2015年4月12日 星期日

Day 5.1@ 輕井澤 ~ 旧軽井沢銀座通り

2015年3月18日 / 星期三 (第五天)
09:10~10:19 |  (北陸新幹線) あさま605号 | 上野  → 軽井沢 (指定席) 5,900円
12:19~12:38 | (草軽バス) 軽井沢と草津温泉  | 旧軽井沢 → 白系の滝  620円
13:10~13:29 | (草軽バス) 草津温泉と軽井沢  | 白系の滝 →  旧軽井沢 620円

(交通收費及詳細資料請往實際交通篇)
酒店:アパホテル<軽井沢駅前>軽井沢荘

一早起身到浴場浸咗一輪就食早餐,嚟到日本好鐘意飲哩個牌子嘅咖啡!

跟住到酒店大堂寄存好大件行李後就前往JR駅坐新幹線前往軽井沢。首先利用JR Kanto Pass先喺JR Information通道走過。


睇睇指示牌,我哋坐嘅班次重未出現。 頭兩班係新開出由東京至金沢嘅列車!
問咗職員,我哋上車嘅月台都係19號。

根據指示牌行去19號月台,重要再入多次新幹線嘅入口。

入咗新幹線閘口後就見到水牌出現咗我哋要坐9:10開出嘅列車。


由JR閘口行到去新幹線嘅月台都幾遠,所以要預鬆少少時間。沿途都會有電梯可以利用。

去到月台,唔太多乘客,而且我哋係劃咗指定席,所以都唔需要太早去排隊

車駅有好多唔同型號嘅列車駛入。

有啲好似條接吻魚咁,去到指定車駅就會分道揚鑣。

有啲有兩層咖!

好夠鐘上車,一個多鐘嘅車程,瞓醒一個覺又到了。

軽井沢,濶別多年,我又嚟到啦!

同列車Say Goodbye後就出閘嘞!




酒店由北口出,我哋先往酒店放底手提行李。

出口旁邊有Information Center,裡面可以索取地圖,如果未訂酒店的話,亦可向職員攞資料或幫忙打去酒店訂房,上次我同朋友嚟三日兩夜無預先訂房,都係嚟到喺到攞資料後再Walk In去民宿訂房。

到中心確定咗開出到白系の滝嘅巴士時間。

不過巴士嘅班次好疏,啱啱走咗一班車,下一班要個多小時後先開出。

所以決定先步行往旧軽井沢銀座通り睇吓嘢先,喺車駅南口出,過咗馬路後直行半個鐘可以到達旧軽井沢銀座通り。

上次嚟嘅時候車駅附近啲手信店都變晒地產公司。

由於去嘅時候係軽井沢嘅旅遊淡季,沿途見到好多店舖都休息無做生意,有啲三月尾先開始營業,有啲四月先開舖,所以條街好冷清啊!





行咗半個鐘去到旧軽井沢巴士駅。

雖然得十度,但都行到有少少熱,食杯雪糕降吓溫先!

 

本來想食哩間舖嘅香腸咖!不過要四月先開始營業,無得食添!

旧軽井沢銀座通り


哩間係旧軽井沢森ノ美術館,上次嚟入去玩咗幾個鐘,而家好多地方都有得玩,香港都有幾個哩啲3D館,大笨蛋話佢無興趣,所以就過門不入啊!

哩間賣啲燒米餅好香啊!

又有雪糕賣,不過食唔到啦!

哩間賣蜜糖嘅店舖都無開,重有係啲果醬店都全部無開,重等我諗住買返一兩罌添!無得買啊!



聖誕節過咗都幾個月,但重見到好多聖誕擺設。

聖誕老人頭


軽井沢教室

哩間啲布丁好出名,之前睇電視都旅遊節目都介紹過。

差唔多夠鐘就行返去巴士駅等車嘞!






沒有留言:

張貼留言