2013年5月16日 星期四

Day 4.4 @ 高山市

2013年4月25日 晴天
08:09~10:16 | 加越能巴士 
波駅前 → 白川鄉荻町神社前スパホテルアルピナ飛騨高山11:00~11:05 | 白川鄉明善寺前 白川鄉展望台11:45~11:50 | 白川鄉展望台 白川鄉明善寺前
14:00~14:50 | 濃飛巴士
白川鄉 → 高山濃飛巴士中心 (交通收費及詳細資料請往交通篇)
酒店:スパホテルアルピナ飛騨高山 (SPA Hotel Alpina Hida Takayama)

下就2:50就到達高山濃飛巴士中心

巴士中心隔離就係JR高山駅。

高山案內所,後面白色嗰座就係原本我諗住住嘅Country Hotel,真係好近車駅,但因為佢無得浸溫泉所以放棄咗佢啊!

我哋先返酒店Check in。

喺酒店休息咗陣同埋換咗啲薄啲嘅衫,因為晏就好好太陽,所以都幾熱。跟住就喺高山市隨意咁行吓。

嚟到高山陣屋,不過只係喺門口影吓相,並無入去參觀啊!


中橋就
一定要去,而且橋邊重有一排好茂盛嘅櫻花樹。


所以吸引咗好多人喺嗰到聚集。而且重有一對新人影相添啊!

哩到啲櫻花未謝,重開得好靚。


沿途又行吓舖頭

哩隻以飛驒寶寶打扮嘅Monchichi我只係喺高山其中一間嘅店舖見到,由於大笨蛋好鐘意Monchichi,就買隻比佢當生日禮物啦!

出發前諗住買返幾隻飛驒寶寶,但嚟到又覺得買嚟好似好無謂,最後一隻都無買到。


影吓相當買咗啦!

用紙摺嘅飛驒寶寶都幾靚。不過係非賣品嚟咖!

高山都幾多酒賣




天狗係其中一間好出名食飛驒牛,不過我哋唔係幫襯佢。

行到五點幾六點都有啲攰,所以我哋先返酒店浸吓溫泉先再出嚟食飯,好正呀!係去食飛驒牛呀!






here








1 則留言:

  1. 我地去高山市嗰日無落雨,不過就好猛紫外光,所以好難影得到靚相。
    [版主回覆05/19/2013 21:05:00]天氣嘅嘢真係好講運氣, 無辦法啦! 好天影相點都比雨天靚囉!

    回覆刪除