2007年12月14日 星期五

京都、大阪八天遊 (第六天)

29/11/2007 晴天    有馬 三宮 難波


今朝講好八點半食早餐,所以瞓到七點就落去浸溫泉,玩到八點幾先返上嚟食早餐,由於噚晚食唔飽今朝好鬼肚餓呀!




啲早餐好過噚晚餐好多,起碼淨係個蒸蛋(正常蒸法)同碗味噌湯都可以送兩碗白飯啦!嘩!食得好飽呀!完全唔記得一陣晏就要去食神戶牛呀!



搞掂晒就check out !其實除咗噚晚餐飯難食啲外,我對哩間旅館幾滿意啊!


哩兩張係從房間裡面影出去,噚晚嚟到天黑晒,今朝瞓醒原來出面啲風景幾靚嫁!




酒店門口




時間尚早,我哋就趁朝早遊一遊哩個有馬溫泉區啦!我幾鐘意哩到呀!地方好舒服令我好relax呀!



酒店就喺溫泉寺隔離嫁咋!







哩到就係銀の湯啦


有明泉源



天神泉源






好出名嘅金の湯呀!出面重有免費金湯比人飲用同浸腳












行咗個幾鐘十一點就搭車去三宮食牛牛啦!噚日趕得制又天黑影唔到相而家補返先。唔知點解哩個車站賣最貴隻票都係¥700,我哋嚟嗰陣明明係¥900,算啦!至多去到補票啦!


 


 


有馬溫泉駅去有馬口


喺有馬口站行去對面月台轉車去谷上


 



到咗谷上就去對面月台轉車去三宮嘞





去到三宮出咗閘都唔知向邊個方向行先啱,於是問吓站長先!但佢話我哋出錯咗,要喺月台另一個方向先可去到我哋間餐廳,但係我哋張票已經比出閘機收咗啦!咁佢好好人開咗個閘比我哋入返去同比埋個地圖我哋,叫我哋喺W2(即西面第二個出口)出,但去到嗰邊出口我無票出閘喎!好彩頭先影底張票可以比個站長睇,點知我哋一行埋去佢已經開定個閘比我哋過啦!應該係頭先個哥哥仔通知佢嘞!


 


果然一出到地面對面已經係哩間神戶牛嘅正店,而我哋喺去左手邊間三宮分店,十幾步就到嫁啦!


http://www.mouriya.co.jp/sannomiya/index.html 



去到坐底唔係好多人,而隔離都坐住一對香港人,因為我哋上網BOOK係SPECIAL LUNCH SET,所以佢比個MENU係寫住有DISCOUNT SPECIAL LUNCH SET,而MENU有三個SET分別係二千幾、三千幾同五千八,我哋問個女侍應個價錢係咪兩個人,佢萬話係,嘩!咁咪好抵,一於豪啲叫個最價嗰個,不過當食落我覺得應該係一人¥5,800,因為個餐真係好多嘢食呀!


頭盤 – 好好味呀!


個麵包好好味呀,我食咗一個半呀!湯都好味,飲晒!  沙律好味,食晒!


嘩!神戶牛未嚟都食飽晒啦!


我哋嘅神戶牛牛呀!





…嘩!好好好味呀!入口即溶聽就聽得多啦!今次真係親身感受到啦!


但真係好飽呀!阿師傅喬埋對手等我食到咁上下先再繼續煎 ,連啲配菜都好好味呀!



…食…食!好飽啦!食咗成個鐘諗住埋單走啦!因為隔離嗰pair都係食晒啲牛就走啦!但侍應哥哥話重有個Lemon Ice-cream,噢!咁就坐返底食啦!嘩!又好好味食晒!



好啦!埋單啦!未得呀!重有甜品呀!唔係呀!哩份甜品件件都好好食嫁!又食晒!



走得未呀?答案係未呀!侍應哥哥問Coffee or Tea?… Tea啦!連杯紅茶都又香又滑,結果又飲埋啦!


嘩!唔得啦!真係好飽呀!都係今朝嗰兩碗白飯累事,今次真係走得啦!埋單真係¥5,800一個人,總共¥11,600免加一,但我覺得哩個錢係值嫁,我真係食得好滿足呀!


因為真係飽得制所以我哋喺附近行吓消化吓先呀!







行咗陣就去JR三ノ宮搭普通車返新今宮再轉南海電鉄返難波



 






返到酒店都成四點啦!幾分鐘就check in手續啦!上到房…嘩!好滿意呀!間房好大啊!個廁所都好大呀!酒店地點又方便,哩間酒店我比一百分。





抖夠就落街行吓啦!一落街就係千日前商店街,行落啲就係道頓堀,再過就係心斎,勁方便呀!









我哋都無咩特別行,所以就去激安殿堂買手信,裡面真係好多嘢賣。



滿載而歸之後都重係好飽,所以我哋求奇買少少壽司同生果就返酒店。今晚喺酒店食住杯麵壽司睇住日本一套好好笑遊戲節目,真係好開心呀!


www.youtube.com/watch?v=sgqOKj1hdXM


: ¥13,576


: Package


有馬溫泉 à¥900x2


    三ノ宮 à 新今宮 ¥690x2


    新今宮(南海電鉄) à 難波 ¥150x2


其他: ¥1,480(鎮痛貼)


5 則留言:

  1. 你住邊間酒店呀....咁大張床o既。
    我地無食神戶牛,因老婆唔食牛嘛,而我... 就當然無所謂,慳D錢買 Porter 袋仲好啦... haha...
    [版主回覆12/18/2007 21:09:00]難波Oriental Hotel, package包嫁!我book twin房,但估唔到咁大間房同咁大張床,真係好正, 阿同伴B勁鐘意牛,之前跟團佢都一定幫襯阿導遊食返件,所以今次點會放過哩個大好機會吖!

    回覆刪除
  2. Hi 你好,
    我想請問" 激安 の 殿堂"位置係邊到同埋點去架?
    thks
    pink panther
    [版主回覆12/31/2007 20:26:00]哩間嘢好易搵嫁咋! 你去到道頓堀同 心斎橋 嗰到咪有個固力果廣告牌, 激安 の 殿堂就喺嗰到隔離咋!
     

    回覆刪除
  3. To: 傻豹, 貼埋地圖比你可能清楚啲啊!

    回覆刪除
  4. 請教神戶中日牛地址謝謝

    回覆刪除
  5. 神戶牛店舖地址同分店寫咗喺上面條link玌,你click入去就見玉,三宮有三間分店,唔知你想去邊間。

    回覆刪除