2008年7月23日 星期三

巴黎、瑞士之夢想自遊行(第七天)

03/07/2008(星期四)    維威(Vevey) → 策馬特(Zermatt)


今朝一早起身就去煮早餐。噚日已經準備好晒啲村料,所以今朝都好快有得食






但當喺露台開好晒枱準備開餐時,竟然落雨啊!


食飽飽都重落緊,重行雷閃電添!哎呀!好失望呀!唯有一等雨勢細啲就嗱嗱聲去車站啦!今朝又唔可以去湖邊散步啦…!



去到車站我哋學吓點睇個時間表,當我哋烏烏嘅時候,有位女士走埋嚟問有冇嘢可以幫到我哋,咁我哋話想去Zermatt,咁佢都研究一輪跟住就同我哋過去票務處問嗰到個職員,我同嗰位女士講我驚阻住你不如你走先啦!佢好鬼nice咁話唔緊要我有時間,你哋係遊客你哋有問題我哋身為本地人一定要幫你嫁!嘩!真係好感動呀!跟住個職員印咗個schedule比我哋,話比我哋知點轉車,然後我哋就同各人講Thank you & Bye Bye就上月台啦!



我哋要Visp轉車先可以去到Zermatt




班車都冇咩人我哋好似包廂咁呀!



沿途都好似天氣好返有啲太陽出啊!




兩個半鐘頭就到咗Zermatt,哩都都係落緊雨啊!我之前係人哋個blog知道我哋住嗰間Youth Hostel要行斜路同上一條長樓梯,加上今日重落雨,所以我哋今次決定搭巴士上去,每人CHF3.00再加行李費,三個人三件行李就收咗我哋CHF13.00。算啦!起碼唔使抬餐死。


傳聞中嘅長命斜同長樓梯




Zermatt Youth Hostel



http://hk.myblog.yahoo.com/jw!xKRw0VmBGB4ShQv8ezyHYho1NuoRnw--/article?mid=2836


上到去都未夠check in時間,咁嗰到有個地方係比人放底啲行李先,咁我哋都擺底先,然後喺hostel個休息室食埋個晏就(今朝喺Vevey間hostel整埋呀)就出去行吓



由hostel行返落嚟其實啲地方都好靚,最衰就係落雨啦!重幾凍添呀!後來見到原來得十二度咋!




哩個位如果天氣好可以見到馬特洪峰嫁!



最後我哋決定坐一節短短嘅纜車上山去Sunnegga,旅遊書話哩到係可以見到馬特洪峰外重可以睇到策馬特哩個鎮嘅全貎,有Swiss pass半價,車程只係五分鐘就到嘞!





一出到去…噢!全部都係雲,咩都睇唔到,好好失望呀!但環境就其實幾舒服嫁!





咁我哋三個就不斷亂指話邊到邊到係馬特洪峰,咁!行到吊車站有個職員伯伯走出嚟!LH咪問佢邊座係馬特洪峰囉!點知佢話哩到冇嫁喎!吓…冇…!點知阿B女話佢講大話,佢好似識聽咁喺到大笑然後指向前方話其實喺前面。



但係而家咩都睇唔到,跟住伯伯話你明日再黎啦!明日會好天嫁啦!係咪嫁!我覺得佢見我哋咁失望所以講啲嘢嚟氹吓我哋嫁咋!



咁四圍盪咗輪就返落去策馬特嘅大街行吓嘞!大部份都係手信店,價錢相對都僓啲,不過好多日本人嚟哩到呀!所有嘅路標同餐廳Menu都有日文,而且重有間日本案內所添呀!





哩個係環保城市,只係會用馬車同電動車



哩個站我哋明日會喺到搭纜車上去Gornergrat,希望明日好天啦!



行行吓聽到好多啷啷聲,原來有幾個男童帶住一大班羊群遊街呀!哎呀真係好似比德放羊呀(飄零燕劇情)!









行到五點幾就返Hostel check in!我哋今日住四人房,諗住佢唔會再安排人入嚟我哋間房,但哩間hostel都幾full,又或者過兩日係哩到一年一度嘅策馬特馬拉松比賽所以哩到真係好多人啊!


今晚餐飯唔使自己煮呀!因為哩間hostel係包晚餐同早餐,六點半去食飯啦!嘩!今晚有飯食呀!個甜品都好味!唔夠重可以出去加嫁!



食飽飽返房準備沖涼瞓覺,位同房亦都到咗,佢係北京人但喺倫敦讀書,佢而家暑假所以嚟旅行吓!大家傾咗陣就各自沖涼瞓覺。


: Supermarket: CHF8.35


        (乳酪2杯:  CHF1.40 x 2


          橙2個: CHF1.80


          蘋果1個:CHF0.65


          雞蛋6:CHF3.10­)


: Zermatt火車站àZermatt Youth Hostel: CHF13.00 (3人連3件行李)


    ZermattàSunnegga史尼加: CHF34.5 (CHF11.5 x 3)


手信: Postcard: CHF1.00 x 2


         郵票10個: CHF1.80 10


: CHF213.30 (CHF71.10 x 3包晚餐及早餐)


 


7 則留言:


  1. 又有飯食? 太好喇! (Sorry, 我係飯桶).
    端士有好多日本遊客架, 有d日本人退休仲會去端士住添.
    [版主回覆07/23/2008 21:24:00]其實啲飯煮得嘛嘛哋咋!好散呀!不過可能好多日冇食過飯又好似特別好味啊! 
    真係勁多日本人,我哋成日都比人當係日本人呀!

    回覆刪除
  2. 你好呀!
    我見你到過我家留言,不過其實我唔點打理呢頭家喇
    我依家多數在 呢度 出現
    咁啱我同你約莫時間去完歐洲
    而又咁啱舊年同一時間我又去過京都大阪喎!
    [版主回覆07/23/2008 21:19:00]真係? 又會咁啱! 我好鐘意你個叮噹背影啊!

    回覆刪除
  3. zermatt 好正, 係我favourite瑞士城市呀.
    [版主回覆07/24/2008 07:03:00]係呀...係呀!我喺今次去過瑞士嘅地方我都係鐘意Zermatt,如果將來有機再去瑞士,哩個地方我一定再去呀!

    回覆刪除
  4. oh, zermatt 天氣甘差, 你真係唔好彩了, 有無上山?
     
    [版主回覆07/24/2008 07:05:00]有呀!喺第八日到,寫緊....要比啲時間

    回覆刪除
  5. 我最鍾意 Mt. Matterhorn, 好特別, 日本人曾經成功登山, 所以有好多日本人, 博物館嘅故事展覽都好吸引. 我哋走嗰日, 一早都見到牧羊童.    
    [版主回覆08/01/2008 21:26:00]我成個trip都係最鐘意馬特洪峰呀!

    回覆刪除
  6. 瑞士山區真係好靚, 我嘅印象仲好深刻.
    [版主回覆08/08/2008 21:07:00]我簡直係鐘意都不得了,特別係郊區,真係好正好舒服啊!

    回覆刪除
  7. 我都買左個瑞士鈴鈴做門鈴呢.
    [版主回覆10/28/2008 18:42:00]我本來都想買嫁! 但我覺得都幾貴唔係好舍得呀!

    回覆刪除