2012年4月19日 星期四

Day 1.1 @山科疏水道 (2012京、阪、神發花癲之行)







2012年4月9日 (晴天) :
01:05 | CX566 | 香港 →関西空港
06:30 | HARUKA 特急 京都方面 | 関西空港 → 京都
08:37 | 琵琶湖線  草津、米原方面 | 京都 → 山科
11:26 | 琵琶湖線  京都方面    | 山科 → 京都
11:57 | 嵯峨野(山陰)線 亀岡‧園部‧綾部方面   | 京都 →馬堀
13:35 | 嵯峨野観光鉄路 亀岡
‧嵯峨行  | 亀岡 嵐山
16:39 |  嵯峨野(山陰)線 京都方面 | 嵯峨嵐山 → 京都


.


人生第一次乘坐凌晨機, 好多人都話坐凌晨機會好辛苦,第一日會無精神玩,但由於我係處處可瞓嘅人,所以上機不久就好快入睡。不過媽咪就唔係好慣瞓唔到,所以佢比較辛苦啊! 大槪個多鐘後就開始派餐,味道尚可接受吧!

.
航班比預期早開及早到,五點半就到達関西機場,過關非常暢順,六點已經可以步出機場。

.

.
先到二樓JR Counter購買JR West One Day Pass (2000円) 及嵯峨野観光火車票 (600円)。

.

.

.

.
好好彩今次能夠順利買到當天下午的車票,買好車票,吸返個印仔後亦啱啱趕及6:33開出到京都嘅HARUKA 特急。

.

.

.
08:07就輕鬆地到達京都了。

.


我哋先前往酒店放下行李,今次都係揀返京都Apa Hotel堀川通店,因為貪佢頂樓有個大浴場同露天風呂,每日完成行到腳庇嘅行程上去浸一浸,當堂成個人爽晒啊!
.
放下行李後就開始我哋第一天嘅行程,由於比預算到嘅時間早咗,而且我哋有JR pass喺手,於是就將安排咗喺第二日去嘅山科疏水道改為第一個行程,咁可以慳返來回500円嘅車費嘞!由京都駅0月台琵琶湖線 草津‧米原方向搭一個站就可以到山科駅。

.

.

.

.

.

.
JR駅對面就係京都市営地下鉄東西線嘅山科駅

.
行出車駅就可見到這個小廣場,廣場中心有一棵垂櫻,哩棵係我人生第一次接觸嘅櫻花樹啊!



.
第一張櫻花照,當時心情真係好興奮啊!

.
旁邊嘅花都好靚啊!顏色好鮮艷呀!

.
前往山科疏水道有兩個方法,我去嘅時候用紅色路線,回程時用藍色路線。個人覺得紅色路線容易迷路,因為四周圍都係民居,無特別指牌,不過哩條路線係源引水道行,所以所見嘅櫻花樹比藍色路線多好多。而藍色路線夠直接,包唔會撞板呀!


紅色路線:

廣場有間Starbucks,旁邊有一條行人隧道

.

.
穿過隧道後,就會去到對面嘅馬路,面向班馬線轉右直行。

.
直到過咗前面嘅另一條班馬線

.
就可以見到哩個左邊紅磚屋,右邊有箭咀嘅路牌就轉入去繼續向前行。

.
一直行到有分义口,就選擇過橋

.
過咗橋就可以跟住引水道向上行,沿途都種滿櫻花樹。

.
我哋去嘅時候好多櫻花都未開,相信個多星期後嚟會重靚啊!

.
最後就會到達橋後嘅櫻花+油菜花嘅景點啊!

.

.
藍色路線:
.
喺車駅出嚟,櫻花樹對面有個毘沙門堂嘅路牌

.
路牌旁係一係沿住鉄路嘅行人路

.

.
一直行到交通燈嘅十字路口,繼續跟毘沙門堂方向行

.

.
哩條路都有好多好高大嘅櫻花樹,而且開得比水道嘅繁盛啊!

.
直行到尾又可到達目的地啊!

.
見到哩個景真係開心到難以形容,我就睇咗網友一張咁嘅相而吸引嚟到哩個地方,由於旅遊書無介紹哩個地方,所以人流比較少,所見到嘅大多係日本人,而且我第一次見到咁靚嘅櫻花,油菜花襯托,再加好藍嘅天,真係好靚好靚。哩到到秋天睇紅葉一樣係好莊觀好靚啊! 相信不久後哩到都會成為賞櫻、賞楓熱點啊!

.

.

.

.

.


.

.


.
路旁有一棵係紅色嘅花都好靚啊!

.

.
河道旁邊嘅民居外都種有不同種類嘅櫻花,每日都可以對住啲咁靚嘅景,真係好幸福啊!

.

.
哩種櫻花係雙托咖!

.
有啲又會比較粉紅

.

.
除咗櫻花,哩區啲居民喺屋外種咗好多好靚嘅花啊!

.

.

.

.

.
睇完咁靚嘅花後就回程,有少少肚餓所以喺車駅旁Starbucks食啲嘢先再去嵐山啊!



here
續... 2012京、阪、神發花癲之行 (Day 1.2) @ 嵯峨嵐山





















































 



   


















 


 

4 則留言:

  1. 哈哈. . 又第一
    [版主回覆04/19/2012 15:07:33]小肥都好快手喎!
    係呀! 我去咁多日都係得哩日同尾二嗰日可以見到個藍天咋! 所以覺得啲櫻花特別靚呀!

    回覆刪除
  2. 終於可以實現關西賞櫻之旅,真替你興奮 …… wow ^^

    我都係四月初去咗韓國一轉,係釜山、鎮海賞櫻花呢!雖然唔係全盛期,但都好滿足啦,hehe
    [版主回覆04/19/2012 18:22:10]好耐無"見"嗱! 係呀! 終於實現到嗱! 而且重可以睇到好靚好靚嘅櫻花, 真係好難忘, 好開心呀!
    韓國都應該好靚啊! 睇花有時真係可預不可求, 睇到就係已經好滿足啊!

    回覆刪除
  3. 啲相靚到幅幅都可以做wall paper... : )
    [版主回覆04/19/2012 20:32:53]哩啲都未算, 第二日嗰啲花重勁呀! 好感受到咩叫鋪天蓋地呀! 不過真係好多相要慢慢先可以post上嚟呀!

    回覆刪除
  4. 好靚....
    wah...你分咁多篇...有排睇
    [版主回覆05/02/2012 07:28:43]無辦法, 因為影咗太多相, 又想盡量同大家分享, 所以唯有寫多幾篇囉!

    回覆刪除