2012年4月19日 星期四

Day 1.2 @嵯峨嵐山 (2012京、阪、神發花癲之行 )




離開山科後,首先搭車返京都再轉往馬堀。

.

.

.
JR West Pass車資只會包到馬堀駅前一個駅 - 保津峽,所以出閘時要向工作人員補返由保津峽到馬堀駅嘅車資,180円。

.
步出馬堀駅會有好清楚前往亀岡駅嘅指示牌

.

.
馬堀駅外嘅櫻花只係含包待放,大部份都未見開花啊!

.

.

.
過咗哩條櫻花路,就可以轉入左邊嘅路

.
我期待轉入嚟後會見到一片大油菜花田,因為同事之前喺哩個櫻花季節嚟過,影到哩到嘅油菜花田一望無際好鬼靚,但我諗我今次又係唔啱時候嘞!眼前只係一片光禿禿嘅田,真係有啲失望啊!

.

.

.
車駅旁有隻馬比人影相

.
依舊有間土產店

.

.
畫咗好多靚畫嘅石頭

.

.

.

.
原本諗住要同油菜花田影相,所以預多咗時間,咁唯有喺駅內影吓相,吸吓印仔,休息吓!

.
13:35觀光火車準時埋駅

.
保津峽兩旁嘅櫻花都未開,再加上天色好暗,所以風景並無預期內咁靚。


.

.
我哋今次無搭到去總駅嵯峨, 喺嵐山就落車。


.
跟住經過竹林,就可以到達天龍寺,如果搭到嵯峨的話,就要走回頭路啊!
.
月台旁哩棵究竟係梅花定係櫻花呢?

.

.

.
穿過竹林就到達天龍寺

.
天龍寺內開滿垂櫻


.

.
除咗櫻花重有其他好靚嘅花啊!

.

.


.


.
湖邊嘅櫻花已經開完了!

.
湖中鯉魚好大條啊!


.
在天龍寺外的櫻花開得更燦爛啊!早知唔使買入場卷入去睇啦!

.
不過就差咗個藍天囉!

.

.

.
然後沿住商店街向渡月橋進發,商店街兩旁櫻花開得真係好靚啊!

.
途經電鉄嵐山駅

.

.
行到渡月橋已經開始落毛毛雨嗱!點知隔咗陣就開始落大雨啊!


.


.
喺涼亭避咗一陣雨,見雨勢稍為減弱就快快影吓渡月橋同保津河嘅景就走嘞!

.

.

.
記得上次嚟嘅時候,喺飢寒交迫嘅之際,喺到食咗碗腐皮soba,好回味,所以回程前去搵返哩間舖食返餐先!
就係哩間嘞!








  


.

豆漿 + 滑滑豆腐

腐皮soba,好味道呀!

.
回程喺列車上見到經過一個停車場,啲櫻花都開得好燦爛呀!

.
返到京都駅先返酒店check in,上到房去浸一浸大浴場後,本諗住到京都駅10樓拉麵小路食拉麵,但由於媽咪一晚無瞓再加行咗一日,實在攰得緊要,所以我同細妹就去伊勢丹下嘅超市買嘢返酒店食。
.

.
拖羅好美味呀!

.
飯後果 &飯後甜品

食飽飽後再去大浴場浸返轉,浸完特別好瞓啊!


續... 2012京、阪、神發花癲之行(Day 2.1) @ 京都植物園



1 則留言:

  1. 嘻嘻 . . 又系我 月台旁哩棵係梅花呀, D 葉圓D
    [版主回覆04/21/2012 09:34:41]哦....小肥真係教曉我好多嘢啊! 我都覺得佢唔似櫻花啊! 不過都係好靚, 如果渡月橋好天一定重靚呀! 不過而家咁樣都好滿足呀!
    [小肥回覆04/21/2012 09:24:36]渡月橋 . . D 櫻花真系落住都一樣咁靚.
    [小肥回覆04/21/2012 09:23:52]梅花:花瓣接近正圓形, 櫻花:花瓣先端凹狀半開(好像一個裂口), 樱花樹最容易認的地方是樹幹上有一環環的橫紋

    回覆刪除