2008年7月12日 星期六

巴黎、瑞士十六日自遊行 - 返嚟啦 !

16日嘅行程,呀唔係,係15日因為我哋出發班機delay咗一日先出發,唉!搞到我哋失晒預算詳情遲啲先講啦


總括嚟講哩次行程都好順利,天氣都唔錯,只係喺瑞士落咗一兩日雨,而且媽咪玩得好開心,只係大家都玩得好倦好倦。不過值得嫁


而家放住少少相先,影得嘛嘛哋!大家睇住先啦



巴黎 (Paris) - 聖心堂



巴黎 (Paris) - 紅磨坊



巴黎 (Paris) - 羅浮宮



巴黎 (Paris) - 凱旋門



巴黎 (Paris) - 亞歷山大三世橋



巴黎 (Paris) - 巴黎鐵塔



巴黎 (Paris) - 聖母院



聖米切爾修道院 (St. Michel Mont)



日內瓦 (Geneve)



蒙投 (Montreux) - 西庸古堡 (Chateau De Chillon)





西昂(Sion) - 瓦雷爾之丘




策馬特 (Zermatt) - 馬特洪峰 (Martterhorn)



天晴下嘅少女峰 (Jungrau)



風雲變色下嘅少女峰 (Jungrau) 



阿雷奇冰河




Spiez



伯恩 (Bern)




琉森 (Luzern) - 卡貝爾橋




蘇黎世(Zurich)



夏夫郝善(Schaffhausen) - 萊因瀑布(Rheinfall)




拉哥 皮安哥湖 (白湖)



波斯基亞佛湖




意大利邊境 - 提拉諾(Tirano)出入境處




聖莫里茲 (St-Moritz) - 聖莫里茲湖


 


 


14 則留言:

  1. 你都有去聖米切爾修道院, 有住嗎?
    [版主回覆07/13/2008 08:08:00]冇住呀!我哋join咗one day tour, 嘩!勁趕呀!

    回覆刪除

  2. 個湖好似又細左, or 你有無走去湖邊
    [版主回覆07/13/2008 08:07:00]有呀! 我有行落去呀! 不過行到落去嗰張個馬特洪峰頂比雲蓋晒啊! 

    回覆刪除

  3. by the way, 邊間airline? 唔係又係BA嘛?
    [版主回覆07/13/2008 20:07:00]AirFrance, 好唔掂呀! 啲工作人員一定都幫唔到,十點機我哋七點半問幾時可以辦手續,佢都唔講話班機delay,到八點出咗通先話delay一日, no reason叫我哋排隊問counter,排咗個幾鐘然後又話可以安排啲機都飛走晒,比封信我哋claim保險又無原因,再攞竟然連航班編號都打錯,後來遲嚟個啲連機場酒店都安排唔到比佢哋,要佢哋去市區啲酒店,唉!總知就一塔糊塗,啲人都唔知自己做緊咩啦!

    回覆刪除
  4. 好好天氣,相片很漂亮
    [版主回覆07/13/2008 20:12:00]係呀!十幾日都係落過一幾雨咋! 遲啲搞掂再放多啲上嚟啦!

    回覆刪除
  5. wow ! it was awesome .. how much u used for this trip?  
    [版主回覆07/15/2008 22:02:00]唔計買手信, 機票 、 酒店 、車費 、食同玩大槪二萬蚊十六日到啦!

    回覆刪除
  6. 返黎喇, delay禁大穫?
    [版主回覆07/13/2008 20:09:00]係呀,delay咗22個鐘呀, 都唔知點解咁黑仔,咁都比我遇到.

    回覆刪除
  7. 所以CX真係貴得有道理, 呢d咁既歐洲服務, 都係敬而遠之!
    delay左一日, 好在妳頭幾日都去巴黎姐, 唔係d行程真係比佢攪喎!
    [版主回覆07/13/2008 21:40:00]係呀!好彩影响唔大,而且Paris間酒店最後重唔charge我哋頭嗰晚嘅費用, 都真係算好黑仔中嘅好彩啦!

    回覆刪除
  8. 嘩嘩嘩, 好令呀~
    [版主回覆07/14/2008 21:34:00]Yeah ! Yeah !.....

    回覆刪除
  9. D 歐洲人工作態度真係好有問題, 不過, 我哋遇到唔少好好嘅義大利人, 例如旅館服務員, 餐廳服務員都對我哋亞洲人好 nice呀! 法國人有D自以為是, 仍有D種族歧視。 點解冇 你 哋D相?
    [版主回覆07/15/2008 19:39:00]我都相信每個地方都有啲好人衰人,我哋喺巴黎都有遇到啲好心人自動幫我哋攞行李落幾層樓梯, 亦有試過喺瑞士比人歧視,所以其實係佢自己本身問題囉!
    我樣衰呀! 費時放啲相出嚟嚇親人呀!

    回覆刪除
  10. 相好正呀~~~~
    [版主回覆07/17/2008 07:32:00]TKS...等放假先再放多啲出嚟!

    回覆刪除
  11. Wow, Happy la. The weather is not bad, 相好靚呀!!
    [版主回覆07/16/2008 12:04:00]係呀! 係瑞士落過一兩日雨啦! 但都無影响行程囉!

    回覆刪除
  12. Welcome back!!
    [版主回覆07/17/2008 19:59:00]Thank, 等我寫好個旅遊日誌就得閒人嚟睇吓啦!

    回覆刪除
  13. 一個精彩的旅遊圖片總結, 做得好, 影得靚 !    

    回覆刪除

  14. So beautiful, The backgroud is Mountain Martterhorn. Is it taken on the train.
    [版主回覆10/05/2008 10:41:00]哩個的而且確係馬特洪峰呀! 不過當時佢有啲怕羞所以見唔晒全部. 我哋由Rotenboden 行去Riffelberg途中嘅影嚟嫁!
    http://hk.myblog.yahoo.com/shirley.yschiu/article?mid=2361

    回覆刪除