2007年7月8日 星期日

九天東京、橫濱、輕井澤、箱根之旅(第五天)

19/06/2007 晴天   輕井澤 上野、東京

今朝都係八點落樓下食早餐!噚晚瞓得麻麻!張床唔係好舒服,張被又重又唔暖,下次有機會再嚟或介紹比朋友都係COCOMO

一出飯廳驟眼見到個廚師BAR到,唔使咁大陣像為咗我哋兩個請個廚師返嚟煮比我哋食呀!睇真啲原來係阿伯伯呀!!係到整色整水扮晒嘢!咿連婆婆都戴住頂廚師帽啊!

開餐啦!

食飽就收拾行裝返東京啦!我哋之前訂咗9:24的新幹線!所以今朝都無時間再去舊三笠酒店,哩個算係我哋成個行程唯一一個編排咗而去唔到嘅行程,都有少少遺憾嫁!算啦!比個籍口自己下次再嚟啦!

行到出去車站都唔使十五分鐘,點解之前行覺得咁耐今朝咁快啊!重有啲時間入去手信店買吓嘢先!

 

好啦!夠鐘上車返去啦!今朝班車FULL晒呀!



十點半已經返到日光館啦!我哋搵唔到媽媽さ鎖匙返房,好彩搵到個揸鎖匙拾房嘅婆婆比我哋攞返啲嘢入房,好啦!今日我哋個JR PASS EAST係最後一日我哋決定用到佢盡首先我搭山手線去原宿NHK電視台參觀!途經明治神宮我哋無入去啊!只係門口影張相。

然後去到電視台前嘅公園,咁我哋就喺嗰到間小快餐店買意粉同炒飯做晏仔啦!

食飽就入去參觀啦!同伴A話上次佢去時無人嫁!佢咩都可以任玩,重可以報導天氣添呀!但我入到去簡直可以用人山人海嚟形容。唔知今日係咩日子,好多公公婆婆同一啲痙攣嘅人嚟參觀,後來重有啲小學生入埋嚟!所以我哋停留咗一陣就走啦!

之後其實我哋無特定喺東京會去邊,於是我哋就住山手線本書仔所介紹四圍去囉!本書仔真係幾好用嫁!裡面寫晒邊到有大型百貨公司、邊到可以轉車、每個站有咩熱門景點,唔錯,係上野車站出口處就有得攞。其實好多地圖喺啲大站都可以攞到,如果唔見就埋去問啲服務員就得嫁啦!

 

我哋跟住去咗涉浴、有樂町(即係銀座) 、東京,最後去埋松町睇東京鐡塔。

原宿街頭

表參道

涉浴街頭

銀座西武百貨地下(有樂町站銀座出口)

銀座百果園

好好味嘅哈蜜瓜

肚餓啦!今日我哋食迴轉壽司啊!

 

 

食飽飽就去東京啦

東京松板屋

東京街頭

今日最後一站啦浜松町 - 東京鐡塔

已經九點幾啦!要返去啦!明日要一早起身去箱根啊!返去要拾嘢準備啊!


:   午餐:  ¥1,050

     水果: ¥750 (哈蜜瓜、波羅及四個橙)

      晚餐: ¥2,359 (2人)

: ¥4,200X2


:   輕井澤 →上野 :JR PASS (¥5,550)

        上野 → 原宿 : JR PASS (¥190)

        涉浴 → 有樂町 : JR PASS (¥160)

        有樂町 → 東京 : JR PASS (¥130)

       東京 → 松町: JR PASS (¥150))

       松町→上野: JR PASS (¥160)


: NHK入場卷: ¥200 X2

其他: 電話咭: ¥1,000

手信: ¥3,256

 

2 則留言:

  1. 你寫得好詳細呀,佩服

    回覆刪除
  2. To:牛奶糖                                                                                                                                                                  多謝晒!我都好佩服你喺泰山行到上頂啊 我去嗰次見到條樓梯已經怕怕所以無行到上去啊!

    回覆刪除