2007年12月19日 星期三

京都、大阪八天遊 (少少Video片段-高台寺 & 銀閣寺)

高台寺







銀閣寺







6 則留言:

  1. 希望可以幫到你...^^
    同埋~~
    呢兩個地方都好值得去!!
    希望你到時可以玩得開心點喇!

    回覆刪除
  2. Shirley,
    Merry Christmas & Happy New Year!
    [版主回覆12/24/2007 21:07:00]大家咁話啦!

    回覆刪除
  3. Hope you'll enjoy your holiday!!

    回覆刪除
  4. 多謝你黎呀,出年我都去京阪十天啦
    [版主回覆12/25/2007 09:24:00]京都真係一個好地方,比東京好好多啊! 你好犀利呀去咗歐洲咁多地方!好羨慕啊!

    回覆刪除
  5. 十年黎儲儲埋埋先有咁多者... 但係日本就一次都未去過, 京都係日本中我最想去嘅地方, 所以要先去。
    [版主回覆12/25/2007 09:55:00]咁哩個絶對係正確嘅決定呀!

    回覆刪除
  6. 哇!!!你就好啦,可以去日本,我都唔知幾想去ar,呢個假期你就開心啦
    [版主回覆12/30/2007 10:08:00]去玩就緊係開心啦! 你都可以嫁!

    回覆刪除