2012年5月12日 星期六

Day 7.3 @難波 (2012京、阪、神發花癲之行)

返到難波先返上酒店放底嘢休息一陣後,就出發去心齋橋嘅一蘭拉麵食晏嘞!
哩間拉麵店喺日本有好多分店,但喺大阪就只此一家。由於正值食飯時間,所以都幾多人等位,當日所見唔單只係遊客,當地嘅白領同學生都會幫襯啊!




此店只售一種食品,所以雖然人多,但流程都好快,等嘅時間都唔係太耐。



排隊時會有一個夾住訂菜單嘅膠板由龍頭一直傳,每人按照自己嘅喜好去揀拉麵嘅軟硬度、湯嘅濃度等。



睇唔明日文就問服務生攞張中文或英文版本,我哋緊係攞中文啦!



排到入店內,先喺售票機買票。



基本上只有一種麵可以揀,而其他嘅就你加蔥、加蛋、加蒜同麵加大等。


買咗票都重未入得座咖!睇吓哩個座位表,全場二十個座位,大家喺外面等位嘅時候亦可清楚見到入座嘅情況呀!




入得嘞!




一人一格!好似圖書館嘅自修室咁呀!亦都有人話係自閉麵呀!點解...?










當坐底後,只須要將頭先畫好嘅訂菜單喺哩個窗口交比服務員,全程唔到服務員個樣,當然服務員都唔會見到我哋啦!


當麵送到嘅時候,佢會將垂簾放下,咁大家就可以喺個格裡面安安靜靜咁食自己嘅麵,食相係點都無人睇到,亦無人理你呀!



麵到嘞!之前喺網山睇過好多一蘭嘅評論都讚不絶口,哩日自己終於可以一嚐味道,果然唔係浪得虛名啊!自己嘅意見拉麵一幸舍同一蘭都差唔多,义燒就一幸舍嘅鬆化香口,但湯底就以一蘭略為美味。哩兩個都係我食拉麵嘅至愛啊!四天王、金龍真係要行埋一邊呀!





努力咁想連湯都飲晒,但真係太飽呀!






食飽飽就緊係要行吓消化吓啦!行去邊...心齋橋同道頓堀前兩日都行過嘞!咁就行吓道具街啦!

白天下嘅激安之堂,就係喺一蘭隔離咋!



街頭不時有打扮成公你嘅人做宣傳,總覺得佢哋比香港做得落力呀!


星期六嘅下就,街上人頭湧湧呀!







哩條街主要係賣一啲飲食行業用嘅食具、擺設。如果對整蛋糕或整嘢食有興趣的話,都會覺得哩條街幾多嘢睇咖!我整嘢食唔叻,但見到一啲廚具用品都覺得幾得意啊!



哩個串燒爐細細個好似幾好玩咁喎!


上一次嚟已經見過哩間手信店,發覺哩到賣嘅嘢又齊又底,重同自己講下次有機會喺哩到買手信就得嘞!點知今次又唔記得咗,前一日喺溵安之堂入晒貨,見到佢先諗起要打自己呀!


價錢都幾底!





比激安之堂重平喎!






行完道具街就會見到0101 同埋難波CITY





不過我哋對行公司都無興趣,反而無意中入咗去哩間100円店,最初都唔知係100円店,只係覺得奇怪點解所有貨品都無價錢,後來問啲工作人員先知原來除特別標價貨品外,所有貨品都係100円。媽咪同細妹都買到嘢呀!


行完出嚟都確實幾攰,行街果然唔係我嘅強項,再加上不竟行程都去到尾聲,哩幾日都行咗我成年嘅路,所以真係開始頂唔住啦!好彩我哋勝在酒店近,大家商量後一於先返酒店休息吓先再出去食晚飯。

返到酒店諗起酒店平台嘅花園都幾靚,於是又去八卦一吓!



花園種滿好靚嘅花呀!







夜晚水池開咗燈都幾靚幾有氣氛啊!


休息一輪後又再出動食晚飯,本來自由軒都係我目標之一呀!佢就喺酒店樓下前少少咋!


但細妹話好卦住前一晚啲拖羅,講真返到香港要食啲咁新鮮嘅拖羅比較難同比較貴,而且大阪都有排唔會再嚟,咁就唔好卦嗱!想食就去食啦!於是是日晚飯encore魚心壽司。

我至愛嘅海膽啊!

實在太美味嗱!






拖羅緊係唔少得啦!




哩個店長推介,尤魚壽司,不過叫嘅時候全場只係淨返兩份咋!





帶子依舊肥美爽口。




哩個係季子限定嘅鯛魚,係4月至6月先有得食喎!好鮮甜嘅魚味呀!唔錯!


又好滿足咁食飽一餐,係時候返酒店收拾行李同心情準備返香港嘞!


here
續...2012京、阪、神發花癲之行(Day8.1)@黑門市場
































1 則留言:

  1. 魚心o個板海膽真係無敵,自己"拔"落d軍艦度好過癮
    有冇叫三文魚子? 多到舊軍艦裝唔晒ga~
    [版主回覆05/31/2012 21:53:59]係呀! 而家都重好回味呀! 我哋唔係咁鐘意三文魚子, 所以無order啊!

    回覆刪除