2008年7月25日 星期五

巴黎、瑞士之夢想自遊行(第八天)

04/07/2008(星期五) /晴天   策馬特(Zermatt) →西昂(Sion)→ 策馬特(Zermatt)



今朝一早起身第一件事就係去窗口望吓咩天氣先!噢…地下濕晒,個天都係濛查查,唉!好失望啊!


懷住失望嘅心情去食一個豐富嘅早餐,啲乳酪好好味呀!跟手靜靜雞包多份三文治做晏就,咁又慳返餐。然後我哋返上房都煲咗6隻蛋做後備。



由於天色重未好轉,我哋諗住下就先上山,今朝就出返去附近啲地方行吓先,本來想去薩斯菲(Saas Fee),因為有blog友介紹過嗰到好靚,但睇過地圖又好似略為遠咗啲,一來一回都幾費時,所以最後決定近近哋去西昂(Sion)。



位於瓦萊州的西昂(Sion), 是瑞士境內歷史相當悠久的一個古城,舊城區裡的石板路以及古老的房舍,是來到西昂古城一定要去體驗的地方。山丘上的兩個古城是一大焦點,而陶魯比永城(Tourbillon)雖然沒能保有當年最佳的狀況,但經整修後如今被瓦萊(Valere)城用作歷史博物館。
古城之外, 西昂同時也是瑞士最大的葡萄酒生產地,近郊的山區以呈梯田般的景觀、種滿美麗的葡萄樹,每一個季節、都有截然不同但卻一樣迷人的風情。





一個鐘頭車程就到咗西昂啦!哩到勁好天呀!我哋出咗車站就向住城堡個方向前進。其實我哋並唔係想上城堡,只係想比較近距離影吓佢姐!






行咗都成七八個字先入個舊城區



然後再上好多樓梯同一條長長嘅斜路先見到佢個背影呀!



如果要上到去有一條漫長嘅斜路呀!都唔好搞啦!哩到啲風景都好靚吖!





影咗一輪相又抖咗輪後就落山啦!咁好天係時候返去搵阿馬特洪峰啦!



肚仔餓食啲嘢先!



返到策馬特一點幾即刻搭Gornergrat Bahn(康娜葛德登山鐵道)上山啦!有Swiss pass半價,當纜車開咗五六分鐘到已經見到馬特洪峰啦!雖然重有啲雲遮住但總好過咩都睇唔吖!






大槪九個字到就去到終點站 - Gornergrat,上到嚟個馬特洪峰已經被雲遮晒,但四周圍啲風景真係好靚呀!




喺觀景台可以好近距離見到Gornergletscher冰河。




哩到有間小聖堂,B女入去祈吓禱,希望我哋今次旅程順利同可以比我哋見多啲馬特洪峰。




重可以同好得意嘅聖伯納狗影相呀!但係要比錢嫁!



啲日本人見個負責人行咗就個個都係咁走埋去同佢影,到嗰個人返嚟佢哋都叫唔聽,所以最後個人用把好大嘅太陽傘蓋住佢哋啊!真係慘!如果唔係嚿雲遮住馬特洪峰我都會比錢同啲狗狗影相。(雖然我係好驚狗)


山頭上突然走咗兩隻羊出嚟!見到啲人提起相機其中一隻重擺Pose比我哋影啊!




逛咗輪我哋就搭返纜車但並唔係返落山喎!我哋只係搭一個站喺Rotenboden落車然後就行山呀!因為好多旅遊書都介紹由Rotenboden行去Riffelberg哩段山路唔難行但啲風景好靚。



果然冇介紹錯真係好靚,我咁懶就運動嘅人都唔覺行得好辛苦,好快行到去利菲爾湖(Riffelsee),但因為啲雲硬係唔肯遠離馬特洪峰同埋當時有啲天陰,所以影出嚟啲相冇旅遊書嗰啲咁靚啊!






過咗利菲爾湖後都四點幾啦!我哋就抖一陣食個晏仔先!喺今朝喺hostel包定嗰份芝腿治呀!



開完餐又繼續行啦!話咁快就到咗Riffelberg個車站,但由於啲風景實在太靚啦同埋個馬特洪峰亦越嚟越清楚,問過B女佢又話唔倦所以我哋決定行多個站去Riffelalp。



哩段路都一樣唔難行一樣咁正唔難行。




好似行多大半個鐘就到咗Riffelberg站,原來哩到會係明日馬拉松個終點站嚟嫁!






