2012年4月28日 星期六

Day 4.2 @六甲 (2012京、阪、神發花癲之行)

食飽飽好滿足後又繼續我哋嘅行程嘞!離開三宮搭返阪急電車去六甲駅。
今次唔可以搭快車嗱!因為快車係唔會停六甲駅呀!所以要小心啊!



普通車梅田方向搭三個駅就到啊!

.


根據指示牌2、3嘅出口



.


出到車駅好清楚會見到16號巴士嘅指示牌



落咗樓梯就會見到巴士站


巴士嘅時間表



同我本手冊一樣呀!



坐咗幾個字就到達咗六甲ケーブル山下駅


駅出面有棵有茂盛嘅櫻花樹呀!



有藍天不過背光,所以影得唔靚呀!

.


除咗七點同九點外,班次喺每個鐘嘅踏正、20分同40分。



費用係pass包,工作人員係會喺張pass到畫上當日使用嘅日期。


哩日天氣非常好,但如果天氣唔好,就要留意吓哩到觀光案內所嘅通告,睇吓會唔會山頂駅嘅吊車會停,或者山上面有冇邊個館要閉館之類嘅資料都會喺哩到公報。


如果要吸印仔就要喺售票處問售票員,佢先會攞個印出嚟啊!


開車嗱!



個天好藍,但已經無晒櫻花樹啊!



出到六甲ケーブル山上駅就會即刻見到六甲山上巴士駅



巴士收費表,我哋個pass係包巴士費用,落車時放個pass落收票機就可以嘞!


.


我本計劃先去高山六甲植物園,但因為從網絡睇到好多評語都話哩個植物園內無咩嘢睇,所以唔想嘥時間就直接去六甲Garden Terrace。

.


哩日個天藍得實在太靚,可惜並無櫻花吖!


.


可以望到晒神戶嘅景色,哩到夜景亦係日本三大之一啊!


.


由Garden Terrace沿斜路行五分鐘可以去到 六甲Information Center、餐廳同手信店。



喺餐廳外望出去嘅景色真係好靚好舒服啊!

.


I
Information Center 對面就係新嘅建築物 - 自然体感展望台、甲枝垂れ

由於媽咪同細妹同覺得哩座嘢只似一個蜘蛛網,唔覺得有咩好睇,而且要比300円入場費,所以佢哋寧願留喺手信店睇嘢都唔入口,我之前都上網睇過其實裡面真係無咩嘢好睇,而且展望台嘅位置有好多電纜阻住景觀,但一場嚟到唔入去又好似差啲嘢,所以決定我自己一個入去然後拍啲嘢出嚟比佢哋睇!


這個絲柏的框架可隔著和善的太陽的光傾注而來。秘密地組合著上部的框架,可緩和夏天強的陽光,及有防禦直接下擁擠雨的作用。(註: 解釋由日本網絡翻譯成中文)



.



六甲樹枝佐料是總絲柏舖的展望台。使用著被作為外表的特徵的框架和牆,地板在吉野的森林嚴選的絲柏(絲柏)。


作為絲柏的特徵,到雨後越髮香味兒襯托。被使人想到森林的清爽的香味兒心治療。

(註: 解釋由日本網絡翻譯成中文)




「風室」,利用向六甲山吹的風自然地通風被進行(全年)。夏季,通過「冰窖」冷卻的風,在「風的椅子」上(裡)坐能體感的嘗試被做。(註: 解釋由日本網絡翻譯成中文)



.


.


.
值唔值得入去睇,大家自己睇過片段後,自己作定段啊!
.
.
.
完成參觀後就返去Garden Terrace外等巴士前往六甲ケーブル山下駅。
等車要留意喺遠處個亭出面嘅車站上車的話,係返去六甲ケーブル山下駅
而前面近哩個先係去
六甲ロープウエー山頂駅,唔好搞錯啊!



沒有留言:

張貼留言