒店



開飯嗱!又係一餐普普通通嘅團體餐,最特別係左下角嗰碟鹿肉,咩味?我唔知喎!因為我無食到啊!



食飽飯就行過去對面馬路嘅文武廟,對於啲廟宇我一向都無咩興趣,難得今次所到嘅寺廟都比想像中好,我印象返大陸啲寺廟又大煙、又污穢,重昏昏暗暗添呀!但哩到啲廟幾乾淨同開陽啊!



 






哩啲手摺工藝真係好得呀!




寺內賣啲公仔幾得意啊!




肥豬仔都幾得意呀!



                                                                                    .....續 (Day 3 - Part 2/2)


6 則留言:


  1. 這個手摺工藝好靚呀!
    [版主回覆11/04/2010 18:28:00]我都覺得好靚, 好有心機呀!

    回覆刪除
  2. 同屋企去旅行都幾開心 ~
    [版主回覆11/04/2010 18:29:00]難得兩家人夾啱假期一齊玩, 真係去邊到都咁開心啊!

    回覆刪除
  3. 妳帶埋相機入浴室,唔怕濕壞鏡頭咩!
    [版主回覆11/04/2010 20:00:00]唔怕, 我知冇人, 嗱嗱聲影完收返埋部相機喺locker先換衫吖嘛!

    回覆刪除
  4. 潮濕空氣對相機有害0既。
    [版主回覆11/05/2010 09:39:00]哦!哩點我又無諗到啊!咁等我記住先得!

    回覆刪除
  5. Shirley :         "冷熱交替" ~ 我都好鍾意咁樣浸架 , 不過 "日本" 唔係咁多有冰水池 . 
    睇幾日 , 呢一團都唔錯喎 , 多唔多屈人買野架 ? 
    Bye Bye !
    [版主回覆11/07/2010 07:44:00]係囉! 我上次喺定山溪咁大間溫泉酒店都無冰水池呀! 所以今次好鬼滿足呀! 哩個團真係唔錯咖! 幾日只係有兩個行程係賣嘢 : 1. 毛王爺之家 , 2. 茶葉專門店, 但我哋成團人都無幫襯, 表妹重同我講話上車導遊會唔會亞珍上身咖! 雖然我哋完全無買嘢, 但佢都仍然好nice無變面呀!

    回覆刪除
  6. [當浸完大池嘅熱水,再落哩個冷水池,嗰種爽嘅感覺好難形容呀!]
    但都要好有勇氣先至可以做得到喎。
    [1733回覆05/13/2013 20:13:06]當個身浸慶咗之後,我就唔想浸落凍水道噃?
    [版主回覆05/13/2013 12:48:55]當個身浸慶咗就唔使勇氣咖啦! 係拿拿臨沖入去呀!

    回覆刪除