2013年5月12日 星期日

Day 3.3 @ 砺波鬱金香公園 Part 1

2013年4月24日 雨天
08:40~09:30 | 立山高原巴士 
室堂 → 美女平
09:40~09:47 | 
登山纜車美女平 → 立山10:04~11:06  | 電車立山 → 富山11:54~12:13  | JR北陸本線米原方面上富山 → 高崗12:55~13:15  | JR城端線城端方面下高崗 → 砺波 (交通收費及詳細資料請往交通篇)
酒店:アパホテル<砺波駅前>

到咗砺波駅,都未出閘就已經有啲工作人員咕嚕一輪,雖然唔知佢講咩!但見佢哋手攞住啲coupon就知佢哋係想問我哋係咪去鬱金香公園,因為如果係坐JR去砺波鬱金香公園的話可以有300円入園費嘅折扣。



由於原先計劃只係過嚟睇花,之後會即日轉落金沢,所以上網查過砺波駅係無Locker,當時重煩惱啲手提行李放去邊呢!但嚟到原來係有兩排Locker分別係駅兩邊,雖然數量唔多,但有幾個可以放得落22"喼啊!



但因為我哋改咗行程唔落金沢,哩晚停留喺砺波,所以哩到啲Locker用唔著啊!我哋直接過去隔離酒店放底行李。



然後就喺酒店對出嘅停車場就會有免費穿梭巴士去前往鬱金香公園會場。

個幾字就到嘞!


落車時又有幾個工作人員攞住一叠時間表圍住你問你係咪要搭JR離間,如果係佢哋會幫你查啲JR回程時間表,但我哋同佢講我哋會喺APA Hotel入住,咁佢哋就話good,然後叫我哋抄底穿梭巴士回程時間表,真細心啊!


好啦!時間都唔早啦!入園去啦!



砺波係全日本生產鬱金香產量最多嘅地方,每年會喺四月尾至五月頭喺鬱金香公園內會有展覽演示各種各樣唔同品種、顏色嘅鬱金香。


砺波チューリップ公園鬱金香展期間:2013年4月23日 ~ 2013年5月6日


時間:8:30~17:30(最終入園17:00)

入場料金:大人 1,000円 (砺波JR駅內有300円OFF嘅coupon索取)


哩日天陰陰,又唔係假期,所以場內都唔算多人。


有個好靚嘅水池啊!插滿花嘅圈圈唔係固定咖!佢哋會隨住水嘅郁動而飄浮咖!



鬱金香公園嘅標誌呀!

由於我哋係喺展期嘅第二日就到,所以場內好多花都未開,感覺無我睇人哋開晒花啲相咁震撼啊!



我哋到達會場嘅時候都已經差不多兩點,朝早七點食咗嘅早餐一早消化晒,加上公園係戶外地方,又落住雨都幾凍,所以一定要食返啲嘢補充吓先得。但入到公園裡面都唔見有咩餐廳或小食店,只係喺入口處見到有個檔口賣便當,嬸嬸不斷咁同我哋講「おいしい」咁我哋就買咗一個便當,誠惠1000円。

大笨蛋見佢炸起個類似薯餅嘅物體好似唔錯,所以又買咗兩個。初初無遇期好唔好食,只係想填飽個肚,但點知佢嘅味道遠遠好食過前一晚喺立山酒店嘅和食呀


食飽飽開始行程。

 跟住落嚟嘅相就係鬱金香、鬱金香同鬱金香,如果無興趣睇花的話可以跳過唔使睇啊!









重有洋水仙



少少櫻花














6 則留言:

  1. 花花世界,看得心花怒放!!

    [版主回覆05/12/2013 19:42:22]心花怒放唔驚, 至驚睇到你眼花花啫!

    回覆刪除
  2. 今日既行程大都花在交通上。
    [版主回覆05/12/2013 19:43:33]係囉! 由朝早八點幾就搭車, 搞咗半日, 一點幾先到目的地, 今次行程好多時間都係交通到呀! 所以玩嘅時間成日都覺得好似唔夠呀!

    回覆刪除
  3. 雖然唔係天晴,但啲花仲係好靚!
    HEHE...唔使飛荷蘭咁遠啦,嚟到哩度應該都夠滿足 ﹕)
    [版主回覆05/13/2013 21:13:59]係呀! 啲到好多品種同唔同顏色嘅鬱金香真係好開心啊! 不過就見唔到黑色嘅鬱金香啊! 如果有機會荷蘭我都想去咖!

    回覆刪除
  4. 高岡係滕子F不二雄嘅故鄉!
    [版主回覆05/17/2013 20:44:19]我搵資料都有睇過吓, 不過我只係經過高岡, 無停留啊!
    [DM回覆05/17/2013 17:25:25]http://www.manyosen.co.jp/news/img/dora-stationery.pdf

    回覆刪除
  5. 好靚好靚,我好鍾愛鬱金香㗎!
    [版主回覆06/19/2013 07:03:06]咁你要睇埋名花之里裡面嘅鬱金香啊! 嗰到品種少啲, 但大堆頭, 所以都好靚啊!
    http://blog.yahoo.com/_M275TOTMY5OBHQ7CSKJGRISXXU/articles/1217251/index

    回覆刪除
  6. 早知有locker, 我都落埋去啦~~
    [版主回覆08/05/2013 07:31:27]係囉! 明明佢自己個網都話無locker, 雖然數量唔多, 但當日見都無咩人用, 所以如果我哋要用都唔會有問題。
    除咗砺波駅有, 其實鬱金香公園裡面都有一掛locker咖! 數量比車駅多, 所以我都影底比其他blog友出年如果有興趣可以做個參考呀!

    回覆刪除