2013年5月12日 星期日

Day 3.4 @ 砺波鬱金香公園 Part 2

2013年4月24日 雨天
08:40~09:30 | 立山高原巴士 
室堂 → 美女平
09:40~09:47 | 
登山纜車美女平 → 立山10:04~11:06  | 電車立山 → 富山11:54~12:13  | JR北陸本線米原方面上富山 → 高崗12:55~13:15  | JR城端線城端方面下高崗 → 砺波 (交通收費及詳細資料請往交通篇)
酒店:アパホテル<砺波駅前>

繼續都係花,  啲花靚到好似假花咁呀!






連地下啲花仔都咁靚。




除咗戶外,哩到有個室內展館,全年開放(除咗定休日),所以如果唔係哩遇啱哩兩星期嚟,就可以去哩個四季彩館。



不過我哋睇完出面嗰啲之後,就覺得室內嗰啲無出面啲咁靚啊!



無端端整間黑房將啲花打晒燈,唔明點解。


睇完室內展館行返出嚟會見到水車陣花園

重有棵謝謝哋嘅櫻花

因為落緊雨,影出嚟啲相好暗,哩到現場睇係靚過影相啊!



過咗水車陣,有一個以心心做主題嘅影相位,哩到受一一對戀人嘅歡迎。好浪漫feel呀!


所有都砌成心心形呀!













here



4 則留言:

  1. 真係好靚,本來我都想去鬱金香公園,不過時間唔啱,因為23號我地已經番到香港了~
    [版主回覆05/12/2013 19:39:50]我都係啱啱夾到, 不過都係太早, 所以好多都未開花, 但啲品種同顏色都係好靚, 不過我想見到黑色鬱金香就無囉! 不過我都係覺得哩到係值得一嚟睇吓啊!

    回覆刪除
  2. 真的太美了^^ 很羨慕
    [版主回覆05/12/2013 19:40:37]唔使羡慕, 下次到你去!

    回覆刪除
  3. 落緊雨都影到咁已經好好架喇!
    [版主回覆05/12/2013 19:41:35]我都覺得呀! 好彩唔係落到行唔到影唔相, 雖然無藍天, 但見到咁靚嘅花都好開心啊!

    回覆刪除
  4. ~~ DoNaLd & IrIs 愛閒遊 ~~2013年6月8日 晚上11:20

    冇咩橙色既? 橙色鬱金香我最愛!!!
    [版主回覆06/09/2013 10:22:26]有呀! 哩到啲鬱金香真係好多色都有, 不過係無黑色囉! 你睇我7.5嗰日喺長島名花之里重多橙色鬱金香呀!

    回覆刪除