2012年5月12日 星期六

Day 8.1 @黑門市場 (2012京、阪、神發花癲之行)


2012年4月16日 晴天
14:00 | 南海電鉄 [特急]
ラピートβ45 | 難波→関西空港

終於嚟到旅程最後一日嘞!幾唔舒得都無辦法。由於最後一日都無咩行程,所以哩日放縱自己可以瞓到七點先起身。係全個行程瞓得最晏嘅一朝啊!

食完早餐拾好嘢所有大小行李,九點半就check out離開酒店,行李當然記存喺酒店先啦!


喺大阪最後一日最後一個行程通常都係黑門市場啊!我哋由酒店行過去都係十多分鐘就到嘞!

所謂市場咪即係街市囉!喺香港我對街市無興趣,但哩到嘅街市緊係多嘢睇好多啦!又無咁Dirty呢!


生猛海鮮












睇吓隻墨魚幾新鮮,皮膚幾晶瑩剔透


哩間舖頭好多遊客幫襯,入去睇吓咩價錢先。
















都唔係太貴喎!




我嘅目標係想試吓河豚,因為重未食過,同埋價錢都唔平,我知哩到有間舖頭有得食咖!
搵到嗱!就係哩到呀!







都幾貴,幾片肉就要千幾円啊!不過一場嚟到,唔好諗咁多,老板我要一份!


我唔客氣嗱!味道....hmm.....食唔到有咩味,好淡,魚一嚿,叫做試過啦!不過下次我寧願食鯛魚啊!





繼續向前行


有間天婦羅店,啲嘢食賣相好靚喎!





不如試吓吖!一件矮瓜唔該!比起頭先啲河豚,哩100円矮瓜出色好多啊!


哩間豆腐店都好出名咖!佢嘅豆漿比起香港嗰啲係濃好多咖!




一朵朵櫻花都有得賣呀!應該係用嚟裝飾啲食物啊!





去到生果店,見到有平有靚嘅士多啤利就緊係唔放過佢啦!



行過哩間舖頭比佢門口啲和菓子吸引住呀!





我哋買咗盒士多啤利和菓子呀!




再入去舖頭睇吓,原來都好多手信賣喎!




價錢都合理喎!不過我買夠所以無幫襯,有機會下次可以嚟哩到入貨啊!



哩間個感覺好似我哋香港啲老餅店 (i.e. 恆香、奇華) 咁呀!





睇到啲和菓子真係喺裡面一件件人手做咖!






我哋都黑門市場行咗成兩個鐘,最後諗住再返去食多次一蘭拉麵嚟做我哋哩個行程最後一餐晏仔。
途經哩間好出名嘅爺爺芝士蛋糕店,好有衝動買返香港食咖!但又唔想攞咁多嘢,所以都係放棄咗無買到啊!



1 則留言:

  1. 河豚就咁食係冇乜味....但係如果落左湯之後飲番D湯係超鮮甜.....!!!
    [版主回覆05/21/2012 07:43:17]哦..! 咁如果下次有機會要試吓你哩種食法先得啊!

    回覆刪除