2014年9月21日 星期日

Day 3.3 @小玉列車 (by Elise Hon)

2014年5月20日 晴天/雨天
09:50~10:10 | [白浜温泉無料シャトルバス] 南浜千鳥の湯 海舟 → 白浜駅
10:28~11:48 | [特急]くろしお14号 白浜 → 和歌山
12:06~12:16 | [和歌山市内バス] 新內→ 公園前
15:30~15:40 | [和歌山市内バス] 公園前 → 新內
(交通收費及詳細資料請往交通篇)
酒店:天然温泉 紀州の湯 ドーミーインPREMIUM和歌山


以下哩篇嘅行程係表妹嘅出品。

前一篇提過以貓貓做主題嘅列車 - 小玉列車第二日會停駛,所以表妹哩日就自己由和歌山駅出發坐乘小玉列車前往貴志車駅,即係小玉車站駐崗地方。 如果有心要坐指定列車話,出發前一定要查清楚列車時刻表小玉當更表啊!


小玉站長由來 (文章來自 :維基百科)

2007年1月,鐵路公司決定正式提名小玉作為貴志站的站長。[1] 戴著站長帽子執行職務的她,主要職責是招呼乘客。報酬方面,鐵路公司決定以免費貓糧代替薪金。她的值班時間為夏季(6至9月)星期一至星期六9時至17時,冬季(10月至次年5月)星期一至星期六10時至16時30分,星期日休息。 2014年2月開始,因第一代小玉年時已高,故當值時間只有星期二至五,早上十時至下午四時,敬請留意。而第二代小玉當值時間星期一、二及五在伊太祈曾站,星期六及日在貴志站,早上十時至四時。

小玉的上任令07年1月的乘客量比上年同期上升17%,而同年3月公佈的乘客量統計指出,該財政年度的乘客量比對上一個財政年度上升達10%。統計指出,小玉的知名度為該區帶來了高達11億日圓的收入。[2]2008年1月,在小玉被委任一週年之時,鐵路公司總裁及市長均有出席委任一週年紀念式,並公佈她被晉升為「超級站長」(職級相等於課長)。升職後,她將會是鐵路公司內首位女性管理層人員[3]。自當時起,她有一個由舊售票櫃位改裝而成,裡面有貓砂盤的全新「辦公室」。她的兩位助理站長分別是 Chibi(橙白雙色貓)及小玉的母親 Miiko (橙色花貓)。

觀光電車
為了促進觀光及活化電車路線,從2006年開始,陸續由水戶岡銳治設計新的觀光列車,分別為「草莓電車(いちご電車)」、「玩具電車(おもちゃ電車)」、「小玉電車(たま電車)」。

表妹去程坐咗小玉列車,而回程坐玩具列車,我打算第二日都係坐玩具列車前往貴志,所以哩篇就淨係放小玉列車嘅相吧!

上到月台,列車已經正在等候啦!


淨係睇外面都已經好吸引啊!

好心急呀!入去參觀吓先!

車廂內嘅poster同擺設都係用小玉做題材

做型真係好cute啊!

哩盞燈真想帶返屋企呀!

放咗一排書櫃,上面擺放咗啲漫話。


日本咋!如果係香港實比人攞走晒呀!

重有哩個位係比小朋友定比貓貓用呢?

其實車廂內不大,如果人唔多,其實好快就會參觀完啊!
半個鐘就可以到達貴志川線嘅尾駅 - 貴志。


貴志駅內嘅咖啡館


小玉做型隨處可見。


車駅內亦掛咗好多得意嘅小玉圖畫,但小玉本貓呢?表妹話佢當時瞓咗覺啊!






就係咁,佢就坐玩具列車返和歌山同我哋會合嘞!此行係佢第一次真真正正嘅自遊行啊!


沒有留言:

張貼留言