2013年5月6日 星期一

Day2.4 @ 黑部平、大觀峰

2013年4月23日 陰天
07:16~08:13 | [JR]大糸線 糸魚川方面(下り) 
松本 → 信濃大町
09:05~09:45 | 
巴士信濃大町 → 扇沢10:00~10:16  | 關電隧道無軌電車扇沢 → 黑部水庫10:16~11:30  | 步行黑部水庫 → 黑部湖11:30~11:35  | 登山纜車黑部湖 → 黑部平12:10~12:17  | 立山架山索道黑部平 → 大觀峰13:00~13:10  | 立山隧道無軌電車大觀峰 → 室堂 
(交通收費及詳細資料請往交通篇)
酒店:ホテル立山 (Hotel Tateyama)

行入到黑部水壩另一端,就係黑部湖駅,人真係好多。

好彩整個立山嘅交通都係分個人同團體嚟排隊,雖然每一駅都好多人,但個人條隊往往都得幾個人,我哋好多時都會係排第一或前幾個,在且駅員亦通常比我哋個人條隊行先,所以我哋好多時比隔離啲人遲到但就先上岸啊!


你睇前面幾多人,我哋就係下一班車嘅第一組人啊!

好恐怖嘅人潮啊!

轉眼我哋都上車啦!由於第一組上車,所以有位坐,跟住嚟嗰啲唯有企啦!

五分鐘就到咗黑部平啦!出展望台望吓先!

好靚嘅雪山啊!

哩到唔太多人,可能大家都要趕住去排隊坐吊車啊!我之前睇過有啲blog友講過佢哋跟團,由於要整團上車,如果太多團要駅內工作人員安排時間比佢哋上車,有團試過要喺黑部平停留兩個鐘先上到吊車啊!


但我哋唔急,行完手信店先!

時間啱啱好,埋到駅又係唔使排隊又可以上車嘞!

由於排頭位,所以可以企到個好位影相啊!

出發啦!

開始升高啦!

越升越高...!


越升越高...!見到對頭「車」,say 個 Hi 先!見到黑部湖呀!

七分鐘後又落車,到咗大觀峰啦!

又去展望台影吓相先!

啲境好靚,不過唔記得影返張全景添!

不過有少少片睇!



終於到咗今日最後一程車啦!


哈...哈!又係唔使等就排第一呀!


我哋哩邊無人,隔離迫爆,見到佢哋羡慕嘅目光啊!

好啦!又上車,當然有位坐得舒舒服服啦! 不過上車時都有啲勞氣咖!話說因為得我哋係第一組個人組別, 所以我哋三個行頭上車, 後面幾位大嬸喺排近嘅時候已經係咁迫, 到上車我比媽咪上先, 佢直情喺後面推我, 我把鬼火都唔理儀態, 大聲用廣東話同佢哋講:「究竟你哋推咩呢? 成間車咁多位係咪重要推呢?」佢先當堂縮返隻手企定定等我哋上咗車先。




here










4 則留言:

  1. 很迷人的雪景呀
    [版主回覆05/08/2013 07:33:32]係呀! 尤其對香港人, 雪景都係令人好難忘啊!

    回覆刪除

  2. [版主回覆05/08/2013 22:11:58]我都覺得係呀! likex100
    手信店我無行晒呀! 由於得一個喼仔帶上山, 無多餘位擺嘢, 所以都無心機買嘢, 不過都有買個間高原巴士仔呀!

    回覆刪除
  3. 上星期我也有朋友去立山黑部旅行回來,佢都話而家介有雪茖,好開心,見你d 相都係好靚啊,如果有得去就好喇!
    [Concon 煮意回覆05/10/2013 09:28:17]唔係呀,唔係呀,唔係賣廣告架,我都超想睇呀,勁鍾意啊!好好見到!
    [版主回覆05/09/2013 21:09:11]係呀! 我哋啲香港人少見雪, 我今次重係見到勁大雪, 雖然令到有啲境睇唔到, 但可以感受大雪都係一種難忘經歷啊! 我遲啲post到新穗高啲相你再嚟睇吓啦! (喺到賣晒廣告呀!)

    回覆刪除
  4. 我地就完全無遇上你遇上既問題。
    [1733回覆05/10/2013 21:37:53]我真係覺得立山對自遊行嘅交通安排非常好呀!
    絕對認同。
    [版主回覆05/10/2013 21:25:39]可能香港團都大多由立山入, 但台灣團會喺信濃大町入, 所以我哋撞個正囉! 係有時會煩少少, 但都唔算影響大, 因為我哋每次都可以好超然咁排第一上車, 我真係覺得立山對自遊行嘅交通安排非常好呀!
    [1733回覆05/10/2013 21:18:45]在各種交通工具上,人雖然多,都好彩無遇上台灣團。
    只係在黑部水庫遇到台灣、香港及越南團。
    [版主回覆05/10/2013 21:15:23]你哋咁好彩呀! 我聽好多人講都遇到佢哋啲行為咖! 唔好話我哋自遊行, 連香港團都怕咗佢哋呀!

    回覆刪除