2015年4月4日 星期六

ホテル サンルートプラザ新宿

ホテル サンルートプラザ新宿 
新宿太陽道廣場飯店(Hotel Sunroute Plaza Shinjuku)
〒151-0053 東京都渋谷区代々木2-3-1
TEL:03-3375-3211
http://sunrouteplazashinjuku.jp/index.html




這酒店係旅遊套票包兩晚的酒店,揀佢原因好簡單,因為地點方便。


喺新宿JR車駅南口出

沿住大路行到十字路口


見到哩個大鐘


跟住佢嘅方向行入橫嘅大路就可以到達。

 酒店門口有巴士站可以直接前往成田機場及羽田機場,相當方便。

酒店大堂



餐廳

樓梯間嘅吊燈好有氣派啊!

好嘞!可以上房啦!普通雙人房。但喺東京區嚟講,房間面積算大了,住過池袋太陽城太子酒店,真係喼都開唔到啊!



有個衣櫃

一個正常又普通嘅浴室



房內空氣調校有「暖房」同「冷房」,但雖然揀咗「冷房」都仍然覺得好焗,好彩哩間酒店嘅窗係可以開的。當覺得好焗時直接開窗會舒服啲,同埋朝早起身會伸手出去感覺一吓溫度,睇吓應該要著幾多衫先啱呀!

住10 樓都唔錯,房間面向大街。

如果再要喺新宿揀住宿,哩間酒店都會喺我首選啊!




7 則留言:

  1. 除左轉機之外 , 都好耐冇去過東京咯 , 好懷念 . ^^
    我都覺得日本D酒店好焗 , 可以開窗的確唔錯 , 雖然只係開小小位 .

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀! 焗住好鬼辛苦, 我喺上野間酒店唔可以開窗, 喺浴場浸完返上房真係又熱又焗都唔知點好咖!
      我有排都唔會去東京咖啦! 始終唔係太鐘意太城市、人又冷漠嘅感覺!

      刪除
  2. 呢間係我去東京嘅首選,可惜唔係成日有平價。

    暖氣我都勁唔慣。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我同事五月去都想住哩間, 但check過啲價錢真係唔平, 不過佢地點同環境好得囉! 如果再去東京都會考慮, 不過我諗我都有排唔會去東京住啊! 東京唔係我首選呀!

      刪除
  3. 呢間真係超方便,不過越黎越貴......

    回覆刪除
    回覆
    1. 前面有間新嘅Kyushu Blossom, 朋友住過話仲正,不過只係新開時做過平價,家下又貴得滯。

      刪除
    2. 新宿啲店, 略為方便近少少都唔平啊! 所以因為package包我先住哩到, 其他我去上野會平啲囉!

      刪除