2015年4月7日 星期二

Day 3.3 @ 山梨宝石博物館 & 富士吟景 ~ 晚飯

2015年3月16日 / 星期一 (第三天)  ~ 利用河口湖周遊レトロバス2天劵
07:10~09:05 | 新宿高速バス | 新宿高速バスターミナル → 河口湖  1,750円
09:40~09:51 | 河口湖周遊レトロバス | 河口湖駅 → 遊覧船・ロープウェイ入口 220円
10:05~10:10 | 天上公園纜車 | 河口湖畔駅 → 天上公園 (往復)  720円
10:50~10:55 | 天上公園纜車 | 天上公園 → 河口湖畔駅
11:26~11:30 | 河口湖周遊レトロバス | 遊覧船・ロープウェイ入口 →  眺望逆さ富士 160円
11:55~11:59 | 河口湖周遊レトロバス | 眺望逆さ富士 →  UKAIオルゴールの森 220円
11:55~11:59 | 河口湖周遊レトロバス | UKAIオルゴールの森 →  山梨宝石博物館・河口湖 220円
11:55~11:59 | 河口湖周遊レトロバス | 山梨宝石博物館・河口湖 →  浅川温泉街 160円

(交通收費及詳細資料請往實際交通篇)
酒店:湖楽おんやど 富士吟景

離開UKAIオルゴールの森時個天烏雲密佈,自己諗終於可以見到富士山,要去幾個戶外地方亦順利完成,哩刻開始落大雨咩都睇唔到我都心滿意足了。

嚟到山梨宝石博物館,哩到係因應大笨蛋要求而嚟,因為佢好鐘意水晶,對水晶有啲研究,所以當編排行程時見到有個咁嘅博物館,就將佢排埋入嚟。


館內分兩個地方,出面係售賣水晶手飾嘅地方,有啲遊客,裡面喺水晶博物館,除咗票務員坐喺門口外,完全無人。

裡面有好多展品,令大笨非常興奮。但我淨係識白晶,紫晶。







哩嚿金髮我都識,好靚喎!




山洞裡面有嚿好大嘅白水晶呀!

逗留咗個幾鐘就離開返酒店,由於朝早已經辦好入住手續,所以一到酒店就有職員正接帶我哋上房。
講開哩間酒店職員,我之前上網睇資料時,有人話佢哋揸車嚟,一泊好車,職員就走埋嚟迎接佢哋,重識稱呼佢哋。我哋係早一個駅落咗巴士,所以要沿住湖邊行一段路先到酒店,但都未到酒店門口,有個上咗年紀著住酒店外套嘅伯伯撐住把遮行過嚟,當時重有成間酒店位未到,我同大笨蛋講唔知佢係咪知道過嚟接我哋!大笨蛋重話我諗多咗,話口未完伯伯埋到嚟叫我哋チョウさん(趙小姐),大笨蛋堂當無語。由於當時幾大雨,我哋得一把遮,所以都揼到濕晒,啲女將即刻攞毛布比我哋擦頭幫我哋擦去衫上嘅雨水,好殷勤啊!

上到房換晒啲濕衫後本想先去浸一吓溫泉再食晚餐,不過因為我哋晏就只係食咗一個飯團,當時都幾肚餓,肚餓係唔適合浸溫泉,所以我哋落去小賣店睇吓有咩可以買嚟食。但小賣店除咗記念品外,就只有杯麵,於是就買兩個杯麵返上房食咗先去浸溫泉。


浸完溫泉返房抖一陣就到晚飯時間,一向我哋對溫泉酒店嘅餐點都不寄予厚望,不過哩餐啲食物都算係正常,可以放得入口啊!

前菜




 哩個係帶子嚟咖!重有少少金薄喺面,好似好名貴咁啊!




通常佢哋嘅刺身係全個餐裡面最出色的啊!



啲飯好哋哋落咗啲調味喺面就怪怪哋啦!

亞媽平時唔會要啲菜花,佢哋攞嚟煮湯。

最好味就係哩份甜品,有水準!

士多啤利糯米糍


蕉糖雞蛋布丁,巧痴!

食飽飽抖一陣再去浸一轉溫泉,浸完溫泉飲返啲凍飲真係好爽啊!哩個波蘿汁好好飲,但只喺酒店買過,之後去便利店或超市都搵唔到啊!

一日行程又完成啦!多年嚟富士山心願己成,其實都覺得此行無憾,外面雨越落越大,溫度亦都降咗好多,當時覺得第二日都應該會唔好天啊!所以都無特別校早起身鬧鐘睇富士山。




4 則留言:

  1. 佢哋話個飯係自家original㗎。我鍾意有味飯呀。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀!但我個人就嘛嘛哋囉!我都係鐘意白食多啲! :)

      刪除
  2. 間酒店係咪知道你會搭o個班巴士ga? 咁勁既

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢哋應該唔知, 而且我都唔係喺酒店前嘅車駅落車,佢哋真係好勁咖!重要住一晚, 第二朝大部份職員已經識叫你咖啦!

      刪除