2010年1月31日 星期日

260110 ~ 310110 沮喪後再努力!

喺星期一覆診後,因打針失敗所以B女為咗盡快增加營養,當晚就整咗好多好嘢比我食,當中包括花膠海參煲豬展、煎牛排,但由於我未病前嘅食量唔算大而且少肉,家陣霎時間食咁多嘢落去又加上心情嘛嘛,所以一食落去後疑似食滯咗,期後兩日又做一條嘔吐獅子魚,連只係飲奶粉都嘔返晒出嚟,個人又好倦,每日瞓二十個鐘,狀態好似打咗化療針咁,亦因為咁所以心情都好差。

       

好彩哩個情況只係維持咗兩日,星期四開始可以食返嘢,再加埋做運動,個人都精神返。

而家一日食六餐,早、午、晚三餐,每餐中間都飲一餐奶粉,因唔鐘意飲奶粉,所以之前偷雞每日只係飲一次,而家要跟足啊!跟住再喺六餐之間加插水果同飲花生衣煲水,扣起十至十二個鐘頭瞓覺,計埋計埋我差唔多個個鐘頭都要食嘢落個肚到,基本上佢都冇機會有肚餓嘅感覺啊!希望啲白血球接收到晒乖乖啲反彈啦!

噚日收到同事寄嚟嘅慰問咭,真係令我好開心啊!好似幫我打咗枝強心針咁呀!好多謝佢哋嘅支持啊!

    
  

咭裡載滿同事們嘅關心同鼓勵,真係好窩心啊!

希望聽日都係可以順利打到針啦!

 

9 則留言:

  1. 對!繼續努力!
    [版主回覆01/31/2010 12:10:00]Yes, Sir !!

    回覆刪除
  2. 明天會更好 !
    [版主回覆02/01/2010 18:18:00]多謝晒啊! 真係會更好, 因為今日成功打到針啦!

    回覆刪除
  3. Shirley :           今次一定得 , 支持 ~  
    Bye Bye !
    [版主回覆02/01/2010 18:18:00]Thank you 啊!!

    回覆刪除
  4. 會唔會少食多餐反而好d 啊? 你唔好一下食咁多攪到滯晒啦...唔飲奶粉不如飲豆奶/豆漿啦
    加油!!!努力!!!
    [版主回覆02/01/2010 18:21:00]我而家都係少食多餐咖! 啲奶粉係專比我哋啲癌症病人飲, 係主攻提升白血球, 我唔知豆漿會唔會有哩個功能啊! 不過有時間可以飲埋佢, 因為豆漿我都鐘意飲, 反正又冇害。

    回覆刪除
  5. 介紹妳睇多本書, 阿樂珍藏秘方 抗 sars 加料版 , 入面有許多藥方, 支持妳, 加油!
    [版主回覆02/01/2010 18:22:00]多謝你嘅資料啊! 不過要遲幾日先睇啦! 因為今日打咗針有啲倦, 又要瞓幾日先可以做返正常人啊!

    回覆刪除
  6. 祝你明天順順利利   .  
    [版主回覆02/01/2010 18:23:00]多謝你嘅祝福啊! 因為有你嘅祝福, 所以我今日好順利咁打咗針啦! Thank you!!

    回覆刪除
  7. 繼續努力。
    [版主回覆02/01/2010 18:23:00]Yes Sir, 我會繼續啊!

    回覆刪除
  8. keep going on~~
    [版主回覆02/01/2010 18:24:00]Thank you!!

    回覆刪除
  9. ...烏雲過後是彩虹啊~加油!
    Pray for you~

    回覆刪除