2013年5月13日 星期一

Day 4.1 @ 砺波、白川鄉

2013年4月25日 晴天
08:09~10:16 | 加越能巴士 
波駅前 → 白川鄉荻町神社前スパホテルアルピナ飛騨高山11:00~11:05 | 白川鄉明善寺前 白川鄉展望台11:45~11:50 | 白川鄉展望台 白川鄉明善寺前
14:00~14:50 | 濃飛巴士
白川鄉 → 高山濃飛巴士中心 (交通收費及詳細資料請往交通篇)
酒店:スパホテルアルピナ飛騨高山 (SPA Hotel Alpina Hida Takayama)

由於今次係第一次喺日本坐咁長途嘅公車,而且由砺波去白川鄉嘅公車只係得四班,真係驚會走咗車,所以早幾個字落街去等車啊!


睇吓個時間表先!我哋係平日,所以第一班喺哩到去白川鄉嘅班次係8:09,同我之前check嘅一樣。


朝早都幾凍,重有啲風,好彩車駅有個亭可以入去坐住等。

八點三個字到巴士就到啦!

上車攞返張整理劵先,如果唔係要比足全程錢啊!


全程兩個鐘頭車,但都只係有幾個公公、婆婆上、落車,成間車得我哋三個同埋一個台灣人係去白川鄉。

由於我哋係總駅落車,所以上咗車無耐就好放心咁瞓著咗!大槪瞓咗個幾鐘就見到我哋已經置身喺山區啊!

開始見到合掌屋

五箇山綜合案內所



二個鐘後我哋就到達咗白川鄉荻町神社前啊!整理劵係12號,所以乘車料金係2,100円。


荻町神社


我哋沿住大路先行返出去出面停車場旁邊嘅案內所放底啲手提行李同換購前往高山嘅巴士票先!



here

4 則留言:


  1. [版主回覆05/14/2013 14:07:30]瞓覺係我強項, 不過如果唔係總站落車就唔會瞓得咁安落, 怕瞓過頭呀!

    回覆刪除
  2. 藍天下的合掌村,特別正.
    [版主回覆05/16/2013 21:23:08]係呀! 藍天照咩相都靚咖!

    回覆刪除
  3. 夏天到!...熱力~汗水~涼風到喇!.shirley.去長洲玩下/游下水喇!........
    [版主回覆05/16/2013 21:23:44]聽日去清水灣試水先!

    回覆刪除
  4. 我嗰日去白川鄉都係勁好天。
    [1733回覆05/19/2013 14:25:54]咁我好彩過你好多,我只係在上室堂嗰日天氣唔係咁好,其餘既天氣都好正架。
    [版主回覆05/19/2013 10:06:51]咁多人行程最好天就係白川鄉同尾二喺名古屋嗰日, 有個藍天, 啲相影出嚟真係靚好多, 可惜跟住嗰兩日去平湯同新穂高就無緣見到太陽伯伯啊!

    回覆刪除