2012年4月20日 星期五

Day 2.2@京都植物園 (2012京、阪、神發花癲之行)

溫室裡面分咗幾個唔同嘅區域,裡面嘅花好多我都唔識,但花痴媽咪就大部份都認識,不過佢話香港好少會種得咁靚同咁大朵花喎!
.
哩個青BB嘅都唔知係嘜東東??

.


.
好鮮艷嘅荷花呀!


.
毛毛花


.

.
哩種花啲頻色好特別呀!


.
香港成日都見到嘅大紅花

.
好古怪嘅植物啊!


.
好大個仙人掌呀!啲刺好粗咖!成龍啲戲成日都比仙人掌插,我睇比哩啲插落去唔死都重傷啊!


.
哩到哩區,自動門一打開即刻忍唔住嘩咗幾聲呀!啲海塘又大又靚呀!啲顏色好Sharp呀!

.


.


.


.

.


.


.
波蘿仔好cute呀!


.
好靚嘅拖鞋蘭喎!


.

.


.


.


.

.

.
由溫室出嚟時發覺公園多咗好多人,個個都坐喺迷人嘅櫻花樹下午餐呀!

.
我哋都執輸,拎個飯團出嚟先。


.
食飽飽後我哋就沿公園北面出口離開植物園。


.


.
北面出口一出嚟就已經可以見到北山地下鉄駅入口嘞!


2 則留言:

  1. 嘻嘻 . .
    [版主回覆04/21/2012 09:49:57]眼見人哋好豐富咁又便當、又壽司,我哋得一個飯團, 不過對於啲咁正嘅環境, 個飯團份外好味呀! 小肥唔使羡慕, 相信你出年又會走返轉同櫻花妹妹會一會啊!

    回覆刪除
  2. 好多花都好特別啊
    [版主回覆05/12/2012 08:51:40]係呀! 我媽咪都好鐘意種花, 所以佢會識啲花名, 但哩到有好多花佢都唔知係咩花啊! 佢個花痴好鬼鐘意哩到呀!

    回覆刪除