2019年4月28日 星期日

Day 7.2 @ 祖谷蔓橋

Day 7.2 @ 祖谷蔓橋
2016年10月13日 / 星期四 (第七天)    利用「JR四國鐵路周遊券」
08:35 ~ 08:40 | 的士 | 琴平パークホテル →  JR琴平
09:01 ~ 09:43 | 特急しまんと5 号 | 琴平 → 大歩危 (指定席)
14:02 ~ 14:30 | 乗合バス 祖谷線 | 大歩危峡 → かずら橋

(交通收費及詳細資料請往實際交通篇)
酒店:新祖谷温泉 ホテルかずら橋

巴士兩點準時到達,半小時車程就到達。




落車後沿小路便可前往祖谷蔓橋。



喺快到橋入口處有家無人看管小店內有存物櫃可用 ,如果攞住行李唔方便帶落橋參觀,可先將行李放喺到。






遊橋是單向 ,比咗錢之後就只能往另一方離開,如走回頭路收費處會再收一次過橋費,當然你可以喺橋上不斷來回,但最終只可在另一方離開。

睇人哋相片睇得多,自己終於嚟到真係好興奮,過橋時真係一步一驚心呀!橋好高,罅隙好大。






過橋時也破多人,好彩我哋有時間可以慢慢行,所以可以影到全無人嘅全橋景,超滿足。





跟住就去埋蔓橋隔離嘅小瀑布。哩日河水唔算大急流,所以我哋都走咗去河邊影相同玩水,環境實在太舒服,令人樂而忘返,真係唔捨得走呀!









逗留咗都個幾鐘後,我哋就步行往當晚嘅酒店,其實係有巴士由祖谷蔓橋前往酒店,只是一個巴士站嘅距離但需要等多個多小時才有巴士到,所以我計算過用祖谷蔓橋哩個景點作尾段,咁完成後就可步行十多二十分鐘就可到達酒店。沿路有一點點上斜,但也不大辛苦。




四點多到達酒店,辦理好入住手續後就先浸溫泉,除了可消除一天嘅疲勞外,因為哩間酒店有個露天溫泉需搭纜車前往,所以好期待去睇睇呀!




由於到達時間尚早,浸浴嘅人也不算多,環境確實唔錯,不過沖身位只有簡單兩格,相信係想大家喺大下面大浴場沖好涼先上嚟。



大家靜靜的欣賞這山區寧靜又舒服嘅環境,但當我哋正投入這醉人嘅環境時,突然有六、七位大媽相繼擁至,佢哋又大聲,又無規矩,重要同隔離男湯嘅人大聲對話,一個寧靜嘅環境完全被佢哋破壞晒。

重要佢哋全部都未沖身,見得兩間沖身位要等就話唔想等所以唔沖嘞!嘩見到咁環境重唔嗱嗱聲起身著衫走人。

當晚同第二朝都無再上去哩個露天溫泉啦!一嚟怕咗佢哋,二嚟可能個個都上晒去上面露天溫泉,下面室內溫泉完全無人,我哋晚上同早上都好似包場咁,自己玩晒,重有冰池同桑拿房,玩得更開心啊!

搞掂換好衫就去食飯,今晚嘅晚餐不過不失,最特別係有一條燒魚。食飽浸吓溫泉就去休息了。






















1 則留言: