2013年6月8日 星期六

Day 7.4 @ なばなの里(長島名花之里) Part 1

2013年4月28日 天晴
07:58~08:32 | 
名鉄犬山線鵜沼方面 | 名鉄名古屋 → 犬山遊園
12:07~12:32 | 名鉄犬山線名古屋方面|犬山 名鉄名古屋
14:00~14:31 | 名鉄高速巴士 |名鉄巴士中心 なばなの里(名花之里)
18:15~18:46 | 名鉄高速巴士 |なばなの里(名花之里) 名鉄巴士中心

(交通收費及詳細資料請往交通篇)
酒店:名鉄グランドホテル
返到名古屋已經十二點半,由於都行咗成朝,我先安排B女返上酒店休息一陣,我同大笨蛋就去名鉄百貨嘅超市買定哩晚嘅晚餐,因我哋相信我哋去完名花之里返嚟已經唔會再有能力落街搵嘢食,但又驚大晏超市會收工,所以都係買咗先,而且酒店只係喺樓上都好方便。抖咗陣就落去三樓名鉄巴士中心買車票前往なばなの里(名花之里)。

就喺巴士中心內嘅長島溫泉Counter買就可以啊!套票詳情可以參考交通篇。


套票包來回車票、なばなの里入場費及秋海堂溫室入場費。

巴士班次都開得幾密,15分鐘一班車。我哋坐下就2:00開出嗰班。

由於時間關係我哋只係喺巴士中心旁嘅Family Mart買咗啲飯團同三文治喺巴士上面食,哩個巴士中心好多高速巴士去日本多個地方,好似新宿、京都、松本等,所以哩間Family Mart好多人都會喺到買哩食坐長途車,不過唔知係咪我哋咁啱唔係上貨架時候,便利店裡面可以選擇食嘅嘢已經所剩無幾囉!

準時2:00上車
全車得十多人,所以坐得好鬆動呀!話咁快兩點半就到啦!

巴士去到公園門口落車。

因為已經買咗套票,所以唔使喺門口排隊買票,可以直接入場,哩日係星期日都幾多人啊!



公園面積係非常之大,分咗好多區。

園內各種花草,有見過、有未見過,花痴B女入咗園就已經唔理我哋,自己行咗去啊!



哩個花我之前未見過。

紫色都好靚啊!





公園中間有個湖,湖邊嘅教堂係公園嘅標誌,頂樓嘅鐘會不時響起鐘聲咖!


 
哩到有個旋轉展望台,可以喺上面睇晒公園同埋附近嘅全景咖!當然要額外比錢啦!


行咗10個字就入去前面嘅溫室(玻璃屋位置)啦! 下面嘅相全部都係花、花同埋花,如果唔鐘意花的話可以跳走啊!





雖然我已經上網睇過溫室內嘅情況,但門一打開都係忍唔住要嘩返幾聲,因為真係好震撼。

 啲秋海堂又大朵、顏色又多,數量又多。

攞住個相機都唔知點影好呀!

 



有啲好似塊面咁大呀!
 

除咗地下一盆盆外,天花都吊滿晒啊!
 



除咗秋海堂,哩到啲吊鐘花都好靚啊!






過咗吊鐘花區就會見到牽牛花

 
 啲顏色真係好靚。


黑色牽牛花都幾特別啊!
 
過咗秋海堂溫室就會去到室外嘅玫瑰園,不過我哋去嘅時候係四月,啲玫瑰花未開,要等到六月先有花睇,哩到都係溫室範圍內,所以如果要睇玫瑰花都係要買溫室嘅票先可以入場。 我哋雖然睇唔到花開,但B女話見到好多品種嘅花冧喎!


無玫瑰花都影吓啲花仔啦!



唔好以為就咁就完,過咗玫瑰園又經過另一通道入去另一個溫室。門一打開,又係大堆頭嘅秋海堂。




唔好以為不外如事都係咁,向行前啲。


嘩!哩個水池真係好靚,天花吊滿晒花,水池反影返啲倒影,真係好靚。




謝咗嘅花就放喺水池比遊人影相同攞嚟玩。池水係流動,啲花會跟住水流郁動,所以個畫面真係好靚。


啲花真係好大朵咖!




溫室內重有好多花。






好似條毛毛虫呀!

唔知佢點搞到啲花可以咁有舖排咁出啲顏色啊!


3 則留言:

  1. 唔喜歡花既話就一定唔會去呢個景點嚕。
    靜睇你D相已經哇哇聲噃,所以身在其中點會唔.........................
    [版主回覆06/08/2013 17:58:20]係呀! 哩到啱我哋哩幾個鐘意發花癲嘅人呀! B女哩個一級花痴開心到暈, 見到佢咁開心我都開心啊!

    回覆刪除
  2. なばなの里(名花之里)內的花種繁多,真是必遊之選.
    很多謝你的分享.
    [版主回覆06/08/2013 22:15:18]係呀! 如果係愛花之人, 哩到真係可以令你好滿足, 見到啲咁靚嘅花, 真係唔願走呀! 我哋逗留咗四個鐘都唔係好夠呀!

    回覆刪除
  3. 呢一篇條link唔work喎,修理一下佢吖唔該。
    [版主回覆06/12/2013 17:37:52]搞掂啦! 多謝通知呀!

    回覆刪除