2007年7月15日 星期日

九天東京、橫濱、輕井澤、箱根之旅(第八天)下

22/06/2007 雨天    箱根 上野 (下集)

雨開始越落越密呀!我哋都走啦!搭登山電車返落去湯根湯車本站,我哋今次唔想再悶兩個幾鐘重站站停咁返去,所以我哋去票務處加¥870坐浪漫號返去

上車前去曼頭店買個溫泉曼頭做晏就先


 

個半鐘就返到新宿啦!我哋首先返去日光館攞返啲行李上房,休息一陣就去淺草雷門寺嘞出發前我哋去Skyliner上野站到睇吓環境盤算吓明日走嘅路線同時間

今日係哩個行程第一次搭地下鐵,我哋而家係搭上野銀座線往淺草

 

出到淺草站後已經有好清楚往雷門寺嘅指示,所以好輕易就到達目的地,但感覺並無想像中咁興奮,可能落雨又可能實在太多香港人喺到,個感覺好似去黃大仙,所以行咗一圈就走啦

 

 

咁我哋就搭車返上野,其實我哋喺上野住咗咁多日但根本就無喺上野行過,日日都係早出晚歸,所以今日要留返啲時間行吓上野

我哋去到アメ橫丁行吓同諗住買手信,但唔知點解行極都搵唔到好出名間手信店,同伴A之前係去過,但只記得橫街入,而我又睇過啲旅遊書介紹過唔知叫二木咩咩菓子,但行咗好多個圈始終都搵唔到

咁一心諗住去松板屋地庫超市買,但又無啱心水,返而無意中去到裡面間Blue Label,同伴A重睇啱咗袋,但就猶疑緊買唔買好,咁就唯有繼續行,其實都六點幾肚餓啦要搵食,但又唔憤氣搵唔到間手信店,我哋決定食飯前再仔細行一次,但都係搵唔到,開始都想算啦行到其中一間雜貨舖門口有好少類似手信,諗住求奇拾返啲算數,舖頭隔離有條行入另一間舖,點知枱頭一望就寫住二木の菓子 !咪就係哩到囉!好囉!好痛快咁買啊!有好多貨品之前跟團啲導遊都sale過嫁啦!哩度真係平啲喎!

買完手信就返去日光館放底先,其實日光館距離手信街哩到好近嫁咋!兩三個字就到嫁啦!搞店後同伴A都係決定買頭先Blue Label個袋。咁我哋就返去松板屋買埋個袋先去食飯。

今晚我哋去間意粉餐廰食晚餐,個set 幾好嫁可以一個餐選兩個味道嘅意粉,重好好味添呀

 
食飽飽係時候返去拾嘢準備明日返香港啦!


: 午餐:¥560

    人形燒:¥50X2

    晚餐:¥2,688

: ¥4,200X2

: 加錢坐浪漫號: ¥870X2

    新宿 →上野(山手線):¥190X2

      上野 →淺草(東京地下鐵銀座線): ¥160X2

    淺草 →上野(東京地下鐵銀座線): ¥160X2

手信: ¥15,150

: 強羅公園入場卷: ¥450X2

其他: Locker: ¥300X2


沒有留言:

張貼留言