2007年7月15日 星期日

九天東京、橫濱、輕井澤、箱根之旅(後記)

15/06/2007 - 23/06/2007 : 東京、橫濱、輕井澤、箱根

終於完成晒成個遊記啦!真係估唔到自己可以做得到呀!哩個旅程真係有好多好多嘢令我回味,而且我亦從中學到好多

-       好多我哋四周圍搵原來根本就係已經喺我哋身邊,只係我哋從來無留意佢姐(我講緊我哋個袋咋)

-       好多都唔好衝動,睇定啲問清楚先落決定(咁就唔使行冤枉路)

哩次嘅經驗對於我年尾去京都、大阪行增強咗信心呀!我而家又要開始準備行程同搵資料啦!哈!哈!哈!

原來重有錢剩呀!留返下次先!

今次唔係買咗好多嘢咋!因為驚過重所以帶得個細喼去都唔夠位裝嘢啊!

最後哩啲係我今次旅程嘅印仔呀

NHK電視台

佢個印仔個個月都唔同嫁哩個寫住係六月份

哩個喺成田空港,都唔明有咩意思

後會有期!日本再見!

 


9 則留言:

  1. hi 我岩岩睇哂你咁多日o既遊記呀!! 你地o既經歷好有趣!!! 好好睇的一個遊記! 我都plan緊9月去東京呀!

    回覆刪除
  2. Hi TT 多謝你讚賞呀! 好開心啊! 我估唔到原來真係有人睇喎! HE.. HE! 你9月先去到重有好多時間PLAN啊! 希望你都玩得心啦!

    回覆刪除
  3. 你個遊記好詳盡啦, 好正!

    回覆刪除
  4. Hi ececfun, 多謝多謝! 伊我之前都睇過你個京都大阪遊記呀!我舊年跟過同你一樣的團,但因當中發生咗啲不愉快事件,所以我唔想再跟團去日本囉! Anyway多謝晒你的讚賞

    回覆刪除
  5. 我以前去日本都會"給"印仔架~不過而家冇lu~

    回覆刪除
  6. 我也有買黃色那把遮﹗不過我無你咁好心機儲印仔﹗

    回覆刪除
  7. TO: 祖利亞  係呀!把遮真係幾好用嫁,又輕又薄又平,放喺手袋都唔覺有帶遮,用嚟做手信都幾好啊!

    回覆刪除
  8. 你又會搵到咁多印仔"給"既....好犀利呀~

    回覆刪除
  9. TO: MOMO 其實唔難搵嫁,好多車站出閘前都有張枱仔放咗印仔喺到,而熱門景點嘅手信店都好易搵到啊!

    回覆刪除