2012年4月24日 星期二

Day 4.1 @三宮 (2012京、阪、神發花癲之行)



2012年4月12日 晴天
09:00 | JR東海道本線 京都線 大阪方面 | 京都
大阪 
09:34 | JR大阪環狀線 大阪方面內回 | 大阪 → 新今宮
10:20 | 南海本線 難波方面 | 新今宮 → なんば

11:06 | 大阪市営  御堂筋線江方面 |  なんば 梅田
11:40 | 阪急 神戶本線 三宮方面 | 梅田 → 三宮
13:30 | 阪急 神戶本線  梅田方面 | 三宮 → 六甲
13:52 | 16系統 六甲ケーブル下方面 | 六甲 → 六甲ケーブル山下  
14:20 | 六甲 ケーブル  | 六甲山下駅 → 六甲山上駅
15:40 | 六甲山巴士 | 六甲山上駅 → 六甲カンツリーハウス
 
16:29 | 六甲山巴士 | 六甲カンツリーハウス →
六甲山頂駅
16:50 | 六甲有馬ロープウェー  | 六甲山頂駅 → 有馬溫泉 





哩日要搭好多交通工具呀!

第一個行程係去難波東方酒店放底三個喼先再出發去有馬。


 


原本係計劃好坐JR去到大阪/梅田就轉市営地鉄到難波,但據聞梅田係一個非常複雜同混亂嘅車駅,而我哋又攞住幾個喼唔想到時抬住個喼四周圍搵路,所以決定用返上一次嘅方法搭JR由京都去到新今宮,再由新今宮轉南海電鉄到難波,全程都有電梯同埋轉車時唔會行好遠。


 


由於臨時改變路線,所以要上網吓時間表同轉車位置先安心



照舊到酒店頂樓浸完風呂,食個早餐後,拾齊行李8:30離開酒店。
完全睇唔出前一日灰暗暗落足一日雨啊!真係想再留喺京都繼續追櫻呀!

京都塔後會有期嗱!

京都至新金宮車費890円

.

喺京都車駅入咗閘後,好似睇唔到我哋要搭車嘅月台,於是乎我本隨手冊又發揮佢嘅功效,我只比工作人員睇我要去嘅地方、搭車嘅時間同車種,咩都唔使講,佢已經可以比到我哋清澈指示啊!

千其唔好搭普通列車,要成個鐘先到,搭快速都要八個字,搭新快速就最正嘞!半個鐘就到嗱!


好順利搭上9:00開出嘅新快速去到大阪,喺大阪轉大阪環狀線內回前往新今宮,到達咗新今宮之後需要先出閘,

然後行去對面嘅南海電鉄兩個駅就到難波嘞!


.



 


記得上次無做好準備功夫,到駅後亂衝亂撞咁,搞到自己一頭汗行咗大半個鐘都唔到,今次無咁蠢嗱!睇清楚先!首先喺車駅北出口,哩到係接駁住高島屋百貨公司,利用百貨公司嘅升降機落到地面後正門出,就會見到南海道商店街,入到商店街直行直至見到分义口時轉左,其實哩嗰時候應該已經見到酒店嘅牌啊!見唔到就認住麥叔叔,因為佢就喺酒店隔離。




由高島屋百貨公司一出就會望到南海通


好順利去到難波東方酒店(Oriental Hotel),大堂要上三樓,搞掂晒之後就正式出發去神戶食牛呀!

今次沿住千日前商店街店嘅BIC Camera方向行,然後沿扶手電梯落地下商店街,地下商店街盡頭就係市営地下鉄難波前往梅田。




到達梅田,跟住指「阪急電車 1、2」嘅指示牌行。


.


到達阪急車駅要上2樓入閘

入閘口旁亦有Information,如之前無買pass,都可以喺哩到買然後即時用。

插張pass入去入閘機,pass即時啟動,票後亦會即時寫上第一次入閘嘅時間同車駅。

我哋哩程都係要選搭無料特急列車,可以快幾個字啊!

我哋用三宮駅西口北出


.


出咗駅轉左沿鉄路行幾分鐘

就會見到好大嘅「モーリヤ」招牌啊!同一條街分別有本店同三宮店。

我哋都係揀返上次嚟過嘅三宮店

.

嚟之前兩日我已經上網訂咗位,當日所見係全場Fully Booked,有兩位日本人同我哋同一時間到步,但佢哋無訂位所以不能入座。所以有興趣嘅朋友不防先上網訂定位。網頁有中、英、日文版,但我自己只可以喺日本版裡面搵到訂位,不過內容可以照填英文就得啊!
訂位:http://www.mouriya.co.jp/sannomiya/reserve/index.html

填完click 確認便就可以啊!
跟住喺下面條link再print張 5%off coupon, 落單時比waiter就可享有5%折扣啊!
http://www.mouriya.co.jp./cn/sannomiya/coupon.html 



當日唔係假期但都幾多人。




哩到係三個人嘅分量,睇落唔係好多,但食落都好飽啊!

三個餐,我哋揀一個餐要麵包,兩個餐要炒飯,兩樣都試吓嘛!

再嚟沙律


啲菜好特別呀!之前都未食過。


師傅好努力咁為我哋煎牛牛。

.


.

嚟嗱...嚟嗱!


唔客氣嗱!

哩份油分多啲,入口即溶,好好味呀!


.

哩個炒飯超好食呀!

最後用牛肉切出嚟嘅肥肉炒牙菜。

套餐包一個甜品,今次係綠茶雪糕。

餐飲當然唔少得啦!


最後埋單出示 5%off  coupon,三個餐18,140円。 成個行程最貴但最滿足嘅一餐啊!



















































沒有留言:

張貼留言