2011年7月27日 星期三

匆匆忙忙沖繩四天團 - Day 4.2

離開魚市場就向國際通進發,哩到安排咗兩個半鐘比我哋,如果唔係第一晚已經行咗一啲我哋嘅目標地方,淨係得兩個半鐘真係唔夠時間,我之前睇blog見個有人講過,國際通條街唔長,比男人行兩個鐘頭夠有餘,但比女人行行兩個星期都唔夠時間行啊!而家我哋只係去返一啲當晚我哋想去但又收咗舖嘅地方。

我同細妹領隊未開始介紹國際通有咩行已經急不及待先離隊行先,講真哩條街我未出發前已經Googlemap好多次,再加埋前幾日實地行過,絶對唔會盪失路啦!

第一目標都係藥房,沖繩唔似得東京、大阪咁四周圍都係藥房,哩間全國都有分店嘅藥房都喺幾年前喺哩到開分店,佢樓高兩層,樓上賣啲貴價嘅護膚品,樓吓就一般嘅藥品、護膚品同護理產品,我嚟之前已經知道佢嘅貨品種類唔會太多,不過又真係估佢唔到連最普通我要搵嘅嘢都無啊! 比起三越旁間雜貨店重少,而且價錢亦比嗰到貴啊!枉我重行到國際通街尾添呀!



所以都係決定再返去三越隔離間舖,而且佢樓上嘅100円店我哋嗰日因為夠鐘收舖都未去睇,掛住買嘢唔記得影相啊!100円店有食品用日用品賣,佢哋啲食品真係好底,限定黑糖百力滋、紅芋百力滋、限定薯片,全部都100円,喺到入貨用嚟做手信都幾好啊!



然後就去平和通商店街,哩到都係好多手信店,其實行多幾間,基本上間間賣啲嘢都好似差唔多,分別在價錢,有時間可以行多幾間格吓價,有時啲商品差唔多但價錢可以差好遠啊!



哩啲貝殼做嘅燈罩好靚啊!又唔太貴,真係想買返個返嚟呀!不過佢嘅插頭唔啱香港用,買返嚟又要改先用得,所以都係放棄咗,又再一次影咗當買咗啊!

平和通商店街內有一間好出名賣塩嘅專賣店,裡面啲塩真係好多品種咖!

我見啲人喺咁試塩,咁試法咪鹹死囉!雪塩喺沖繩最出名,但最後我一啲都無買啊!影咗當買咗啦!




我哋喺商店街內見到有間又係好似雜貨店咁,估佢唔到哩到有晒我要搵嘅嘢,價錢重平過之前間大藥房添啊!








搵齊嘢要搵嘅嘢後,就去位於商店街內嘅牧志市場,去哩到因為想睇沖繩出名嘅海產 - 「夜光貝」,如果自己嚟,可以喺市場下層買咗海鮮,然後攞到二層嘅餐廳加工,加工費係500円一個人。但由於我哋一陣重有團餐食,所以無幫襯,純粹嚟見識吓。





哩到啲豬頭都係遊客影相嘅對象啊!不過我搵唔到一隻戴黑照嘅豬頭,佢喺啲網到好Heat咖!個個都影佢咖!




另外哩啲比人剝晒皮嘅魚好肉酸呀!



我最後都忍唔住用550円買咗兩隻苦瓜返香港呀! 真係好好食呀!個海葡萄就嘛嘛哋,好鹹唔係好啱我口味啊!



哩日天氣真係好悶熱,哩兩個幾鐘真係行到大汗疊細汗,又熱又攰,行街真係唔係我強項啊! 買兩杯嘢飲解吓渴再行過。

士多啤利汁同苦瓜蘋果汁,我本來想淨係買苦瓜汁咖!但老闆娘講咗好多嘢,我諗意思係淨係苦瓜汁會難入口,所以叫我加蘋果一齊飲,味道真係唔錯啊!

飲完嘢繼續行,嚟沖繩食牛就要食石垣牛。

沿途都好多T-shirt店,價錢唔平但覺得啲質地嘛嘛哋啊!

Kitty專門店,第一晚嚟嘅時候姍咗門,而家嚟影返夠本。


哩間御菓子店四周圍都有分店,未過去嗰陣重諗住會喺哩到買手信,但試食過後又覺得啲產品嘛嘛哋,所以最後連舖頭都無入啊!不過哩啲只係我個人意見,朋友們如果去到不妨自己試試,可能會啱你哋口味啊!



因為哩日係星期日,所以國際通會喺十二點後封路成為行人專用區。



唔明點解熱到好似個火爐咁佢哋都可以喺條咁曬嘅街上面玩啊!

                                                                                                     

here
                                                                                                        續  ...... Day 4.3



4 則留言:

  1. haha 我上次都係去100yen 店勁買野
    我都覺得salt 唔買都擺, 我食左唔覺有咩唔同
    [版主回覆07/30/2011 14:19:00]間100 Yen店真係幾正, 我大部份手信(食)都係喺佢都買, 比起領隊sell嗰啲真係平好多啊!

    回覆刪除
  2. Shirley :            果D乜乜通 , 好有 "狸小路" Feel , 真係一日都唔夠行 .  
    Bye Bye !
    [版主回覆08/07/2011 19:48:00]哩啲街比我行幾日都覺多呀! 其實我都係行咗啲重點咋! 重有好多地方都未認真睇過呀!

    回覆刪除
  3. 真佩服妳地小姐們行公司時D腳力特別好,我們通常很快便累得要死了!
    [版主回覆08/29/2011 15:35:00]如果講行街買嘢我都唔係好行得! 喺香港行商場, 我一個鐘內一定打道回府呀! 不過出到去旅行, 幾攰都會橕落去囉!

    回覆刪除
  4. 我哋喺商店街內見到有間又係好似雜貨店咁,估佢唔到哩到有晒我要搵嘅嘢,價錢重平過之前間大藥房添啊!
    <~~~~咁呢間野有無化妝品/護膚品果d賣ga?
    [版主回覆04/23/2012 07:25:03]有呀!

    回覆刪除