我哋就喺哩到上返纜車返落去策馬特,跟住行陣街買吓心頭好就返Hostel食晚飯。



今晚啲甜品嘛嘛哋!好鬼甜呀!



食飽飽返到房一開窗就見到好迷人嘅馬特洪峰啦!我成晚都好滿足咁對住佢呀!



 黃昏吓嘅馬特洪峰(重一啲雲都冇啊!)



嘩!一模一樣呀!



入夜嘅三角朱古力呀!(已經十點幾啦!)



今日真係好開心啊!我見啲旅遊書景哩個馬特洪峰嘅日出好靚,睇吓明朝知唔知醒先!


: 香蕉3隻: CHF2.60


: ZermattàGornergrat來回: CHF114.00 (CHF38.00 x 3)


手信: CHF30.00


: CHF213.30 (CHF71.10 x 3包晚餐及早餐)


 

10 則留言:

  1. B女好勁喎, 行咁遠都仲繼續.
     
    By the way, 點解妳可以post咁多相係一版blog o既? 唔係有limit每個網誌只可放20張相架咩?
    [版主回覆07/25/2008 13:37:00]係呀佢勁過我呀!
    我每次click多個20張就會話唔得,但我就將佢先SAVE o左落草稿然後再click過佢又會比你post上去嫁喎!我不斷o甘重覆哩個動作o甘就可以post o左o甘多張囉!

    回覆刪除
  2. 終於好天啦!!
    [版主回覆07/26/2008 11:41:00]係呀,真係好開心呀!

    回覆刪除
  3. 嗰度嘅山路比較難行比較辛苦, 同聖班納影相唔駛錢, 可以影咗先睇吓靚唔靚先買相, 但係我哋就見唔到山羊, 我哋都冇乜喺個湖附近影相, 可惜 ! 仲有我哋嗰日架列車壞咗, 滯留咗一個鐘, 所以嗰日冇乜去到邊度. (原來可以咁樣放多啲相, Thanks.)
    [版主回覆08/01/2008 21:34:00]我又唔覺得好難行啊!沿途風景真係好靚嫁!  如果有機會再去我都會選擇行多啲山,真係好正呀!

    回覆刪除
  4. 原來 馬特洪峰就係三角朱古力個logo, 唔怪得咁似啦.
    [版主回覆08/08/2008 21:10:00]係呀..係呀!我好鐘意哩個三角朱古力嫁!我而家都得間就上網睇吓佢嫁啦!睇吓佢有冇比雲遮住呀!係咪成座山見到晒呀!
    http://www.ski-zermatt.com/features/zermatt-live-cams.html

    回覆刪除
  5. Hi Shirley,
    我下個星期就出發喇,其實我四月頭先決定去瑞士 + paris, 之後就不繼上網搵資料, 睇左妳個blog, 覺得好有用呀...依家有H1N1, 真係驚驚地, 但係所有野都俾哂 $, 都唯有照去.....
    我想問妳有關於 Zermatt 睇日出,  有d人話係墳場睇, 但係我覺得有d驚喎.......咁妳係邊度睇架 ?
    仲有, 我地都唸住行山, Rotenboden - Riffelalp, 其實D指示牌係咪好清楚 ? 因為我地兩個人, 我驚行行下唔知去左邊 ? 求救無門呀 !!!
    我見到你話去到 Riffelalp 就上返纜車返落去策馬特? 係咪呀 ? 但係 LH 話在 Riffelalp 乘火車回往策馬特..咁我唔明究竟係搭纜車定火車, 冇理由俾CHF38 唔搭返纜車走 ?
    SHIRLEY, 真係唔好意思呀, 我有咁多問 題, 希望妳可以解答到我的疑難啦... 十萬個唔該先 !
    THANKS !!!
    [版主回覆05/03/2009 13:28:00]1)H1N1我又唔係咁驚啊! 只要自己注意衛生應該冇問題
    2)其實我哋冇特別去邊到睇日出啊! 因為我哋係住Zermatt Youth Hostel,佢位置比較上,而且個房重對到正馬特洪峰, 所以朝早打開個窗就已經可以睇到日出咖啦! (你睇我下一個網誌就見到我影嘅日出), 但我知有啲local tour係同你上山睇日出咖! 你可以到埗後去旅遊中心問吓! 佢哋可以幫你報名咖!但係要好早起身啊!
    3)你唔使擔心,喺瑞士行山係好安全咖!啲指示勁清楚,而且你行哩條路線一啲都唔難行, 我好少做運動都冇問題, 同埋會有好多人行山咖! 所以你唔怕喎!
    4) 哈...哈!查實係火車,但因為佢好短好似我哋啲纜車,所以打錯咗! LH啲料信得過呀!
    咁希望你玩得開心啲啦! 影多啲靚相返嚟睇吓啊!
    P.S. 喺瑞士好多地方冇膠袋供應咖! 尤其supermarket,所以帶定啲環保袋啊!

