2013年5月5日 星期日

酒店 - ホテル立山 (Hotel Tateyama)


ホテル立山 (Hotel Tateyama)
930-1414 富山県中新川郡立山町芦峅寺室堂

.


三人房: 
洋室Bタイプ(トイレ付・バスなし)
.                59,850 (サービス料込・消費税込【一泊二食付】




立山酒店就喺立山室堂車駅上面,非常方便。


酒店大堂






原本訂嘅房間係無浴室,只有洗手間,但酒店免費幫我哋upgrade咗去有洗手間同浴室嘅房。
嘩!好開心呀!喺間咁貴嘅酒店免費upgrade,正!不過對於我哋嚟講有無浴室都無分別,因為我哋鐘意去大浴場啊!
快啲入房睇吓先!



先經過一條走廊




三張單人床




一張長梳化同埋一張寫字台


一打開窗就見到好靚嘅雪境,如果天氣好可以喺到睇日出添呀!不過我哋瞓醒嗰朝係大風雪。





房內嘅水壼每次只可以煲到兩杯水,由於山上非常乾燥,又開咗暖氣,個喉嚨好乾,所以我哋要不斷咁煲水先得啊!



房內放咗啲割引劵,可以喺下面酒店嘅商店買嚋有5%折扣。



落去大浴場睇吓先,一入門口有Locker可以放貴重物品。




有梳同浴帽
.





浴場並唔大,只有幾個沖涼位。




五樓有個休息室,如果好天夜晚可以喺到望到富山夜景,我當晚睇到好靚嘅夜景,不過部DC仔影唔到啊!





喺四月至六月期間,酒店每日會安排喺下午五點後,免費帶住客前往雪之大谷,因為雪之大谷平時參觀時間係10:00 ~ 16:00,最後入場15:00。 即係酒店住客可以喺五點後唔須要同其他人迫就可以遊覽雪之大谷。


哩間酒店實在方便,雖然價錢貴咗啲,但真係值得啊!不過哩到係無得上網,連大堂都無Wi-Fi,令旅客喺到完完全全咁休息呀!








3 則留言:


  1. [版主回覆05/06/2013 20:14:30]唔知係咪upgarde咗先咁大間咋! 我都有去望星星呀! 不過當晚都幾厚雲, 半夜呼呼聲風同落大雪添呀! 所以無緣睇星星啊! 下次啦! 出年秋天我再去多次。

    回覆刪除
  2. 請問妳係咪經酒店網頁訂㗎?

    我去佢個英文website book唔到․
    [happy回覆05/16/2013 16:53:56]我在Rakuten Travel book這間酒店,係英文website.
    你試下這http://travel.rakuten.com/hotelinfo/26/25126/
    [版主回覆05/14/2013 23:03:49]我係直接同酒店訂,我係用日文版面,我今日晏就入去睇過有洗手間同浴室嘅房好似滿晒,其他都唔係剩返好多得揀,你試吓用日文版睇吓啦!

    回覆刪除
  3. 你同我當年去一樣都係陰天睇唔到星空>.<
    [版主回覆06/24/2013 07:28:00]雪景係靚, 但落雪落到行唔到同懞晒咩都睇唔到就唔係幾好, 太陽下嘅雪景係最perfect, 但我遇唔到囉!
    [兔仔回覆06/23/2013 15:46:31]唔係wor, 我覺得雪景都靚呀~
    [版主回覆06/17/2013 07:39:14]陰天都好過喺上高地同新穂高咁, 大風大雪, 咩都睇唔到啊!

    回覆刪除