2009年12月14日 星期一

141209 第一針化療針

今日下午三點到醫院覆診,今次哩個醫生比較後生,所以比我感覺比較輕佻,佢睇一睇個file就話:「之前個醫生offer比你嘅療程須自費HK$24,000.00,而家比多個選擇你,每枝針都加新藥,每枝HK$8,000,合共HK$48,000,然後每四日打一枝補血針,每枝HK$800,可以返醫院打、去賽馬會打、或者返屋企自己打都得。」!自己打都得??唔係呀嘩!

跟住重講:「其間重有藥要食,加埋晒成個療程比十萬蚊到啦!」十萬??咁我就問佢個效果係咪好啲,副作用係咪少啲,但佢話效果同副作用係一樣,分別係二萬四嘅係歐洲出品,十萬嘅係美國出品。我覺得點解我今日都打第一針,佢哩一刻先比啲咁困惑難題比我喺幾分鐘內決定呀!上次又唔講,咁即係想點呀?

同媽咪商量咗一陣,都係用返原本個plan,因為既然成效同副作用都一樣,咁無充分理由要我比多咁多錢囉!Confirm之後,哩位醫生連我個傷口都無檢查就叫我出去等打第一針化療針嘞!哩一刻我有啲懷疑佢係咪有佣分咖!

終於喺四點半就開始打針,我真係好驚打針咖!

嘩!見到姑娘攞住成盆針藥,我心諗唔會全部係我嘅,但坐埋位時,果然全部都係我咖!嘜唔係一針過咖咩?!醫生幫我打咗六枝針,哩啲針藥好勁呀!一打落去已經感覺到由手臂開始,然後到身體,跟住就走上頭,所以開始覺得有啲暈。

打完六枝針後重要吊兩包紅色藥水,好似人哋吊盬水咁呀!吊完咗之後重要打多一針鹽水!整個過程都要成九個字啊!
















而家暫時除咗有少少手腳痺同腰痛,其他都未有啲咩特別嘅反應!但我知道過多幾日啲所謂嘅副作用就會出現,希望到時唔會太差啦!

17 則留言:

  1. 你好勇敢! 繼續努力! 我們支持你!  
    我覺得用舊藥都有好處,因為好多人試過都覺得有效,必有它的長處!
    [版主回覆12/15/2009 06:41:00]多謝啊! 我都咁諗, 但唔明個醫生點解最後一刻先搞啲嘢出嚟搞到人鬼咁忐忑不安囉!

    回覆刪除
  2. 你不是去政府醫院咩﹖點解 D 醫生會 sell 你用 D 貴野﹖貴幾倍仲要功效一樣 !!?
    咁你幾時要再打呀﹖記住多點休息,保持心境開朗,以你咁樂觀的性格應該冇問題,仲要記住有我地的支持呀 !!!
    [版主回覆12/15/2009 06:46:00]係去政府醫院, 但佢哋而家好多都用者自付, 如果全用舊藥就唔使錢但個成功率係70%而副作用多好多, 之前個醫生offer咗個plan係比二萬四蚊就可以加新藥, 成功率over 90%同少幾樣副作用, 咁就緊係唔省哩啲錢啦! 但唔明點解而家又話比十萬但效果一樣嘅嘢囉!
    下一次係三星期後(4/1/2010), 但都要睇到時白血球係咪正常先可以打, 否則會delay到打到為止啊!

    回覆刪除
  3. 妳是不是打TC 針?? 只要妳放鬆心情副作用沒有想像中的辛苦, 無論如何祝福妳
    [版主回覆12/15/2009 06:49:00]我想知咩叫TC針呀? 我係打咗個豆仔先,然後再打針囉!
    今朝已經領教咗其中一項副作用啦! 噚晚食咗咩都嘔返晒出嚟呀! 真激氣呀!