    回覆刪除
  6. Shirley,
    真係唔該哂, 我會記得帶環保袋架喇, 多謝提醒 ~
    我會影多d 相返黎, 到時 Share 俾妳睇.. Thanks again !
    [版主回覆05/03/2009 22:19:00]唔使客氣, 咁我就等睇你嘅遊記啦! 希望你有個愉快又難忘嘅旅程啦!

    回覆刪除
  7. 你講到去Sion係一個鐘頭到,但係係sbb度check要兩個鐘既?
    [版主回覆09/29/2009 20:54:00]我都啱啱check過係要兩個鐘, 但我當時真係一個鐘咋! 我哋八點幾先出發, 行完返到Zermatt都係一點幾, 而且我前一日由Vevey去Zermatt都係兩個半鐘, 但車程遠好多啊! 我都唔明點解而家要兩個鐘, 不過我見轉車時間好似多咗, 嗰陣我次次都係得幾分鐘轉車咖咋!
    Anyway, 你都係要信SBB個schedule,跟住佢嚟安排就應該冇錯啊!

    回覆刪除
  8. 你好..請問你由zermatt上山用swiss pass加了多少$$?? 由Rotenboden to Riffelalp 大約要走多久架?? 而係Riffelalp搭番ZErmatt係用普通唔洗加$$的火車定係都係matterhorn railway  ga? 謝謝!!!!!
    [版主回覆06/07/2010 07:43:00]Hello, 你好呀 !
    1. 因為喺 Zermatt 係好多條上山路線 , 我諗你所講嘅係上去 Gornergrat, 咁你一定會買來回票 , 攞住 Swiss pass 就比多 CHF38, 但哩個係 08 年嘅價錢 , 我唔知而家有冇加到啊 !
    2 由 Rotenboden 行去 Riffelalp 大槪用咗個幾鐘到 , 但我哋嘅速度極慢加沿途勁影相 , 重停咗陣食埋個晏添 ! 哩段路好舒服 , 一啲都唔難行 , 如果天氣好可以喺個利菲爾湖到影到馬特洪峰嘅倒影咖 !
    3. Riffelalp 返落 Zermatt 係搭返頭先上去 Gornergrat 間車就 ok 咖啦 ! Riffelalp 係嗰條線嘅中途站 , 你用返前買上山嘅來回票入閘跟住上車就可以返落去 Zermatt 咖啦 !  我attach條路比你睇會明白啲啊! 如果你睇唔清楚你就入去我相薄裡面睇啦! 你save咗喺自己到可以再放大啲咖! 
    或者入去哩條link啦! http://www.ski-zermatt.com/features/zermatt-live-cams.html  裡面有Matteron每日即時嘅樣貌同上山嘅簡單地圖啊!
    希望啲資料幫到你啦!

    回覆刪除
  9. 謝謝您呀!! 你的回答很詳盡呀.. 因為我成5點才上山所以之前一直很擔心下唔切山.. 不過聽你咁講我諗應該都沒有問題了.. 另外呢.. Riffelalp係咪無普通sbb 既車架?一定要搭番上山果間架??
    [版主回覆06/07/2010 20:22:00]唔使客氣! 你5點先上山, 咁你要check吓最後班車會喺幾點開好啲啊!
    喺Riffelalp係要搭返之前喺回頭車咖! 因為喺Zermatt內大多交通工具都唔係SBB公司, 所以好多都要加錢或另外再比咖!
    希望你嘅旅程玩得開心啲啦!

    回覆刪除
  10. 希望去到zermatt是個好天氣啦.. 謝謝您呀!!
    [版主回覆06/08/2010 15:58:00]You are welcome!!

    回覆刪除