2016年3月20日 星期日

Day 5.4 @ 晚餐、上高地夜景

2015年10月14日 / 星期三 (第五天)
08:40 ~ 09:40 | 濃飛バス | 高山濃飛バスセンター → 平湯温泉
10:00 ~ 10:25 | 濃飛バス | 平湯温泉 → 上高地

(交通收費及詳細資料請往交通篇)
酒店:上高地ホテル白樺荘

坐吓抖吓又到食晚飯嘅時候啦!之前睇過酒嘅食評都係話哩間酒店嘅食物嘛嘛!所以我都帶定杯麵上嚟!點知又意外地成餐晚飯每道餸都唔錯,大家都食都好飽。

餐廳喺二樓,我揀第二時段7:30食飯,哩個時間無咩人。

由前菜到甜品都賣相精緻同好味!









食飽後親個身重暖就出戶外睇星星,難得萬里晴空,出到酒店門口只要抬頭一望,嘩!成千上萬嘅星星喺頭頂上,有啲重好似一條銀河咁,雖然兩手都已經凍彊,但都唔捨得返入去,手機影唔到哩個畫面,但我有帶小腳架,試圖影張出嚟睇吓,出乎意外地影得都幾靚,所以行去唔同位置影咗一輪,最後都有幾張滿意嘅星星夜空照。








 都玩咗半個鐘,連人都凍彊咗,當晚戶外都只係有零度或再低,真係好凍。所以影夠就快快返入酒店,然後浴場剛剛又係無人,我哋即刻去浸一浸,寒氣全消就去瞓覺啦!因為明早又要早起準備由大正池行返嚟河童橋呀!







4 則留言:

  1. 回覆
    1. 小肥,正想搵你請教…請教,我想問個blog upload相到咗max 2,000張,而且up唔到啲相,舊嗰啲又唔可以delete,咁點算呀?

      刪除
  2. 下次再去上高地,我都想住一晚

    回覆刪除
  3. 我都聽講夜晚睇星星好靚。有機會我都住一晚先。

    回覆刪除