2011年7月7日 星期四

沖繩四天團

2011年7月1日

之前講因為工作太攰,想休息去吓旅行充電,點知大假唔批最後旅程泡湯。 但經我死心不息嘅努力下,(做嘢無咁叻呀!) 終於比我Nur到兩日假,諗住去澳門Hea吓都好,但自己又真係好想去啲坐吓飛機旅行喎! 將哩兩日連埋星期六、日就可以去個短短啲嘅trip啦!但因為時間太緊迫再加上唔多想用腦,於是今次就選擇跟團嘞!

去邊呢?睇嚟睇去,都係日本最吸引,但京都同北海道一定要留返我自己去同去耐啲先會選擇,最後就選咗沖繩,出發時間同我嗰幾日假吻合,又已成團,所以諗都唔諗就報名交錢。

哈...哈!而家就等出發啊!重有幾日咋!真係好開心啊!

Okinawa,等我呀!
                      






                      
06004030.gif B014 picture by gf1109


2011年7月7日  10:00 AM   出發嗱!  四日後見!

                                









12 則留言:

  1. 多謝你來訪,我地都鍾意kitty、都鍾意旅行,好好享受沖繩之旅,相中景點你都會有機會去到,知道你既病況,十卜你呀
    [版主回覆07/01/2011 12:34:00]多謝晒你嘅十卜呀! 我雖然今次跟團, 但都鐘意四周圍八吓有啲咩地方玩, 有咩好嘢食, 你個blog介紹得好詳細啊!  令我好似已經去咗沖繩一轉咁呀!

    回覆刪除
  2. 我已去了沖繩 , 可來看看相片啊 ......
    [版主回覆07/04/2011 07:16:00]我睇咗嗱! 真係好正啊! 所以而家好期待呀! 等我去完返嚟你再過嚟睇相吖!

    回覆刪除
  3. Shirley :              Yeah ~  恭喜晒 !!    
    "沖繩" ~ 正喎 , 玩得開心D呀 ,         好羨慕既呢 ~
    Bye Bye !
    [版主回覆07/04/2011 07:18:00]多謝....多謝!! 得四日, 粗粗哋玩住先囉! 講真雖然得四日, 但有得放假, 重可以飛一飛, 真係好開心啊!

    回覆刪除
  4. 我都o岩o岩玩完返o黎~ 去o左離島所以好好玩~
    [版主回覆07/04/2011 07:19:00]我有睇到你個blog呀, 你哋個行程真係好正呀! 不過我只係跟團, 你哋啲地方我唔會去到啊! 不過我今次都係諗住休息吓, relax吓, 所以都無咩所謂啦!

    回覆刪除
  5. (Empty)
    [版主回覆07/04/2011 07:22:00]好耐無見嗱! 睇到你前排發生嘅事, 希望你已經忘記唔開心嘅事嗱! 好好養好身體, 我相信主一定會有佢嘅安排, 好快又會為你帶來好消息咖!

    回覆刪除
  6. 正啊,有得去旅行!
    [版主回覆07/04/2011 07:22:00]係呀! 我真係幾期待啊! 近排你點呀?

    回覆刪除
  7.  . . .嘿, 跟團有跟團玩法  等你 . . .
    [版主回覆07/04/2011 07:24:00]我都係咁諗, 今次一於留底個腦嗰香港, 盡情去hea!! ....不過我好似一向都無咩腦喎!

    回覆刪除
  8. ....我很喜歡睇水族館
     
     
    [版主回覆07/04/2011 07:24:00]我都好鐘意啊! 所以真係好期等呀!

    回覆刪除
  9. 陽光海灘正呀 ~~~~~~~~~(比堅尼妹妹重正 嘰~~ )
    玩得開心D啦~~~上次朋友去沖繩 買左D 波羅仔番黎 種 都幾得意咖~~~等你返來個遊記尼

    回覆刪除
  10. 玩完未啊? 想睇相haha
    [版主回覆07/13/2011 22:24:00]玩完返嚟好耐嗱! 不過晚晚都好晏收工, 所以未得閒寫blog, 一陣up住少少上嚟先嗱!

    回覆刪除
  11. 話去就去, 爽~~~~
    [版主回覆07/26/2011 20:13:00]都唔係話去就去咖! 都要度吓期假, 不過就真係幾爽啊!

    回覆刪除
  12. 近月阿虎偷懶,沒有通知小子網友有新料出,抵打!
     
      呢個觀景香港海洋公園肯定冇,仲話搬了家大了一倍,使人失望!
    [版主回覆08/28/2011 13:03:00]一打開e-mail, 十幾個回應, 原來係小子嘅捧場, 真係多謝晒! 可能近排yahoo掛住搞啲upgrade版, 所以搞到啲嘢甩甩流流啊! 香港嘅海洋公園我重未去見試呀! 淨係喺小子個blog欣賞過, 有機會都要去睇吓啊! 不過淨係睇相, 我都係鐘意以前嗰個啊! 

    回覆刪除