2013年5月11日 星期六

酒店 - アパホテル<砺波駅前>

アパホテル<砺波駅前>939-1366 砺波市表町1-3 


禁煙室最上階プレミアトリプルルーム 
5,000円(大人)× 3名 合計15,000円 (用咗Jalan裡面1,000円積分,即係實際比14,000円)

揀佢嘅原因除咗我幾鐘情APA Hotel外,最主要係佢就喺JR車駅隔離,根本無其他理唔揀佢囉!



喺哩啲鄉下地方,哩座十層高嘅建築物已經係市內數一數二高嘅物體呀!

小小嘅酒店大堂



雖然地方細細,但基本設施都齊全。大堂有Wi-Fi。

酒店唯一間餐廳只提供早餐服務,晏就同夜晚都會關閉啊!

入房睇睇先

可能三人房關係,間房都幾大。


有足夠嘅活動空間。房內有免費有線上網。

一個正常普通嘅浴室。


牙膏、牙刷同梳

雖然哩間APA Hotel無溫泉或大浴場,但依然有浴衣加紙鶴。

由於住頂樓,所以幾好View啊!

哩個就係砺波市啦! 而家望過去對面條街有好多食市咖!所以唔使愁搵食。

酒店除咗近JR車駅,巴士駅亦喺酒店外面咋!絶對啱晒我要求呀!

哩間酒店只係一般嘅商務酒店,無咩特別,但就真係交通方便,所以如果有機會要嚟哩到一宿的話,值得考慮啊!




3 則留言:


  1. [小肥回覆05/11/2013 11:40:11] Me 2
    [版主回覆05/11/2013 11:29:32]係呀! 真係好啱我哩啲懶人呀!

    回覆刪除
  2. 我住富山嗰一間APA酒店大好多。不過間雙人房就無間三人房咁大。
    [版主回覆05/13/2013 12:27:17]我本身訂嘅房係無浴室同洗手間, 佢比咗間咁靚嘅房我哋, 我返嚟咪CHECK吓佢嘅房租囉! 喺裡面先睇到佢介紹係叫本館特別室呀! 比條LINK你睇吓, 係網頁最底部嗰間呀! http://hirayukan.com/room_honkan.htm
    [1733回覆05/12/2013 21:56:34]特別室?個名咁攪野嘅?
    [版主回覆05/12/2013 21:47:16]今次全程啲房都OK大, 尤其第四晚嘅溫泉酒店UPGRADE咗我哋去特別室, 真係好正啊!
    [1733回覆05/12/2013 20:58:13]我在池代第一晚住嗰間房都係比較大,第二晚住既就細返D。
    [版主回覆05/12/2013 19:46:15]我喺京都住嗰間APA Hotel係住semi-double房, 所以超細, 今次哩間三人房真係令我我覺得意外, 而且當初唔係諗住留喺砺波, 所以是單有間近近哋嘅酒店就算, 無咩特別期望, 但咁樣反而有驚喜呀!

    回覆刪除
  3. 我將兩隻紙鶴攞左返屋企。
    [1733回覆05/12/2013 21:55:39]
    [版主回覆05/12/2013 21:47:40]你同我媽咪一樣啊! 佢又係帶咗返屋企呀!

    回覆刪除