2012年5月13日 星期日

後記 (2012京、阪、神發花癲之行)

今次哩個京、阪、神發花癲之行真係好難忘,由於對於我嚟講係一個情與結,如果有睇開我個blog嘅人都知我哩個行情其實係三年前要出發,最後舊年連機票、酒店都搞好嘢,但又遇上311,喺迫於無奈下要取消行程,令到我嘅櫻花行好似遙遙無期咁!

直到今年終於可以順利完成行程,我真係好心滿意足啊!因為櫻花係受天氣影響,而且生命期短暫,未必每個諗住去睇櫻花嘅人都可以在遇期內睇到櫻花,但自己可以幸運地睇之餘,重要係咁多品種同咁靚嘅櫻花,所以今次嘅行程真係令我好興奮同難忘啊!

不過由於日元高企,而且香港而家好多地方都可以買到日本直接進口嘅貨品,價錢都差唔多,所以今次嘅旅程喺買嘢方面並唔係咁熱烈,再無以前嗰種雀躍發狂血拼嘅心態。除咗買咗啲香港無得賣嘅藥品同大路嘅食品做手信外,就只有買咗下面兩樣叫做當地嘅特產比自己做一個記念吧!反正京都都應該會有一段長時間唔會再去住啊!

京都‧清水燒 900円 老板話每一件都係人手做,所以每一件都係獨一無二,唔會有相同喎!

哩個係西陣織嘅散子包 500円,我見好多西陣織嘅產品都幾貴,但哩個散子包佢做緊「溵安」,即係特價,咁啱我個散子包又真係散散哋,所以就買咗佢囉!諗住自己用,我重叫老板娘婆婆唔使包,無謂嘥咗啲嘢,點知婆婆鬼咁惡鬧鬼呀!雖然我唔知佢嘜,但我見佢一邊哦一邊堅持咁繼續包,都應該係話我好叫佢唔好包囉!算吧!


而哩次行程其實令我最滿足嘅除咗係啲櫻花之外,就係我哩本旅遊手冊啊!佢除咗喺成個旅程幫到我之外,裡面亦載滿咗我哩個旅程嘅回憶啊!

用完嘅pass可以貼上去

入場劵放喺景點介紹隔離最適合不過。




吸印仔亦喺我遊日本必做嘅動作


留起得意嘅收據


每日嘅使費記好後,可以同團友返嚟算帳呀!


最後用一張多咗嘅明信片入住由日本寄返嚟嘅明信片,膠套就裝住一啲catalogue,真係perfect啊!


哩個難忘嘅旅程完成咗,又再期待下一次旅程嘅來臨啊!唔知幾時先儲夠錢再出發呢?

《完》

4 則留言:

  1. 好快啦~~下次叫埋我一齊去好喎
    [版主回覆05/14/2012 07:37:25]哈...哈! 好呀..好呀!!

    回覆刪除
  2. 旅行係工作的動力哦!
    [版主回覆05/16/2012 20:16:39]係呀! 講得啱呀!

    回覆刪除
  3. wah 你好似做功課咁haha....打晒印
    [版主回覆06/03/2012 10:21:44]

    回覆刪除
  4. 個清水燒好靚,同櫻花一樣顏色~
    [版主回覆06/07/2012 21:59:34]你同我嘅諗法一樣呀! 所以我一眼見到怇就睇中咗要買咗佢返嚟呀!

    回覆刪除