    回覆刪除
  4. Shirley :          點解好似任人咁架 ? 似足D謀人寺咁 ,    成十萬蚊仲要乜都一樣 ?    打咁多支針 , 真係聽到我個心都痛埋 . 
    Bye Bye !
    [版主回覆12/15/2009 06:51:00]我覺得係哩個醫生有問題囉! 上次醫生都冇咁講同埋有時間比我考慮, 哩個直頭想搶錢咁呀!
    我哩幾年加埋都冇打今次咁多枝呀! 真係好鬼驚呀!

    回覆刪除
  5. 好好保重 ! 不要病倒 , 傷風感冒也不可以的 !
    要多點休息
    [版主回覆12/17/2009 08:10:00]我知道啦! 多謝提點呀!

    回覆刪除
  6. Shirley, in fact, do you have your own or company insurance to cover those cost? I hope you got!
    Regarding 打針, I do understand your feeling, I am afraid of 打針 too, do you remember my first blog was also about 打針. Add oil, I can do it, so do you! You are much stronger than me!!!
    [版主回覆12/17/2009 08:14:00]我自己冇買保險啊! 但公司有醫療同化療費claim到, 不過就緊係冇10萬咁多啦! 打針我諗慢慢會習慣咖啦!
    哩幾日不停咁嘔,真係好鬼辛苦啊! B女都辛苦啊!佢見我食唔到嘢就諗好多易入口又有營養嘅嘢放喺到比我隨時嘔完再食過! 總之就一齊捱啦! 

    回覆刪除
  7. 加油啊  不要想太多.
    我相信, 每個醫生都會對自己的病人負責, 只是, 有時候, 政府的制度混亂, 讓不善行政工作的醫護人員兼顧多方面的數據, 所以, 在發現有必要向你多提供一個選擇時, 反而讓你更苦惱 . . . .
    阿威哥說的很對, 不是新的一定是較優性, 重要的還是我們自己的信念.
    加油  
    我晚點也寫一點昨天 幫媽咪找合適 "療養院" 的事
    [版主回覆12/17/2009 08:19:00]已經選擇咗我就唔諗咖啦! 好多謝你嘅支持啊!
    你嚟緊嘅聖誕去北海道啊! 我希望你玩得開心啲啲! 過一個真正嘅白色聖誕啊! 影多啲靚相返嚟比我睇啊!

    回覆刪除
  8. 祝藥到病除,早日康復!
    [版主回覆12/17/2009 08:19:00]Thank you!!

    回覆刪除
  9. 正面的心態和開懷的心情是其中一種有效的藥品!努力,加油!
    [版主回覆12/17/2009 08:20:00]多謝鼓勵啊! 我知道啦! Thank you!!

    回覆刪除
  10. 我會為你祈禱! 勇敢地加油呀!!
    [版主回覆12/17/2009 08:21:00]Thank you!!

    回覆刪除
  11. 有一句說話是「摒死無大礙」,一於豁出去,向死神挑戰,勇敢面對,包掂!
    [版主回覆12/17/2009 08:25:00]我都豁晒出去啦! 所以哩幾日食咩就嘔咩! 真係豁出去一啲都唔留呀!  希望哩幾日會留返啲唔好再豁咁多出去啦!

    回覆刪除
  12. 嘻, 相一定會儘量影, 不過影得靚定唔靚, 要你比評語啊!

    回覆刪除
  13. 難得幽默,有救了!

    回覆刪除
  14. 我在QE 打TC 針是自費藥按個人重量來計算價錢和份量, 我 100磅 $5200一支, 係呀要種左豆才吊藥, 最後再打針在豆內

    回覆刪除
  15. Quotation from Sir William Osler(father of modern medicine):
    "do the day's work well and not to bother about tomorrow!"
    You will recover.
    Merry X'mas!!

    回覆刪除
  16. 你整個過程九個字算好啦! 我老爸第一次要成3個鐘呀,後尾第二針時又唔知點解唔洗先吊包大鹽水,都要個半鐘先完成! 不過最緊啲藥有用! 加油呀!

    回覆刪除
  17. 朋友你好,祝你輕渡難關。

    回覆刪除