2013年5月4日 星期六

酒店 - リッチモンドホテル松本 (Richmond Hotel Matsumoto)

 リッチモンドホテル松本 (Richmond Hotel Matsumoto)
390-0811 長野県松本市中央1丁目10番7号



三人房:14,400円(税込・サービス料込)素泊
酒店位置相當方便,出咗JR車駅左手邊會見到松屋,沿住松屋嘅行人路行,會見到BIG ECHO 同埋麥當當,就行中間嘅行人路至尾嘅大路,酒店就喺左手邊啦!攞住行李行個幾字就到啦!


酒店大堂喺二樓




電梯旁有汽水機同電腦

汽水機

 供住客用嘅電腦





喺櫃台辦好入住手續,酒店職員會比張房咭你自己去櫃台旁嘅自動收費機比房租。




將房咭插入收費機,房租價目就會顯示出嚟,咁就可以入錢。



完成後房咭同埋回條就會彈出,咁就搞掂啦!




每位女士重有一個禮物包芠添呀!


上房啦! 三張大床

.


.



一張大大寫子枱


枱下面嘅櫃桶有齊LAN線同USB插頭


普通浴室


基本設備齊全




酒店下有間餐廳係二十四小時營業

.



我哋第二朝因為好早就落街,酒店大門比我哋出,但當返去時因為只係5:30am,自動門鎖咗(只可以出,唔可以入),所以要利用餐廳內面嘅門口返入酒店啊!


先入去餐廳


再轉往酒店入


整體酒店環境舒適,地點方便,由酒店行去松本城都係十五分鐘。







2 則留言:

  1. 睇嚟唔錯噃 . . .
    [版主回覆05/04/2013 18:41:37]真係唔錯, 可能三人房, 房間都唔算細, 而且張床舒服啊!

    回覆刪除
  2. 你租房既時候係不包早餐的嗎?
    [版主回覆05/10/2013 21:01:53]係呀! 因為包早餐每人貴港幣百幾蚊, 但我哋自己買早餐都唔使百幾蚊一個人, 我通常都唔會訂包早餐, 除非溫泉旅館就會訂1泊2食, 而且哩日我哋六點幾就check out, 有早餐都食唔切啦!

    回覆刪除