2011年7月13日 星期三

匆匆忙忙沖繩四天團

轉眼四日就玩完返嚟,哩四日玩得好盡情,將所有煩惱唔開心嘅嘢都忘記晒!不過就玩到好攰!

由於近排都比較忙,所以我諗都要過一排先可以開始寫我個blog啊!而家放住幾張相先啦!

包樹厝


海水館




萬座毛 (戀戰沖繩拍攝場地)





首里城


萬豪酒店








7 則留言:

  1. 等妳report ; ) 我都想去沖繩
    [版主回覆07/14/2011 20:58:00]! 好耐無見呀! 好呀...好呀! 咁你遲啲再嚟行返轉吖!

    回覆刪除
  2. Shirley :            嘩 ~ 好一個 "沖繩" , 真係靚爆鏡 .  
    勁期待呀  .  
    Bye Bye !

    回覆刪除
  3. ....嘩!您影的相片很靚啊!
     
    我想問您有無太陽花相片,放在癌症書藉用的
    但要陽光普照啊
     
     
     
     
     
     
    [版主回覆07/15/2011 20:52:00]太陽花, 有就有, 但我諗唔係好啱你用, 因為我影嗰啲全部都係頭耷耷兼無太陽咖! 真抱歉幫唔到你啊!

    回覆刪除
  4. 好似真係好值得去一趟啊~  團費貴嘛?
    [版主回覆07/15/2011 20:56:00]哩個團超貴呀! 成七千幾蚊, 因為有兩晚住萬豪, 所以咁貴, 不過佢有到好就係會有一日自由活動, 等我哋可以享用返酒店嘅設施, 唔使淨係瞓個覺就走, 遲啲我會喺遊記裡面詳細介紹吓啊!

    回覆刪除
  5. 7000幾蚊團費呀?   係咪包晒啦?? 例如機場稅, 小費等等. 不過你地住得豪......不過依家沖繩團比之前貴多了.
    [版主回覆07/16/2011 08:35:00]七千七百幾係包晒所有費用連導遊費, 當中有兩餐唔包, 但食嘢可以自己就返, 我哋去便利店搞掂兩餐, 所以都可以話七千七包晒啊! 其實唔係我想住得豪, 因為批假批得遲, 到決定行程時啱時間嘅團都full晒, 只有哩團可以夾啱時間, 唯有貴就貴啲啦! 不過玩完返嚟都覺得值嘅! (死到要咁自己講呀!) 其實沖繩真係幾唔錯嘅地方, 如果識揸車自己去就更好啊!

    回覆刪除

  6.                        好像我們桂林的象鼻山 0呀!
    [版主回覆08/28/2011 13:04:00]我都有同感呀! 基本上所有香港/中國人都會一樣呀!  不過桂林我未去過啊!

    回覆刪除
  7. 去桂林就簡單得多啦!小子除了欣賞漓江景色,她的野味都幾吸引人(三十年前)0架!
    [版主回覆08/29/2011 15:05:00]野味?? 唔啱我啊!

    回覆刪除