2013年5月15日 星期三

Day 4.2 @ 白川鄉 Part 1

2013年4月25日 晴天
08:09~10:16 | 加越能巴士 
波駅前 → 白川鄉荻町神社前スパホテルアルピナ飛騨高山11:00~11:05 | 白川鄉明善寺前 白川鄉展望台11:45~11:50 | 白川鄉展望台 白川鄉明善寺前
14:00~14:50 | 濃飛巴士
白川鄉 → 高山濃飛巴士中心 (交通收費及詳細資料請往交通篇)
酒店:スパホテルアルピナ飛騨高山 (SPA Hotel Alpina Hida Takayama)

我哋沿住大路先行返出去出面停車場旁邊嘅案內所放底啲手提行李同換購前往高山嘅巴士票先!

   であい橋,難得哩一刻唔太多人,哩條橋成日都迫到水洩不通咖!

條橋行到中間會搖搖吓,感到都幾驚咖!
 
途經好受香港人觀迎嘅民宿 - 幸工門,佢地點幾方便啊!一過咗であい橋就到啦!


過到嚟喺停車場旁竟然有一棵櫻花樹開得好茂盛,今次個天夠藍,所以好靚啊!


最難得重要係無咩人,真係影到唔捨得走呀!

由於現場好大風,吹到櫻花樹好似落雨咁,我睇卡通片見過落櫻花雨,估唔到今次可以親眼見到,真係好靚,相影唔到,要拍片先睇到啊!

影夠相之後就過去白川鄉案內所,過去有幾樣嘢要做咖!第一樣就緊係放底啲手提行李先啦!

哩到啲Locker超大,大嘅都係600円。


細嘅就300円。


放好嘢之後,第二様就喺案內所內嘅濃飛巴士窗口換購網上訂好嘅兩點開去高山嘅巴士票。 買完車票就喺窗口隔離吸埋印仔。

搞掂嘢就開始遊覽白川鄉,首先上展望台,但我哋選擇唔行上去,慳返啲腳力,搭穿梭巴士上,搭車嘅地方係要過返であい橋,前往明善寺前上車。

哩邊係合掌造民家園,裡面係一組好齊整嘅合掌屋村落,入去要比入場費,但我哋唔係好夠時間,所以並無入去參觀啊!

又過返條橋入村


見到有好出名嘅五平餅,不我我哋無咩興趣,所以無買。


好快就行到去明善寺前嘅巴士駅,每逢踏正同踏半就開車,嚟到啱啱好有車。






here





2 則留言:


  1. [版主回覆05/15/2013 22:19:07]我第一次見,真係好靚,現場睇重靚呀!你一定會有機會睇到啊!
    [小肥回覆05/15/2013 18:48:37]
    [版主回覆05/15/2013 13:50:34]多謝先!

    回覆刪除
  2. 呢套短片拍既時間短左D喎?
    [版主回覆05/19/2013 10:08:07] 我驚拍得太長會悶親人吖嘛! 少少得感受吓啲櫻花雨。

    回覆刪除