2010年11月10日 星期三

三門仔 ~ 釣魚

剛過去嘅星期日去咗三門仔釣魚,因為亞姨識人喺嗰到有魚排,所以我哋可以上去玩啊!


三門仔碼頭,好靚嘅環境啊!




坐艇仔上魚排




到嗱!




開始釣嗱!魚排內有魚養嘅就唔可以釣,向出面就得嘞!




耐心咁等.......



其實水面都有好多細魚仔咖!



終於有魚上釣嗱!雖然細條啲,不過都好開心啊!



One more....



Two more....



哩條太細嘞!要放生呀!



玩玩吓要走鬼呀!原來魚排係唔可以釣魚,魚農處會有船嚟查咖!



最後都唔係釣咗好多,不過都玩得好開心啊!希望下次再有機會去玩吓啊!




 


9 則留言:

  1. Shirley :                  幾好玩喎 , 釣到可唔可以食埋 ?  
    Bye Bye !
    [版主回覆11/11/2010 07:20:00]緊係可以啦! 長過手掌嗰啲可以蒸, 細條就滾湯, 因為我釣嗰啲全部都係油立鎗嚟, 所以啲肉好甜、好滑咖!

    回覆刪除
  2. 咁新鮮,用嚟煲粥正呀!(我自己諗).
    [版主回覆11/11/2010 07:21:00]係呀! 煲粥同滾湯都好正呀!

    回覆刪除
  3. 哈哈, 轉咗LOOK, 真系人都輕鬆D, 恭喜恭喜  魚排釣魚 . . . 嘿, 小檔經營的生存之道, 我讚成, 不過, 唔該, D魚太細既請放番落海 . .  . .
    [版主回覆11/11/2010 21:09:00]有呀!有呀! 我哋釣到太細條都全部放返落海咖! 因為我上嚟嗰啲係油立鎗, 媽咪話佢哋係生長到手掌咁大係正常咖!  

    回覆刪除
  4. 到魚排釣魚既安全,釣到魚有海鮮食又可以身心舒暢, 很好的活動啊,羨慕。
    [版主回覆11/14/2010 16:09:00]哈...哈! 多謝...多謝!  小子平時啲活動都好令我羡慕啊!

    回覆刪除
  5. 年青的妳,大把機會,甚至比我好很多。祝福妳!

    回覆刪除
  6. 哈哈,好似好易釣喎!
    [版主回覆11/16/2010 07:25:00]都係咖! 不過要睇時間同水流,如果唔係時候,坐成個鐘都無一條呀!

    回覆刪除
  7. 我都去過呢d 魚排 , 不過行過d 木板時 真係好驚 , 好驚跌左落雨 , 之後比 d 3d 食人倉...........................
    [版主回覆11/16/2010 07:27:00]係呀! 啲木條好幼, 真係吋步驚心呀! 魚排內有無食人魚我唔知, 但我見有好多好人條嘅魚, 一放嘢食落去就搶咖啦! 如果跌咗落去真係......

    回覆刪除
  8. 你影D相好靚呀!
    [版主回覆11/21/2010 09:32:00]多謝....多謝!! 我都係用傻瓜機亂影咖咋!

    回覆刪除
  9. 唔該晒! 你嘅攝影技術好勁呀!!!用傻瓜機影d相好似用單鏡機一樣!
    [版主回覆11/24/2010 19:51:00]唔使客氣! 你真係好識氹人, 氹得我鬼咁開心啊!

    回覆刪除