2010年1月4日 星期一

040110 第二針化療針

今日一早九點幾就返到醫院抽血,然後到下就兩點幾再返去見醫生,又係上次個輕佻醫生,佢話我嘅白血球跌至境界線,如果再低啲就打唔到哩一針,真係好險呀!我已經不斷咁食嘢,但都係唔係幾得咁喎!點算?? 第一針已經跌到咁底,跟住落嚟啲點算呀?

唯有今次真係試埋飲奶粉睇吓會唔會好啲先,另外我又叫醫生開隻勁啲嘅止嘔藥,因為上次嗰隻真係唔掂啊!醫生話有隻好勁嘅,不過要自費喎!如果係好自費都要啦!

哩隻就係自費嘅止嘔藥,HK$624.00得三粒,真係貴到痺啊!不過希望有用啦!



除咗止嘔外,今次亦都開多咗好多其他藥,因為白血球好低,所以要食抗生素又加啲胃藥,另外又因為上次勁頭痛又唔敢亂食藥,所以醫生亦比咗好多頭痛藥我啊! 一大堆藥感覺上好似底返啲啊!

照舊打完六針之後就吊包包。

搞到五點九先完成晒成個過程,今次打完隻手啲血管好痛呀!姑娘話可能血管對啲藥水敏感咗同埋天氣凍,所以血管收縮引至到哩啲唔舒服,過一段時間會冇事啊!

而家隻手有啲痛、個胃有啲漲、個人有啲倦之外都暫時冇咩特別啊!

1 則留言: