2016年3月26日 星期六

Day 7 @ 大須、栄

2015年10月16日 / 星期五 (第七天)
09:51 ~ 09:54 | [名古屋市営]東山線 藤が丘方面(下り) | 名古屋 → 伏見
10:02 ~ 10:04 | [名古屋市営]鶴舞線 赤池方面(下り)  | 伏見→ 大須観音
13:16 ~ 13:19 | [名古屋市営]名城線 (右回り) | 上前津 → 栄
16:37 ~ 16:43 | [名古屋市営]東山線 高畑方面(上り) | 栄 → 名古屋

(交通收費及詳細資料請往交通篇)
酒店:ホテルサンルートプラザ名古屋


今日嘅行程只係行街,不過太早店舖未開門,所以我哋先坐地鉄去大須觀音寺到行吓先!





比我想像中近,一出地鉄轉個彎就已經到,










行完大須觀音寺後,隔離商店街兩旁嘅店舖亦慢慢開舖,去咗間100円店,超多嘢睇,間間舖行吓睇吓,唔覺唔覺已經快一點。




大須商店街嘅地標 ~ 大大招財貓

隨意搵間烏東店入口食個晏又繼續行程。


簡簡單單但好好味!


坐地鉄前往栄松板屋,同兩位靚太買完鞋就到溵安,佢兩個行得好開心啊!但我同大笨蛋就覺得名古屋激安嘅貨品種類比起東京、同大阪店少好多,我哋想搵返兩個USB嘅插頭都搵唔到。上次喺上野激安買咗兩個覺得超好用,所以想再買兩個都搵唔到。


行到差不多四點,大家都攰,所以坐車返去名古屋高島屋百貨下嘅超市買晚餐。


Nana小姐著咗件白色套裙

同兩位靚太返酒店安頓好佢哋晚餐後,同大笨蛋繼續返名鉄車駅上嘅商場繼續血拼。
最後九點幾返到酒店沖涼、食嘢後就開始行程最後一個節目 -  執行李。平時會舖晒啲嘢出啲影返張大合照先執嘢,但今次完全無哩個心情,所以快快脆脆執好嘢就去瞓啊!




沒有留言:

張貼留言