2009年10月13日 星期二

09' 怱發奇想-新加坡三天遊


之前幾次嘅旅遊,我都會喺半年至一年前plan定,但係今次哩個新加坡遊絶對唔係我嘅作風呀!


一直都只係想喺十月中攞幾日假香港hea或者去澳門行吓!但有人話: 「而家澳門使費都唔平啊!不如返大陸重好。」大陸 ??!!「盤龍硤都唔錯吖!可以睇薰衣草啊!」唉!唔好玩啦!七月先喺北海道睇完薰衣草而家又返大陸睇,唔係話睇唔起我國嘅出品,但就真係最怕貨比貨。


諗嚟諗去都係要坐吓飛機先似去過旅行,最好緊係日本啦!哩個時候去立山黑部睇紅葉就最正喇!但北海道嗰行真係使到入肉呀!所以搞嚟搞去最後拍板近近哋去新加坡啦!




 


今次我選用星航假期,貪佢有啲coupon送可以有機場-酒店免費接送同埋一啲免費嘅觀光巴士。


15/10/2009 ~ 17/10/2009


1.  星航Package = HKD4,680.00 (2人)


機票  + 2晚酒店(Royal @ Queen):   HKD1,899.00x2


機場稅 & 燃油附加費: HKD441.00 x 2


2.  旅遊保險: HK$187 (2人)


哩次行程目的 … 無嘜特別啊!諗住簡簡單單,行吓、hea啦!到而家都重未搵資料呀!


淨係喺網上印咗啲地圖出嚟睇,等自己有個大槪嘅concept。加埋上面本旅遊書應該OK啩!



但哩兩日無端端喉嚨痛、流鼻水、係咁咳,今日重有少少"慶",真係好驚到時人哋唔比我上機呀!希望快啲好返啦!


14 則留言:

  1. 呢個價錢都幾抵玩喎!諗得過!
    [版主回覆10/13/2009 19:52:00]我都覺得幾ok咖!

    回覆刪除
  2. enjoy your trip! And have some rest!
    [版主回覆10/14/2009 08:54:00]THANKS CC!!

    回覆刪除
  3. by the way, are you taking A380 plane from this package?
    [版主回覆10/14/2009 08:56:00]只係普通機咋! 本來都想坐咖! 但10月份A380只係四點機去, 早機返重要貴多五,六百蚊, 所以放棄咗啊!

    回覆刪除
  4. hahaha....我都想去盤龍硤但唔係因為lavenda....lol
    你又去旅行啦, 真好
    [版主回覆10/14/2009 19:37:00]都只係去玩三日, 叫做relax吓啦!

    回覆刪除
  5. Better consult a doctor...wish you recover soon! 
    [版主回覆10/18/2009 01:52:00]Thank you!! 已經冇事啦! 旅行能醫百病呀!

    回覆刪除
  6. 咁你快d去睇醫生先啦! 唔嚴重的話, 好快好喇.
    呢個trip要成五千蚊3日, 都唔平呀! 不過星洲好多野食, 應該會食到你好滿足.
    [版主回覆10/18/2009 01:58:00]哈!哈! 原來去旅行係好過醫生咖! 上機嗰陣都重咳到死, 到步後冇耐就越嚟越好! 當初重驚食啲辣嘢會咳死, 但又有事喎! 重好似越食越咳得少啊!
    嗰邊真係好多嘢食!一日食幾餐都唔掂! 平均四千蚊一個人三日都唔多, 通常都係預千鬆啲蚊一日咁囉!

    回覆刪除
  7. Shirley :        咦 ~ 新加坡 ? 未去過喎 , 睇點都好 . 
    Bye Bye !
    [版主回覆10/18/2009 17:54:00]不過而家要等yahoo搞掂先開始寫啦!

    回覆刪除
  8. Shirley :             試過 , 攪番掂喇 . 
    Bye Bye !
    [版主回覆10/18/2009 18:00:00]Really?? 好啦! 等我搞搞佢先!  TKS!!

    回覆刪除
  9. 真係轉眼又去完,新加坡我覺得比我想像好,亦不是一個太悶的地方,而且也有很多美食,去行吓,周圍看吓,也是不錯的。
     
    已看到你影一些相,大多數是美味的食物呢!
    [版主回覆10/19/2009 19:23:00]係呀! 真係太多美食所以食到濟咗! 一上機就肚疴呀! 我要放假先可以寫blog, 淨係up咗啲相先! 你遲啲過嚟睇吓同你個trip有咩唔同!
    另外我哩兩個星期都唔得閒, 所以11月先搵你還返啲嘢比你啊!

    回覆刪除
  10. 你都去咗新加坡!我7月份去過,同你一樣,當時都係咳,而且係已經咳咗差唔多三個月tim,係氣管敏感呀!雖然一大早已經食定藥打底,但去嗰程仍發燒,好驚會不准入境,你知啦,當時H1N1大流行嗎!
    點知去咗五日,只係頭兩日有食藥,而且仲吔都食,但咳少咗好多。返到嚟不久就好番呢喎!
    我唸係因為空氣的問題。所以我都好鐘意新加坡,一定會再去,不過我去嗰時真係好熱!十月份會唔會好D?
    [版主回覆10/20/2009 20:52:00]哎呀!原來你又係病住咁去玩呀! 我都係氣管敏感呀! 上機都重咳到死咖! 喺飛機上面連雪糕都唔敢食, 去到之後始終都避唔過要食辣嘢同飲凍嘢! 但好奇怪反而比之前咳少咗! 到咗第二日下半部份已經覺得冇咩事啦! 可以真係香港啲空氣太差啦!
    我哋去嘅時間都好熱呀! 中午時份就最正! 全日個身都係濕咖! 但比起香港就舒服好多啊! 所以我都幾鐘意新加坡啊! 我諗我有機會都會再去啊!

    回覆刪除
  11. 新加坡真係好多美食,你最回味嘅係吔?
    我哩……係海南雞飯同……斑蘭蛋糕呀!唸起都想食 >o<
    [版主回覆10/20/2009 21:29:00]其實好多嘢都好好食呀! 海南雞飯同班蘭蛋糕都好回味呀! 但我最回味係近小印度附近一個屋村嘅熟食檔嘅叻沙呀! 真係好好食呀! 而都流晒口水呀!

    回覆刪除
  12. 叻沙?我鐘意食!
    不過我食嗰兩間都唔算正,期待你的介紹呵!

    回覆刪除
  13. 我都係買呢本旅遊書做盲公竹呢!
    [版主回覆10/25/2009 21:00:00]我問人借咖! 哩本書真係唔錯呀! 連啲當地人都話哩本係好嘢呀!

    回覆刪除
  14. 好似話浪陶沙將有新旅遊建設落成,類似迪士尼,不過收費要五百港元,都幾貴呢!
    [版主回覆10/26/2009 08:21:00]佢而家啲遊樂設施都唔平價, 每個遊戲都成SGD10或以上, 如果買套票都幾百蚊港元, 所以佢將來要收五百蚊, 對於佢哋嚟講都唔算話好貴啊!

    回覆刪除