2013年5月4日 星期六

Day1 @名古屋、松本

2013年4月22日 晴天10:20~14:50 | CX536 | 香港 → 名古屋中部国際空港

15:47~16:24 | 中部国際空港[名鉄]空港線 常滑方向(上り) | 中部国際空港→ 名鉄名古屋
17:40~19:45 | 国際空[JR]中央本線 塩尻(下り) | 名古屋 → 松本


航班喺10:10分就順利起飛,今次坐嘅機係A330,坐位係2-4-2,當我On line check in時已經無晒相連座位,連附近都無,唯有是單mark住先,然後到機場先再叫地勤姐姐幫我哋改返埋一齊,但佢都係話無位,最後就分連住三行嘅路口位囉!


帶齊娛樂用品,三個幾鐘好快就過啊!


離開機倉都已經15:04,都幾多人過關,所以加快步伐,都係等三個幾字就可以到我哋過關。


三點半順利攞埋行李離開,機場指示清楚,跟住電車嘅指示牌就去到名鉄車駅。


車駅內有觀光案內所,有好多地圖、資料可以攞!哩到啲資料同地圖我之前去位於北角嘅日本觀光局已經攞晒,原來嗰到啲資料都幾update啊!


我哋乘搭名鉄線去名古屋




收費得兩種,750円至金山或850円至名古屋,如要坐指定席再加350円。


哩部機出咗名認錢唔認人,所以先入錢,跟住揀人數,再揀價錢,咁就搞掂啦!


15:47開出嘅係特急班車,即係有啲駅會唔停。


上車啦!Go..Go..Go..!


不過唔好上咗車廂呀!哩班車有一部指定席嘅車廂咖!坐錯咗都唔怕,查票時比多350円囉!


我哋當然慳返幾百円坐普通車廂啦!


半個鐘後就到達名古屋。我哋選擇喺中央改札口出,因為要去名鉄服務中心購買「奥飛騨」・「上高地・奥飛騨」まるごと・バリューきっぷ




中央改札口出咗轉右再落半層就會見到名鉄服務中心(Meitetsu Information Center)




營業時間由09:00 ~ 19:00,購票詳情請移玉步前往交通篇



買完套票後就沿住扶手電梯出地面,出到地面轉左過條馬路就可以到達JR名古屋駅広小路口。



到綠色窗口購買咗名古屋至松本17;40開出嘅自由席車票。


順利去到月台



到達松本已經係晚上07:45,當時溫度只有六度,好鬼凍呀!


條街都好靜呀!





拿拿臨去酒店放底行李就到車駅前嘅松屋開餐。


先喺售票機買好票

跟住就交比工作人員





好快就有嘢食啦!燒牛肉定食加半生熟蛋


牛肉飯


燒豚肉定食


其實酒店附近都幾多嘢食,不過我當晚太凍又肚餓,所以都無諗咁多啊!




食飽飽就去酒店隔離嘅便利店買定早餐同埋聽日上立山嘅晏就,就返酒店早抖啊!



酒店房內有得用LAN線免費上網,不過我今次無帶Netbook,所以問朋友借咗個Mini Router,插咗佢個電話就可以用到Wi-Fi,真係好方便啊!







here






4 則留言:


  1. [版主回覆05/06/2013 20:12:05]都唔快啦! 返工唔得, 都係星期六日可以寫到囉!
    我第一次食松屋咋! 都幾ok, 平、靚、正。

    回覆刪除
  2. 我地本來已在出發前48小時已經辦妥選擇座位及登機手續。座位行數是四十幾行。
    但在出發前一日就發現座位編號不知何故被更改了。
    到機場辦託運行李時被通知因為改左唔搭A330-300喇,要搭B777-300。所以座位因此而改左去71C。
    不過咁都唔錯。點解?因為B777的座位安排是3-4-3。而71及72行是2-4-2。這樣對我們更方便。
    [版主回覆05/10/2013 21:05:24]我分開坐或一齊坐都無咩所謂, 不過就唔想分得太遠囉! 因為團友比較論盡, 唔多唔少要跟吓眼吖嘛!

    回覆刪除
  3. 我就在觀光案內所隔離既Toyota Rent a Car先做Check-in再落地面取車喇。
    [1733回覆05/10/2013 21:33:58]我地係在香港訂左車架喇!不過就要先在這櫃台check文化。
    [版主回覆05/10/2013 21:06:46]啊! 咁都幾方便喎! 咁即係你哋唔係喺香港訂定車先囉! 我見man wai好似喺香港上網訂定先啊!

    回覆刪除
  4. 我就由機場開車去名古屋。
    單過路費收左1,800円。
    酒店停車場收1,800円。
    行左54Km左右。
    如果將這個數字除3,咁即係一人1,200円。我們四個人就平均900円一個人。咁我都覺得開車比較搭火車便宜。
    [版主回覆05/10/2013 21:08:23]唔只平過搭JR, 重平過坐高速巴士, 高速巴士都要2990一個人呀! 其實你哋咁樣四個人一輪車, 交通費方面又幾抵玩喎! 尤其哩區啲交通費真係貴到嘔呀!

    回覆刪除